Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB / ADVIES / AFKICK

GHB / ADVIES / AFKICK

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
4
4F&G gaat Adam dagen meeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Monsieur zei:
Ik had iets meer dan 8 weken gebinged op G en ben er toen mee gestopt 4 dagen. 2 dagen phenibut en 1 dag diazepam en laatste dag niks. Kennis allemaal van dit forum gehaald om af te kicken ging me erg makkelijk af.
Klik om te vergroten...
Baclofen erbij fixen.
R
RudiesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lieve mensen hier, zit ook met een groot probleem 4 maanden aan de Ghb heb een 30 dia’s liggen 10 mg en strip clonazepam. Wil er gewoon snel vanaf en genoeg g.. heb gewoon te weinig verstand om dit op eigen houtje te doen en dit is me nog nooit overkomen hebben jullie advies?! Kan niet aan Baclofen komen of pheni nu. plz help me zit zwaar in de stress… zit op 4 ml per 1,5 uur…
M
MonsieurLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste leden,

Ten eerste wat een top forum, dikke so naar @Spyro en nog een paar maar spyro schoot er het meest uit bij mij

Ik had iets meer dan 8 weken gebinged op G en ben er toen mee gestopt 4 dagen. 2 dagen phenibut en 1 dag diazepam en laatste dag niks. Kennis allemaal van dit forum gehaald om af te kicken ging me erg makkelijk af.

Daarna was het vrijdag en dacht ik nou ik kan vandaag wel 1 dag G nemen maar m’n lichaam schoot gelijk weer in de afkick modus.

Mijn vraag is nu, kan ik gewoon weer 2 dagen Phenibut doen aangezien ik het een paar dagen geleden ook heb gedaan en ook daar geen afkick verschijnselen van wil?

Voor de mensen die willen weten hoe ik het heb gedaan.

3ML om de 2 uur

Daarna volgende dag 2,6 genomen.

Toen elke 1,5 uur gedoseerd.

En om de 2 dosissen 0,2 ML omlaag tot ik op de 1,2 / 1,4 ML zat en toen phenibut gedaan daarna weinig last beetje ongemakkelijk maar goed dat hoort erbij.
M
MonsieurLid
01-01-2024, 00:00
#4
Monsieur zei:
Beste leden,

Ten eerste wat een top forum, dikke so naar @Spyro en nog een paar maar spyro schoot er het meest uit bij mij

Ik had iets meer dan 8 weken gebinged op G en ben er toen mee gestopt 4 dagen. 2 dagen phenibut en 1 dag diazepam en laatste dag niks. Kennis allemaal van dit forum gehaald om af te kicken ging me erg makkelijk af.

Daarna was het vrijdag en dacht ik nou ik kan vandaag wel 1 dag G nemen maar m’n lichaam schoot gelijk weer in de afkick modus.

Mijn vraag is nu, kan ik gewoon weer 2 dagen Phenibut doen aangezien ik het een paar dagen geleden ook heb gedaan en ook daar geen afkick verschijnselen van wil?

Voor de mensen die willen weten hoe ik het heb gedaan.

3ML om de 2 uur

Daarna volgende dag 2,6 genomen.

Toen elke 1,5 uur gedoseerd.

En om de 2 dosissen 0,2 ML omlaag tot ik op de 1,2 / 1,4 ML zat en toen phenibut gedaan daarna weinig last beetje ongemakkelijk maar goed dat hoort erbij.
Klik om te vergroten...
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Monsieur zei:
Mijn vraag is nu, kan ik gewoon weer 2 dagen Phenibut doen aangezien ik het een paar dagen geleden ook heb gedaan en ook daar geen afkick verschijnselen van wil?
Klik om te vergroten...
Wat was je afbouw schema vén pheni?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."