Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb net mijn paddo's geoogst alleen het is echt veel meer dan dat ik verwacht had en dat ik zelf uberhaupt op kan. Het zijn ecuadors. Wat raden jullie mij aan ermee te doen? Want ik wil niet met teveel paddo's in huis zitten en wegooien vind ik zonde? Hoe gaan jullie hiermee om? thanks, groeten Ronald"
"Hash & Mijn zware shag (Ik kan echt niet zonder!)"
"Erg leuk geschreven! Heb me goed vermaakt met je tekst."