#1
Daar is ie weer hoor. Als je mn vorige posts leest denk je: nou, die jongen is het nu wel afgeleerd.. niets is minder waar.
Korte samenvatting: ben al 4 jaar af en aan verslaafd aan GHB en alcohol. Mijn laatste post ging over een cold turkey ghb afkick. Dit ging helemaal fout, ik werd opgenomen in het ziekenhuis en direct erna in een afkickkliniek. Ik vond daar werk en dacht dat ik er klaar mee was.
Maar een dag voordat ik begon met werken dacht ik: ik moet sterker zijn dan dat spul, ik kan toch wel een avondje gebruiken en het daarbij laten. Even vergetende dat je lichaam de stof herkent en direct in de verslavingsmodus springt op het moment dat je weer gebruikt.
Ik werd die nacht van het gebruik direct al om de 2 uur wakker en dacht: shit, hoe ga ik morgen werken terwijl ik me zo klote voel?
Laten we dan maar morgen nog even gebruiken om te kunnen functioneren. Lang verhaal kut: het is niet gestopt, ik was na een maand ineens 6 dagen vrij en dacht dat dat de ideale periode was om te stoppen maar na drie dagen kwam ik tot de conclusie dat ik te weinig tijd had en stel dat het wel zou lukken ik als een zombie op mn werk zou verschijnen. Dat zou dan voor velen aanleiding zijn om te denken dat ik aan de drugs zit terwijl ik als ik gebruik juist heel sociaal en actief ben..
Ik gebruik nu non-stop vanaf 28 mei en mijn gebruik is heftiger dan ooit. Soms slaap ik 14 uur achter elkaar en neem ik elke twee uur 4 ml maar dit is eigenlijk minder dan mn lichaam nodig heeft, dus als ik wakker word kan ik zomaar 12 ml in twee uur (!) nemen.
Door eerdere kliniekverblijven heb ik begeleiding van Antes maar die mensen hebben geen flauw benul wat er bij een GHB afkick komt kijken.
Mijn vaste begeleidster denkt dat cold turkey stoppen geen probleem is, heeft nog nooit gehoord van phenibut, baclofen of wat dan ook dus ik voel me echt alleen staan..
Mijn huisarts wil er al helemaal niks mee te maken hebben dus ik kn niet bij hem terecht..
Wat moet ik doen en hoe kom ik aan baclofen en phenibut? Ik weet dat ik gedurende twee weken moet afbouwen door elke 2 uur te nemen en elke dag 0.2 ml minder per uur te nemen maar ik zou ook graag medicinaal ondersteund willen worden.
Korte samenvatting: ben al 4 jaar af en aan verslaafd aan GHB en alcohol. Mijn laatste post ging over een cold turkey ghb afkick. Dit ging helemaal fout, ik werd opgenomen in het ziekenhuis en direct erna in een afkickkliniek. Ik vond daar werk en dacht dat ik er klaar mee was.
Maar een dag voordat ik begon met werken dacht ik: ik moet sterker zijn dan dat spul, ik kan toch wel een avondje gebruiken en het daarbij laten. Even vergetende dat je lichaam de stof herkent en direct in de verslavingsmodus springt op het moment dat je weer gebruikt.
Ik werd die nacht van het gebruik direct al om de 2 uur wakker en dacht: shit, hoe ga ik morgen werken terwijl ik me zo klote voel?
Laten we dan maar morgen nog even gebruiken om te kunnen functioneren. Lang verhaal kut: het is niet gestopt, ik was na een maand ineens 6 dagen vrij en dacht dat dat de ideale periode was om te stoppen maar na drie dagen kwam ik tot de conclusie dat ik te weinig tijd had en stel dat het wel zou lukken ik als een zombie op mn werk zou verschijnen. Dat zou dan voor velen aanleiding zijn om te denken dat ik aan de drugs zit terwijl ik als ik gebruik juist heel sociaal en actief ben..
Ik gebruik nu non-stop vanaf 28 mei en mijn gebruik is heftiger dan ooit. Soms slaap ik 14 uur achter elkaar en neem ik elke twee uur 4 ml maar dit is eigenlijk minder dan mn lichaam nodig heeft, dus als ik wakker word kan ik zomaar 12 ml in twee uur (!) nemen.
Door eerdere kliniekverblijven heb ik begeleiding van Antes maar die mensen hebben geen flauw benul wat er bij een GHB afkick komt kijken.
Mijn vaste begeleidster denkt dat cold turkey stoppen geen probleem is, heeft nog nooit gehoord van phenibut, baclofen of wat dan ook dus ik voel me echt alleen staan..
Mijn huisarts wil er al helemaal niks mee te maken hebben dus ik kn niet bij hem terecht..
Wat moet ik doen en hoe kom ik aan baclofen en phenibut? Ik weet dat ik gedurende twee weken moet afbouwen door elke 2 uur te nemen en elke dag 0.2 ml minder per uur te nemen maar ik zou ook graag medicinaal ondersteund willen worden.