Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hahaha geweldig die stopwoordjes in dit topic! Zelf heb ik de volgende: -oooooohhhhh.... pffff.... -hmmmmm!! -ik ga lekker, hoe gaat ie bij jou? en aanverwanten -mooi he? lekker he? fijn he? etc. -tegen onbekenden die ook wat op hebben: 'wat sta jij mooi te genieten zeg, ooh zo mooi zeg! zo schattig hoe je danst! Wat ben je mooi zeg! Ooh ik vind jou echt lief! -met vrienden: aah zoo fijn dat we hier zijn met elkaar!! Ik vind jullie zo lief! lieverd!!! kusje! knuffel!"
"Interessant om te zien hoe mensen de 'dip' ervaren! Bij mij verschilt het per keer en ook, zoals eerder genoemd, hoe je week is geweest qua drukte en hoe hard je gefeest hebt. Ik heb wel eens gehad dat ik op zondagmiddag na een zaterdagavond xtc nog moest werken, géén aanrader! Ik kon wel met een soort verstand-op-nul toestand werken en ik voelde me ook wel op een prettige manier licht in mijn hoofd. Toen ik eenmaal thuis was 's avonds was ik echt kapot! Ik gebruik vanwege de dip ook absoluut niet meer dan 1x per maand xtc. Meestal is het zo bij zaterdag-gebruik dat ik zondag op een prettige manier brak ben, gewoon lekker duf en dromerig op bed liggen. Ik kan gek genoeg goddank héél goed slapen na xtc, vaak zelfs de hele zondagmiddag. De maandag en dinsdag heb ik een 'flauw' of 'weeïg' gevoel. Een soort irritante futloosheid alsof ik constant te weinig gegeten heb. Meestal is het dinsdagavond of woensdagochtend weer over. De echt nare misselijkheid/ziekheid/depressiviteit heb ik gelukkig niet! Wat me ook opvalt is dat ik met alleen mdma erna ontzettend goed kan slapen, maar met xtc waar ook n beetje speed inzit gaat dit veel minder goed. Op zich logisch omdat de speed je ontzettend wakker houdt."
"Niet zozeer een drank, maar Raket-ijsjes! Heel lekker koud en zoet en helpt ook een beetje tegen droge bek en kauwen tijdens xtc/mdma om wat in je mond te hebben :P Aanrader!"
"Ik was vroeger heel erg anti-drugs, nu minder maar ik ben nog altijd wel redelijk 'verstandig' met het xtc-gebruik: Ik probeer altijd niet meer dan 2 milligram per kilo lichaamsgewicht te nemen, ook omdat ik erg licht ben. Soms lastig, want ik moet het dan echt onder de 100 mg houden, zeker met die sterke pillen tegenwoordig. Als het meer is merk ik ook gewoon dat het echt niet relaxt wordt, dat ik voor geen meter kan slapen erna. Als alles bijna uitgewerkt is, gewoon lekker naar huis en op bed gaan liggen, niet mezelf kunstmatig wakker houden en bijnemen. Heb alleen wel eens een kwartje bijgenomen als het eerste halfje goed ingewerkt was en nog te weinig effect gaf. Niet meer dan één keer in de 6 weken. Ik wil het de komende tijd nog minder gaan doen, gewoon omdat het echt niet gezond is maar er waren de afgelopen tijd erg veel leuke feesten. Het moet speciaal blijven en dan blijft het ook nog leuk . Alleen pillen aannemen van vrienden die ik echt vertrouw en ze bijv. op die avond ook zelf nemen."
"Heb het ook wel eens 3 weekenden achter elkaar gedaan, het bekende verhaal, kerst/nieuwjaar en véél goede feestjes, maar inderdaad zeker niet aan te raden! Je voelt er gewoon niet zoveel meer van en het is ongezond voor je lichaam. Niet dat ik er doodziek van werd ofzo, maar het is gewoon zonde en je maakt je reserves op. Ik hou het zelf nu ook op maximaal één keer in de 6 weken."
"Rondjes lopen in het bos! Veel leuker dan het standaard rondjes lopen op een feest in een zaal. Ik ben laatst naar een illegale rave in een mooi bos geweest, en er waren ook echt van die zandheuvels en een grote kuil waar je omheen kon lopen. Net toen het licht werd, 7/8 uur 's ochtends, elkaars handje vasthouden, met je wazige kop samen een beetje kijken naar dat mooie licht en bomen, dauwdruppeltjes overal, alle natuur zo mooi en fris, heerlijk ."
"Hahaha, heerlijk deze verhalen, herkenbaar ook! Ik val zelf een beetje in de categorie 'klein onschuldig schattig meisje', dus als ik op een gezellig feestje ben met veel MDMA-hoofdjes moet ik er wel aan geloven ja, ik word echt een wandelend knuffel-object. Meestal voel ik wel meteen of mensen een beetje een gezellige vibe hebben, en dan is het echt heerlijk. Het is altijd wel een compliment, van die lieve mensen die dan naar je toe komen en je even aaien of knuffelen en zeggen dat je zo schattig en mooi bent. Ik word gek genoeg ook heel vaak geknuffeld door meisjes, heel schattig. Als het leuke jongens zijn is het helemaal mooi meegenomen, geweldig toch, lekker lang elkaar vasthouden, knuffelen, van die schattige kleine kusjes op elkaars wang en lieve dingen tegen elkaar zegggen. Soms zijn het ook wel een beetje het type 'vieze mannen' maar dan hou ik het altijd een beetje subtiel, gewoon snel een bescheiden knuffel en wegwezen. Ook zijn er wel eens jongens die dan meteen in zo'n 'schuur'-houding achter je komen staan of bijna aan je borsten gaan zitten , maar dan ben ik ook meteen weg. Hou het netjes graag :P."
"Zeer goede handleiding dit! Ook erg moeten lachen om de droge humor Zelf maak ik ook altijd een klein bommetje omdat ik snuiven echt verrekte smerig vind en omdat ik mijn neus graag heel wil houden, bijnemen doe ik vrijwel nooit. Voor de liefhebbers, en vanwege het credo "zorg goed voor jezelf" hierbij mijn recept voor een perfect anti-pep-kater ontbijt. Aangezien we allemaal weten hoe leuk eten is met verkrampte kaken en een droge mond, een smoothie vol vitamientjes en anti-oxidanten! Benodigdheden - 1 granaatappel - 1 grote banaan - 1 flinke hand blauwe bessen of frambozen, of mix van allebei (ingevroren doosjes fruit zijn het handigst) - blender Pel de granaatappel (het is een behoorlijk geklooi, maar het is het waard!) en doe de rode besjes van de vrucht in de blender samen met de banaan en bessen/frambozen. Giet er nog twee kleine glazen water bij om het geheel wat drinkbaarder te maken. Blenden en klaar. Je krijgt het gegarandeerd weg en is ook nog eens erg lekker. De fruitcombi heeft zo ongeveer een maximum aan goede stoffen om je er weer een beetje bovenop te helpen ."
"Nouja, 'pure speed' zou ik niet zeggen, maar de effecten lijken wel heel erg op elkaar. Ik ben niet super ervaren hiermee, dus excuses als het heel dom klinkt.. :P Ik heb één keer een sleutelpunt speed gesnoven, dus heel kleine dosis, om een beetje gezellig en wakker te blijven op een festival. Ging prima, gewoon lekker scherp en actief, moeheid ging weg, ik kon nog even doordansen/lekker lullen met iedereen, en aan het eind van de nacht kon ik gewoon goed slapen. Vandaag heb ik voor het eerst Ritalin geprobeerd via een vriend van mij die ADD heeft. 1 pilletje van 10 mg geslikt, vanwege ontzettende drukte met tentamens. Ik wilde het eens proberen omdat je er beter door schijnt te leren. Ik ging in de bieb zitten, en na een half uurtje begon het vrijwel exact hetzelfde te voelen als de sleutelpunt speed. Ik zat op m'n stoel, inderdaad als een malle dingen te leren en op te zoeken op mijn laptop voor mijn werkstuk, en toen voelde ik het lichamelijk nog niet echt. Toen ik even naar de WC liep meteen zo'n speedy tintelgevoel, rode wangen, beetje trillende handen en hogere bloeddruk enzo. Had tijdens mijn loopje bijna zin om een dansje te doen, haha. Dus ja ik schrok wel even hoe sterk het was! Komt misschien ook omdat ik erg klein en dun ben, ik weet het niet.. En dat dit gewoon aan 'drukke kindjes' vanaf 6 jaar wordt gegeven, rare gedachte.. Dusja, heb wel een beetje het idee dat het behoorlijke rotzooi is, maar als mensen met ADD/ADHD er veel hebben is het natuurlijk mooi meegenomen."
"Wat grappig om te horen! Ik heb inderdaad die van het linker plaatje ook een keer gehad ze waren inderdaad heel apart en vaag ja. Anders dan andere pillen.. Ik heb een keer ongeveer driekwart genomen en dat was voor mij duidelijk teveel. Ben zelf een meisje van 1.60 en 48 kilo, dus op zich wel te begrijpen. Op het feestje waar ik de pil genomen had was het gewoon leuk, lekker dansen, lekker lullen met vrienden, knuffelen/flirten met mensen. Daarna kon ik er niet van slapen, een goede vriend van mij met wie ik in bed was beland lag naast me, had die pillen niet op. Eerst gewoon heeeel erg fijn gesekst, haha , hij lekker slapen, maar daarna lag ik naast hem en toen zag ik in het halfdonker ook een beetje patronen in dingen, bewegende lijnen op zijn rug, op een gegeven moment leek het net of ik een gezicht erin zag, best creepy. Niet echt een hallucinatie maar meer zo'n visueel idee wat je bij truffels ook hebt. Ik werd er echt gek van, ging opgefokt rondlopen in mijn kamer, wilde m'n vriend niet wakker maken omdat ie al zo schattig sliep, toen een heel grote bak yoghurt met hagelslag erin (lekker zoet :P) als een idioot naar binnen gewerkt, en dat hielp wel een beetje. Nog even rustig zitten, ademhalen en toen weer m'n bedje in, en toen ging het wel weer. Echt heel raar dus! Ik heb van deze pil ook een keer 1/3 deel gehad. Niet heel veel maar dit werkte bij mij wel prima, gewoon meer het normale xtc-gevoel, maar vergeleken met andere pillen niet het extreme 'love'-gevoel. Meer een beetje opgefokt/speedy."