Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@Mindless ja om eerst met truffels of paddo's te beginnen is denk ik wel beter. Heb daar ook wel eens over nagedacht maar toch trok lsd mij meer. Waarom lsd mij zo trekt is omdat ik een aantal jaar terug een festival ben tegengekomen op het internet waar ze veel psy trance draaien en die muziek vind ik geweldig(ook in een nuchtere toestand). Dus toen ik erachter kwam dat veel mensen onder invloed van lsd naar psy en goa luisteren wou ik het ook een keer proberen en ben ik mij hierin gaan verdiepen. @Wietjevanpietje ja dat is idd wel heel heftig! maar heb je er achteraf wel wat aan gehad? Uit jouw verhaal begrijp ik dat je gisteren lsd hebt gehad of begrijp ik dat verkeerd? En wat betreft wiet, ik ben er helemaal geen fan van. Ik wordt er ook paranoïde van en heb het wel eens gehad na een avondje xtc en dat bracht me een heel ander en vaag gevoel met erg veel hallucinaties(met xtc hallucineer ik ook maar dan op een leuke manier). Ook het was ook onmogelijk om in slaap te vallen daarna."
"Hoi allemaal, Ik ben van plan om binnenkort LSD te proberen. Ik heb me suf gelezen hier op dit forum over LSD en tripreports, en ik heb het gevoel dat ik er wel klaar voor ben. Ik doe al 3 á 4 jaar research over LSD maar ik wist dat ik destijds er nog niet aan toe was, tot dit jaar. Het begon op trancefeestjes. Ik ben een aantal keer meegegaan met een vriendin naar trance feesten, waar ze dus ook psytrance draaien. Ik werd gelijk verliefd op de muziek en vond/vind het nog steeds erg mooi. Ik kan er op een nuchtere toestand ook heel erg van genieten. Toen ik erachter kwam dat dit soort muziek vaak onder invloed van psychedelica wordt gebruikt, werd ik erg geinterreseerd in o.a. LSD. Ik heb al een paar keer eerder 2CB gehad en ik vond dit ook een leuke ervaring, alleen heb ik nooit meer dan 1 pil genomen van 12-15 Mg, dus dat zal niet te vergelijken zijn met LSD. Ik ben dus erg benieuwd naar hoe de ervaring zal zijn met LSD op psytrance muziek. Daarnaast is mijn doel op te trippen en inzichten te krijgen. Ik vraag mij nu af met welke dosering ik moet beginnen? Ik ben een dame van 26 jaar, weeg 51 kilo en ben 1.57 lang. Ik ben van plan om het de eerste keer rustig aan te doen zodat ik kennis kan maken met het goedje. Ik ga het samen met mijn vriend doen die het ook nog niet eerder heeft gedaan. Hebben jullie wat tips hierover? Thanks voor het lezen!"
"Ik was ook niet van plan om dit op een feestje te doen! Wij wonen op het platteland en hebben een prachtig grote tuin waar we lekker kunnen chillen. De perfecte setting(naar mijn mening) is er sowieso. Met een aantal vrienden en dan lekker genieten van de muziek. Ben erg benieuwd! We gaan het deze zomer een keer plannen. Ik denk dat ik 100 microgram wel aandurf. Weet inderdaad nooit hoeveel je exact binnenkrijgt maargoed het blijft een risico en ik ben er niet heel bang voor. Als het iets hoger blijkt te zijn dan gedacht dan is dat maar zo. Ik denk dat ik hier zeker klaar voor ben en laat het op mij afkomen. Misschien ga ik binnenkort een hogere dosis 2CB proberen om een vergelijkbare trip mee te maken zodat ik mij erop kan voorbereiden."
"Eik zei: Dat was exact wat ik bedoelde. Het kan je op een "milde" manier kennis laten maken met trippen. Al vind ik zelf LSD eigenlijk wel nog leuker dan 2-CB. Aan wat voor dosis 2-CB dacht je voor je eerste keer? Klik om te vergroten... Ik heb al een paar keer eerde 2-CB gehad maar nog nooit meer dan 12-15 Mg. Dat vond ik een leuke ervaring en het deed mij een beetje aan xtc denken. Ik wil de volgende keer een hogere dosis nemen en ik dacht een 20-25 Mg om zo op deze manier kennis te maken met het trippen. Als mij dat niet bevalt dan ga ik er nog over nadenken of LSD we echt wat voor me is. Maar aangezien ik super erg nieuwsgierig ben ga ik het hoe dan ook proberen. Ben heel erg benieuwd en zoals je al zei, kan Een LSD trip heel anders zijn en wellicht zou dat mij beter bevallen?! Ik beloof dat ik een tripreport over zal schrijven! Jen zei: Bij mij duurt het soms wel 3 uur voor dat ik er echt helemaal in zit. Als ik dan er bij zal pakken gaat de trip een stuk langer duren en een trip duurt vaak al lang.. Ik denk dat bijpakken geen goed advies is voor iemand die de eerste keer gaat trippen.. Klik om te vergroten... Als ik het probeer dan neem ik sowieso niet bij. Ik heb vaak gelezen dat mensen snel bijnemen en achteraf spijt hebben. Dat is een ding wat ik hier op dit forum geleerd heb! Mocht het niet inslaan dan weet ik dat ik de volgende keer iets hoger moet doseren."
"Hoi @Eik Bedankt voor je tips! Wij gaan het met twee vrienden doen die hiermee al ervaring hebben dus dat stelt me ook wel een beetje gerust. Hebben geen tripsitter ofzo, denk niet dat dat nodig is. Ook omdat je zelf al zegt dat je je geremd kan voelen. Het is ook niet een super hoge dosis dat je een tripsitter nodig hebt lijkt me. Het is toch zo dat je snel tolerantie opbouwt of heb ik het nou verkeerd? Vriend van ons regelt de zegeltjes en hij heeft het wel vaker gedaan. Ik gebruik hem wel als proefkonijn om uit te vinden hoeveel er ongeveer op een zegel zou zitten. 2CB lijkt me goed om mee te beginnen, om idd te kijken of het wat is! Ik weet dat je het niet met elkaar kunt vergelijken maar ik kan op deze manier wel kennis maken met het ‘trippen’ . Ben benieuwd! Waarschijnlijk ga ik 2CB na Koningsdag proberen. Weet niet of dat een goede timing is omdat we op Koningsdag naar een feestje gaan en ik dan wat xtc ga gebruiken. Ik zie wel hoe ik mij de volgende dag voel. We hebben een lang weekend gepland en slapen in een vakantiehuisje aan het water. Lekker vrij en geen verplichtingen. Als ik besluit om het dan niet te doen dan moet ik wachten totdat ik weer vakantie in de zomer. Eigenlijk heb ik daar geen geduld voor @Nlkkl Ik vind 100-150 een te hoge dosering voor de eerste keer! Dat durf ik nog niet aan denk ik. Mocht dat te laag zijn dan ga ik voor een hogere dosis de 2e keer."
"@Rupsje Bedankt voor je reactie! Wat grappig dat je onder invloed een heel ander muzieksmaak kan hebben. Ben benieuwd wat dat met mij gaat doen. Op welke dosis heb je een bad trip gehad? En was dat toen jouw eerste keer of? En ik geloof best dat je teveel prikkels binnen kunt krijgen als je met een te grote groep bent. Dat ben ik niet van plan! We zijn dan hooguit met 4 personen. Vrienden die we goed kennen dus dat moet goed komen. Ik heb een beetje een idee hoe dat voelt. Op een avond besloten we een keer spontaan 2CB te doen. Ik had een hele pil gehad van 12-15 Mg en ik heb een hele leuke avond gehad(thuis), totdat een aantal vrienden langskwamen en voorstelden om naar een hardcore feestje te gaan. Dit is eigenlijk niet mijn muzieksmaak maar ik wou kijken hoe 2CB op een feestje zou zijn. Toen we daar aankwamen vond ik het niet zo chill en kreeg een drukkend gevoel op mijn borst. Ik bleef echter rustig en positief en ben gelukkig niet bad oid gegaan. Ik kreeg te veel prikkels binnen en vond het eigenlijk niet prettig. Ik heb toen lekker op een bankje gezeten en gekletst met een aantal mensen. Uiteindelijk toch een geslaagde avond gehad toen!"
"Hallo! Ik zou graag iets met jullie willen delen. Ik had al proberen te zoeken naar iemand die dezelfde bijwerkingen had maar ben het niet tegen gekomen. Ik gebruik sinds twee jaar cocaïne, vorig jaar is het gebruik toegenomen en deed ik het ongeveer 1x per week in het weekend in combinatie met alcohol. Vijf maanden geleden begon ik me iets op te merken na gebruik. Normaal klets ik altijd erg veel maar op een gegeven moment kon ik niet meer praten. Ik wilde wat zeggen maar het ging gewoon niet! Ik moest me erg concentreren op wat ik wilde zeggen en het voelde alsof ik geen “drang” meer had om dingen uit te spreken. Als het me dat lukte dat kon ik wel 2 zinnen vloeiend uitspreken maar als ik dan weer stopte dan moest ik “de drang” weer opnieuw vinden. Op een gegeven moment begon ik er ook bij te stotteren en dit al naar het tweede lijntje. Het begon dus telkens eerder. Ik heb toen besloten om er helemaal mee te stoppen en ik gebruik het al drie maanden niet meer. Daar ben ik echt blij om want het is echt troep. Nu heb ik soms wel eens dat als ik gewoon alcohol drink, ik op een gegeven moment hetzelfde gevoel krijg maar veel minder. Zit dit tussen m’n oren of komt het toch door alcohol? Ik vind dit heel vreemd allemaal.. Hoop niet dat dit erger wordt. Is er dan echt iets beschadigd in met hersens of Mn zenuwen door het gebruik van cocaïne? Bedankt voor het lezen ben benieuwd of iemand hetzelfde heeft meegemaakt!"
"Bedankt allemaal voor jullie reacties! Fijn om te weten dat ik niet de enige ben. Ik ben inderdaad ook blij dat het zo n uitwerking bij mij heeft. Dat weerhoudt me ervan om het weer te gebruiken."
"Mooi verhaal! Heel interessant Wil het ook super graag een keer proberen maar voor mij gevoel er nog niet klaar voor. Eerst maar eens goed inlezen. Hebben jullie nog tips? Ik bedoel wanneer weet je of je er echt klaar voor bent en of je dit allemaal aan kan?"
"Mijn gevoel twijfelt nog, dus denk dat het beter is om nog even te wachten. Ik ben sinds een jaar erg geintereseerd geworden in Lsd en lees er ook heel veel over. Andere drugs (partydrugs) ben ik wel een beetje klaar mee en hebben geen toegevoegde waarde meer voor mij. Ik heb het gevoel dat ik een keer een trip moet ervaren om mezelf beter te leren kennen en gebeurtenissen uit het verleden te begrijpen en te verwerken.Ik voel me prima op dit moment maar heb het gevoel dat ik de confrontatie nog niet aan kan. @Mindless wat leuk dat je reageert! Ik zie dat je erg actief bent. Je lijkt er wel wat verstand van te hebben."