Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb ook een vergelijkbaar verhaal zit wegens omstandigheden nu 4 maanden aan de buis, en neem 4 ml elk ander half a 2 uur.. heb 30 pillen dia in huis 10 mg en in die 4 maanden 2 keer abrupt gestopt met phenibut. Dat heb ik nu niet voor handen benzos neem ik Zoiezo al elke dag dia een jaar lang g of niet. Heb liever pammen verslaving omhoog dan de hele dag door strugglen met g. Weet iemand een afbouw schema wat sneller kan met veel diazepam en clonazepam 2 mg ( wijn misschien erbij ) boeit me niet meer als ik er maar snel vanaf kom… PLZ HELP ME"
"Lieve mensen hier, zit ook met een groot probleem 4 maanden aan de Ghb heb een 30 dia’s liggen 10 mg en strip clonazepam. Wil er gewoon snel vanaf en genoeg g.. heb gewoon te weinig verstand om dit op eigen houtje te doen en dit is me nog nooit overkomen hebben jullie advies?! Kan niet aan Baclofen komen of pheni nu. plz help me zit zwaar in de stress… zit op 4 ml per 1,5 uur…"