Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, ik ben een ervaren speedgebruiker sinds een jaar of twee. In tegenstelling tot wat velen berichten wordt bij mij de werking nooit minder. Ik ben sinds kort gediagnosticeerd met een lichte vorm van neuropathie en de klachten begonnen bij mijn voeten en sinds een halfjaar ook bij mijn handen ( vooral vingertoppen). Ik heb normaal gesproken al vreemde sensaties bij het typen of scrollen op mijn iphone maar de laatste tijd zijn die gevoelens tijdens een speedsessie behoorl heftig. de sensaties bestaan uit extreem zweten, heel warme vingertoppen, tintelingen maar ook een soort van doof gevoel (alsof de vingertoppen wat ten zijn. Soms ervaa ik zelfs fysieke pijn in een vinger die het scherm aanraakt. ik gebruik uiteraard vaak een stylo bij het typen maar dat levert ook steeds minder vaak verlichting op. Heeft iemand hier ervaring mee? Met of zonder gediagnosticeerde neuropathie? Met vriendelijke groet, Roosje"
"Ik en mijn partner hebben ongeveer een jaar geleden speed ontdekt en hoewel hier vaak gewaarschuwd wordt voor het minder worden van het effect, merk ik daar zelf niets van. Hoewel we bijna een keer per week, soms om de week gebruiken. Ik wordt er nog net zo kalm en gel van als een jaar geleden. Mijn ademhaling zit bijna standaard hoog maar zo gauw ik speed gebruik heb ik een zalige diepe buikademhaling en voel ik mij urenlang (soms wel tien uur) heel fijn.. Herkent iemand dit?"
"Hallo allemaal, Ik wil binnenkort met mijn partner voor het eerst speed gaan gebruiken. De shit is getest en perfect bevonden. Hoeveel mg adviseren jullie voor zo'n eerste keer? We hebben al ervaring met xtc, LSD, 2CB, 6APB, truffels en hashbonbons. Groetjes Macnreus"
"Oraal! Hoeveel dan?"
"Hoeveel moet ik dan in een bommetje doen?"
"Wij hoeven geen katers van weekenden op te vangen hoor. Wij hebben onszelf keurig in de hand..."
"70 mg maar wat had dat al een lang effect, bizar!"
"Het is prima gegaan. Het was een heerlijke ervaring. Ook al omdat ik binnen een kwartier een diepe buikademhaling had die wel 20 uur aanhield. Ik heb nooit een diepe buikademhaling dus dit was voor mij een bonus. Verder heerlijk energiek! Wel slecht geslapen nadien..."
"Hallo, Ik heb laatst voor t eerst speed genomen en dat is, buiten de soms zeurderige hoofdpijn, heel goed bevallen. Wat mij als eerste opviel is dat mijn doorgaans, zeg maar altijd, hoge ademhaling binnen een kwartier na inname plaats maakte voor een gelukzalige, diepe buikademhaling. En deze buikademhaling hield in totaal zelfs ruim 20 uur stand. Ik heb dezelfde ervaring met xtc (maar dan minder lang) en ik vraag mij af, is er een medicijn of natuurlijk middel wat diezelfde diepe buikademhaling kan bewerkstelligen. Te vaak xtc en/of speed wordt overal afgeraden dus daarom mijn dringende vraag. Groet"
"Het is heel zuiver spul. Ik doe verder niet veel bijzonders."