Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"luchtigtoetje zei: RobTrip zei: Leuk live report. Ik zit te twijfelen om ook een keer in me eentje te trippen. Jij vond het dus wel relaxed he TRAVOLTA? Wel een aanrader, al heb jij geen vergelijkingsmateriaal. Ik heb al een paar keer met andere personen erbij truffels genomen, dus heb ook al wat ervaring. Klik om te vergroten... nou het verschil vind ik is als je met meer mensen bezig bent dan hou je elkaar in de realiteit zegmaar. Je gaat minder diep maar hebt veel meer lol. Als je alleen bent word je niet "afgeleid" uit je eigen wereld en kan je zo diep gaan als je wilt, en dus dieper nadenken over dingen. Ik vind het allebei wel wat hebben, maar als ik moet kiezen doe ik het toch liever alleen Klik om te vergroten... OK. Omdat er overal wordt aangeraden het niet alleen te doen enzo. Ik denk dat ik nu wel weet wat ik kan verwachten, omdat ik het 3 keer eerder heb gedaan. Ik twijfel alleen nog over de hoeveelheid. Laatste keer was 12.5 gram atlantis. Misschien ga ik voor de 20, maar dat is wel wat veel. Ik heb namelijk nog nooit echt hard getript."
"TRAVOLTA zei: en ik heb toch gisteravond nog een keer truffels genomen, omdat het toen nog kan. maar die ervaring was nog 10x zo heftig (15 gram white diamonds lemontek), ik ben letterlijk in mezelf verdwaald. hier volgt zeker nog een reportje over Klik om te vergroten... Haha Ben benieuwd. Je moet toch een behoorlijke tijd tussen de trips hebben, anders is het effect toch zwak?"
"Intoxication zei: NEYS zei: En alinea's Klik om te vergroten... en wat voor achterlijke flikker ben jij? dit is drugsforum, niet de les nederlands Klik om te vergroten... En op een drugsforum moet je zo reageren? Slaat nergens op. Ja, ik vind dat hij wel wat aardiger had kunnen zeggen dat het beter is als je volgende keer alinea's gebruikt, maar deze reactie van je slaat nergens op."
"bosvos zei: RobTrip zei: Wow, de helft van je oogst 92 gram. Klinkt voordelig om ze zelf een keer te kweken( en leuk natuurlijk). Verder leuk report hoor, alleen zou ik het zlef niet "stiekem"doen terwijl mijn moeder ligt te slapen Klik om te vergroten... Vandaag mijn eerste flush afgerond: 111gr Cambodia (die 20 die ik gegeten heb niet meegeteld) en 128gr B+. Ik was zelf ook verrast dat er zoveel geoogst kon worden, ik dacht dat ik mss 50 per bakje kon halen, zeker omdat ik niet met optimale omstandigheden zit (vrij fris 's nachts de laatste tijd). En waarom zou jij het niet stiekem doen? Uit eerdere ervaringen merk ik dat ik vrij kalm ben onder invloed van drugs (toch diegene die ik al gebruikt heb ) en ik heb geen zin om m'n moeder de hele uitleg te geven van de werking van paddo's en de nadelen en vooroordelen. Ze weet dat ik ze kweek en waarschijnlijk ook dat ik ze gebruik dan. Zelfde met wiet. Ze ziet hier af en toe wel wat vloei liggen of dergelijke... Ze weet dat ik verantwoordelijk kan omspringen met zo'n dingen. Ik wacht altijd tot ze slaapt (of gaan werken is ofzo) omdat ik haar niet per ongeluk wil betrekken in mijn druggebruik (allemaal een beetje raar uitgelegd, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel) Klik om te vergroten... Ik bedoelde met stiekem dat ik het zou doen als je moeder er niet was. Ik snap best dat je niet wilt dat je moeder het weet enzo, dat bedoelde ik niet Bedoelde meer dat je moeder toch aanwezig is en dat je daardoor angst of iets dergelijks hebt dat ze erachter komt of per ongeluk je kamer binnenkomt. Zou het eerdrer in alles rust doen en wanneer je zeker weet dat je echt alleen bent. Maar als jij het goed vind gaan, prima toch. Daar gaat het tenslotte om."
"Lavalamp zei: Testen dude Klik om te vergroten... Zal ik doen. Ik twijfel of 9 weken pauze genoeg is. Laatste keer was dus niet heel heftig, dus dan is 9 weken genoeg? Wil namelijk niet dat het love gevoel er met nieuwe pillen niet is, terwijl dat er nu ook al niet is."
"Winehouse zei: Of je heb de sprookjesverhalen van jou dealer geloofd (lees namelijk dat hij niet getest was .. ) Klik om te vergroten... Ik heb de pillen via een persoon gehaald. Deze haalt ze altijd bij een dealer. De persoon haalt echter ook altijd deze pillen(die ik ook heb gekregen) voor zichzelf, dus ik vind het wel betrouwbaar.Daarnaast staan er op pillreports ook allemaal positieve (test) ervaringen, al is dit natuurlijk niet heel erg betrouwbaar."
"DarkBeatz zei: Wat een hoop onduidelijke en ook incorrecte informatie word hier toch maar gegeven op je tripreportje. Zal er wat aan toevoegen, van de paarse sterren zijn tot nu toe 3 batches, alle 3 zijn ze in testcentra getest en bevatten allen enkel mdma (inderdaad rond de 100mg) er zit in geen enkele batch speed verwerkt (en maar goed ook, je wilt geen pillen waar andere rotzooi inzit). Nu hoor ik hier iemand zeggen dat MDMA maar een 2tal uur werkt. Nu zal vast iemand zijn dan wat het al lange tijd gebruikt. De normale duur is 3 a 4u, na inname voel je hem meestal opkomen na een 30 minuten, dit kan wat langer duren naargelang je maaginhoud. Gemiddeld denk ik dat de comedown (het punt waar het mdma gevoel duidelijk begint te verdwijnen) ongeveer 3.5u na inname gebeurt. Ben je dus op een feestje dan neem je best een nieuwe pil ongeveer 3u na inname van de 1ste. Wat trouwens belangrijk is bij je report is je gewicht. Misschien weeg je zelf wel wat zwaarder en dan is 75mg best wel een lage dosis. Ik zelf heb behoorlijk wat overgewicht (wel ondertussen al bijna 25kg afgevallen ) en zou dus ook geen aangename trip hebben van 75mg, ik raad je aan ongeveer 1mg/kg lichaamsgewicht te nemen. Let er ook op dat je niet gaat combineren met drugs zoals alcohol/coke of speed, dit zijn zeker geen goede combi's: alcohol droogt je uit net zoals xtc wat problemen kan opleveren. Ook kunnen de andere drugs het effect van mdma wat laten tegenvallen. (Sommigen drinken wel graag wat alcohol erbij, ik zelf hou het op water). Volgende keer meer succes Klik om te vergroten... Ik weeg 60 kilo, dat is dus niet echt veel. Mede daarom twijfel ik hoeveel ik de volgende keer zal nemen. Het is toch niet erg onverstandig om nu meteen een hele erin te gooien, of denken jullie dat ik beter weer met driekwart kan beginnen en weer opbouwen? Ik wil namelijk niet weer dat ik er zo weinig van merk. Tips zijn welkom!"
"Sittard-046 zei: Jammer dat je een halfje heb genomen, ikzelf heb ook voor de eerste keer paarse sterren gedaan (tevens ook 1e keer harddrugs) en heb er gewoon 2 genomen 1 op de tong, halve toen die insloeg en later nog een halve. En ik weeg ongeveer 64 kilo. Je eerste keer is meestal je beste keer dus maak er dan iets moois van Klik om te vergroten... Ok, ik had inderdaad meer moeten nemen. maar wat bedoel je met : "1 op de tong"? Je moet ze toch gewoon doorslikken met wat water of ben ik nou gek?"
"lipsticknmascara zei: Ik heb teveel berichten gelezen waarop ik wil reageren dus quoten is nu wat onhandig, dus ik zal maar gewoon een algemene reactie geven haha! 1mg per kilo lichaamsgewicht vind ik zelf niet zoveel, ik zou zeggen 2 eigenlijk, voor een beginner misschien anderhalf. Ik weeg zelf nog geen 60 en van een mg of 120 ben ik wel aardig op weg. Serotonine (5-HT) is een stofje in je hersenen die zorgt voor oa: je stemming, zelfvertrouwen, slaap, emotie, libido en eetlust. In een mdma-trip word dat tot het maximale gebruikt en kan het dus voorkomen dat je de volgende dag en dipje hebt (veel mensen hebben het pas twee dagen naderhand: de dinsdagdip), maar om dat te voorkomen bestaat er 5-HTP (5-hydroxy-tryptofaan) wat (pas de volgende avond nadat je het hebt gebruikt!) gebruikt kan worden om de hoeveelheid serotonine in het lichaam weer aan te vullen. Het is echt belangrijk het niet aan het einde van de trip te doen maar pas de volgende dag, als je ook al hebt geslapen. Anders wordt het effect alleen maar nog erger. En water is wel heel goed als je mdma gebruikt, je kunt het beste de dag erna veel vitamines binnen krijgen met sapjes en/of vitamine C pillen. Dat wilde ik even kwijt Klik om te vergroten... Ok, bedankt voor je reactie! Ik zal volgende keer zeker 5-HT halen, ook al merkte ik deze keer niets van een kater of iets dergelijks. Ik twijfel alleen heel erg hoeveel ik de volgende keer zal nemen. Ik denk dat ik gewoon een hele neem en als dat goed gaat en een beetje afzwakt daarna nog een halfje ofzo. Ik wil in ieder geval wel het echte XTC gevoel!"
"Wow, klinkt heftig. Ik heb zelf totaal geen verslafing ofzo, maar probeer toch een tip te geven Ik denk dat het in het begin pittig en kut is, maar als je eenmaal afkickt(makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk ) zal alles denk ik beter zijn. Het is natuurlijk beter dan verslaafd zijn, dat is imo echt een uitweg. Hopelijk heb je er wat aan en zet em op! Misschien is een afkickkliniek iets, wat het klinkt niet echt goed"