#1
Hey DF'ers.
Ik gebruik nu sinds kort Zopiclon 7,5mg.
s 'avonds 2 van die tablettekes erin en dan een uurtje later nog 1.
Na het eerste uurtje weet ik vaak niets meer te herinneren.
Iemand hier meer ervaring in? Vind het eigenlijk wel fijn en m'n vriendin (10 jaar) vind het ook wel leuk, iemand een idee hoe ik dit effect kan verlengen?
PS: drink meestal wel een glaasje wodka of 2 (3) erbij.
Iemand suggesties?
Leszek
Ik gebruik nu sinds kort Zopiclon 7,5mg.
s 'avonds 2 van die tablettekes erin en dan een uurtje later nog 1.
Na het eerste uurtje weet ik vaak niets meer te herinneren.
Iemand hier meer ervaring in? Vind het eigenlijk wel fijn en m'n vriendin (10 jaar) vind het ook wel leuk, iemand een idee hoe ik dit effect kan verlengen?
PS: drink meestal wel een glaasje wodka of 2 (3) erbij.
Iemand suggesties?
Leszek