Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Leszek1984 zei: Voorzichtig zijn dus .. En als ik het goed begrijp ben ik niet t geheugen kwijt DOOR de alcohol. Thanks! Klik om te vergroten... Dus jij drinkt nu al vodka op je 10e? Of ben jij veel ouder dan je vriendin? Want als je nu al aan de vodka zit vraag ik me af waar je later allemaal aan gaat zitten."
"Hallo allemaal, Ik heb 3 op 180mg rode draakjes geteste pillen. Een vriend van mij gaat 9 witte nintendos halen. Niet getest, maar ik ga ze toch niet gebruiken dus dat is zijn eigen risico. 8 Gaat hij met vrienden gebruiken op een hardstyle feest. Maar die 9e krijgt hij gratis. Hij wil die dus A.S vrijdag gaan gebruiken. Hij is een nogal fors persoon, en heeft door de jaren heen een weerstand tegen XTC opgebouwd, dus hij heeft 2 pillen nodig. Hij is er heilig van overtuigd dat hij niet een rood draakje kan nemen en een witte nintendo, omdat dat fout gaat. Nu gaan ik en een vriend allebei 1 pil nemen, en wil hij dus mijn rode draakje wisselen tegen zijn witte nintendo. Ik wil liever die niet slikken, want ze zijn niet getest. Nu is mijn vraag dus; Kan het kwaad om die 2 verschillende pillen te slikken? Want naar mijn weten maakt dat niks uit. Het enige verschil is dat er (misschien) een andere hoeveelheid MDMA in zit, en andere middelen zoals caffëine, maar dat maakt opzich niet uit. Alvast bedankt ^^"
"Hallo, Ik heb een klein vraagje, ik ga waarschijnlijk aanstaande zaterdag zwemmen, onder invloed van een Halve XTC pil. Dit wordt mijn 3e keer. Ik ben 17, en de vorige trips gingen prima. Nu is mijn vraag; Kan het kwaad? Ik ben niet zozeer bang voor de mensen om mij heen, maar dat ik verdrink o.i.d. Alvast bedankt voor het antwoorden ."
"Ik had dat al bedacht, dus we blijven in het ondiepe gedeelte van het zwembad. Dus stel als het alleen ondiep water was (metertje diep) zou er dan iets kunnen gebeuren i.v.m het water?"
"d1g1tal1s zei: dan kan er niet zoveel fout gaan nee. Maar bedenk je dat met drugs op je oordelings en handelingsvermogen anders is dan nuchter he. En met een halfje ben je ook niet echt knetterwappie. Je kunt thuis natuurlijk alvast even oefenen. Halve pil erin en dan in een teiltje water gaan staan wachten tot ie inslaat. Klik om te vergroten... Ik reageer nogal hard op XTC. Laatste keer nam ik een hele en toen ging ik helemaal foetsie. Werd 4/5 uur later weer een beetje normaal en ik wist niks meer van wat ik gedaan had. Volgens de maten waar ik mee was wou ik de hele tijd rondjes rennen ofso. Met halvjes vindt ik het veel chiller, want dan trip je en minder hard, dus kan je er nog van genieten, en je kan later dat andere halfie dr bij pakken, want ik pak er nooit meer dan 1/1.5 op 1 avond, vindt ik en zonde van het geld en je lichaam wordt er niet beter op :P"
"Dronken worden voelt toch anders as 'n pilletje. OT: Ik koop meestal een fles 37,6% vodka en deel die met 1 van mijn maten, zo doen de rest van mijn vriendegroep dat ook. Mixen in een plastic bekertje 50/50 vodka met energie. Dan ben je niet lam (tenminste ik niet) maar je bent wel lekker dronken."