Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHalve XTC Pil tijdens het zwemmen.

Halve XTC Pil tijdens het zwemmen.

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#1
dan kan er niet zoveel fout gaan nee. Maar bedenk je dat met drugs op je oordelings en handelingsvermogen anders is dan nuchter he. En met een halfje ben je ook niet echt knetterwappie.

Je kunt thuis natuurlijk alvast even oefenen. Halve pil erin en dan in een teiltje water gaan staan wachten tot ie inslaat. :tearsofjoy:
R
RubenDLid
01-01-2024, 00:00
#2
d1g1tal1s zei:
dan kan er niet zoveel fout gaan nee. Maar bedenk je dat met drugs op je oordelings en handelingsvermogen anders is dan nuchter he. En met een halfje ben je ook niet echt knetterwappie.

Je kunt thuis natuurlijk alvast even oefenen. Halve pil erin en dan in een teiltje water gaan staan wachten tot ie inslaat. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ik reageer nogal hard op XTC. Laatste keer nam ik een hele en toen ging ik helemaal foetsie. Werd 4/5 uur later weer een beetje normaal en ik wist niks meer van wat ik gedaan had. Volgens de maten waar ik mee was wou ik de hele tijd rondjes rennen ofso. Met halvjes vindt ik het veel chiller, want dan trip je en minder hard, dus kan je er nog van genieten, en je kan later dat andere halfie dr bij pakken, want ik pak er nooit meer dan 1/1.5 op 1 avond, vindt ik en zonde van het geld en je lichaam wordt er niet beter op :P
R
RubenDLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo,

Ik heb een klein vraagje, ik ga waarschijnlijk aanstaande zaterdag zwemmen, onder invloed van een Halve XTC pil. Dit wordt mijn 3e keer. Ik ben 17, en de vorige trips gingen prima.

Nu is mijn vraag; Kan het kwaad? Ik ben niet zozeer bang voor de mensen om mij heen, maar dat ik verdrink o.i.d.

Alvast bedankt voor het antwoorden :).
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou het niet doen. Verstandig drugsgebruik betekent dat je je verantwoordelijkheid moet nemen. Blijf daarom weg van dingen als diep water, grote hoogtes, brandbare stoffen enz.
R
RubenDLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had dat al bedacht, dus we blijven in het ondiepe gedeelte van het zwembad. Dus stel als het alleen ondiep water was (metertje diep) zou er dan iets kunnen gebeuren i.v.m het water?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."