Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Daar zat ik ook aan te twijfelen, misschien dat het effect alleen wat zachter is? Want als die effecten kloppen is het toch wel leuk spul, je heb ook hallucinereende kruiden dan krijg je hallucinatie's als je alcohol drinkt, en sommige lijken op LSD, (LSA Kruiden), ik wil wel van dat kruiden proberen (De opwekkende), maar eerst wil ik is wat meer zien want heb er nog nooit van gehoord en hier reageert ook nog niemand."
"Ik heb het ook als ik stoned ben, af en toe uit het niets het gevoel, of als ik gepist heb (Wat ook niet echt altijd even makkelijk en gericht gaat ), en me broek is weer dicht enzo lijk het net alsof ik weer pist."
"Haha dat beschreef je goed,"
"Extisi zei: Heo bedoel je ? Klik om te vergroten... Wat eet je als je stoned ben."
"Zo heftig man, dat lijk me ook een hele enge situatie, maar hoelang duurt zo'n trip nou want uit dat verhaal lijk het niet zo lang te duren. Ik wil ook is Salvia proberen (Eerste tripmiddel), maar zit nog te twijfelen."
"Ik was 2 weken gestopt met blowen, enorm kut voelde ik me, kon nergens anders aan denken. Ik dacht ik ga gewoon weer even blowen, ik rook een pure zonder er bij na te denken dat na 2 weken je thc uit je bloed is en je er dus heftiger op reageert. Ik dacht ik ga rustig naar school, maar nee.... Ik ging in de metro en toen begon het al, ik moest na een paar halte's kotsen, in de bochten onder de tunnel kreeg ik momenten alsof ik continu loopings maakte, ik zat ook te schommelen geloof ik en me ogen en alles dicht te knijpen, heel vaag zag ik mensen raar naar me kijken want ik zat recht tegenover een paar mensen, ik wou me concentreren op iets om niet weer loopings te maken, dit gebeurde 3 keer en was erg extreem. Ik rende de metro dus uit zover dat lukte, kotsen lukte niet op het station. Ik dacht ik ga stukkie verder wat eten en drinken, toen ging het weer even en ging ik naar de metro. Ik dacht ahh eindelijk ben ik bijna bij school, maar opeens was het van huh ik ben ineens bij de hele andere kant, ik heb de verkeerde metro genomen en wtf het is alweer 1 uur verder! Ik dus eindelijk de goede metro verder, ik dacht dat ik nu op het goede station was want het was de eindpunt, ik heb zeker wel 20 minuten voor over gehangen in de metro en een hoop gekotst wat een hoop mensen wegjaagde (Logisch), toen ben ik naar buiten gegaan en heb me tas laten liggen die vervolgens was gevonden door een conducteur, me pa belde me en zei ze hebben je tas op school gevonden dus je kan weer terug, ik zei dus nee en hij werd boos dus ik hangde op, ik een vriend bellen om te zeggen dat die naar me toe moest komen want ik was de weg kwijt. Tegelijk belde me ma telkens om te vragen wat het was, ik was dus ook de wegkwijt op de telefoon want kreeg berichten, wisselgesprekken en van alles erg vaag! Uiteindelijk was ik alweer 3 uur verder en na overal rond gezwerfd te hebben door zuid-holland met de metro kwam een vriend die me zocht bij de straat wat ik vroeg aan iemand die voorbij liep. Hij heb me gebracht naar me opa die natuurlijk kwaad op me was, het was al 4 uur verder, was nog hartstikke stoned maar kon wel weer normaal denken zeg maar en gewoon praten, ik was gewoon normaal stoned toen met knallende koppijn. Ik vraag me af of meer dit hebben meegemaakt want ik had zoiets heftigs nog nooit met weed meegemaakt! maar het heb me wel geholpen want voorlopig wil ik even niet meer blowen, en doe het rustig aan volgende keer op een weekend."
"stuikeuh zei: ligt het aan mij of zijn er nog mensen die hier niets van verstaan? Klik om te vergroten... Wat is er zo moeilijk aan?"
"psychopsychedelic zei: kotsen van thc,, hmm mnee egt bijna niet alleen wel eens gehad idd na inde zomer veel te fanatiek heisen op 14 jarige leeftijd knokkie opt schoolveldje maar zelfs dan niet egt kotsen, wel in combi met alcohol achja, blowen of wowen ik heb de keus al gemaakt! Klik om te vergroten... Ik weet niet waardoor het kom, maar ik had het wel inderdaad elke keer als ik flink doorgehijst heb, dat is natuurlijk niet slim. Ik heb ook migraine misschien dat de misselijkheid bij mij dan wat erger is en dat ik daarom ging kotsen, in een halfjaar heb ik dat 3 keer gehad, combi met alcohol heb ik daarintegen nog nooit gekotsd, maar opzich ben ik wel blij dat ik zo slecht ben gegaan met die terugval, het heb me wel laten schrikken en wil voorlopig ook even niet meer blowen nu ik er toch alweer 5 weken vanaf ben op die terugval na."
"Explorer zei: balen voor je dat je compleet de situatie verloor, en knap van je dat je voorlopig stopt, dat is het beste denkik voorje Klik om te vergroten... Ja is inderdaad het beste, ik heb overal meer zin in, ik ben nu bijna 4 maanden gestopt met die 1e terugval, heb maar 1 keer geblowd 2 weken geleden om een beetje high te worden, en 5 hijsie's na een feest pas, verder niet en ik heb er niet eens trek in, ik hou het nu bij af en toe een biertje en op feesie's of vakantie is wat anders. Gaat echt prima nu, ben met een hoop dingen opnieuw begonnen zoals school, dat gaat ook prima en kan met de zomer me eerste diploma hebben als ik zo door blijf gaan."
"Ik zit net op http://www.onlinesmartshop.nl/ en zie allerlei kruiden en capsules enzo. De effecten lijken mij wel fijn, bijvoorbeeld deze: http://www.onlinesmartshop.nl/damiana-p-869.html Inplaats van thee ofzo? Hebben mensen ervaring met die soort artikelen, zoja met welke en wat vind je er van, lijk mij wel de moeite waard."