Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kga binnen kort voor et eerst XTC doen ;p maar ik las ergens dat als je je pillen in lab laat teste je ze niet meer terug krijgt ik dacht WTF kk harde fles. wa heb ik er dan aan en hoe kan ik dan wete of mijn pille goed zijn?"
"bedankt voor de goeie reactie Marklar ga ze morgen gelijk brengen. hadi ciao"
"fun zei: Wat een sukkel, dankzij hem krijgt drugs weer een slechte stempel. Als het iemand was die 10.000 beschuitjes naar binnen probeerde te werken en daaraan stierf was het even dom geweest. Klik om te vergroten... Je hebt opzig gelijk maar drugs heeft eigenlijk terecht een slechte naam want het is verslavend en dodelijk. Niemand zou 10.000 beschuitjes eten. Maar ik snap waar je vandaan komt."
"Mijn moeder verdenkt me van wiet gebruikt te hebben. (ik bespaar je de zeer complexe rede) Wanneer is er niks meer te vinden van wiet gebruik? en hangt dat ook af van de hoeveelheid dat je hebt gebruikt? En kan het ook gezien worden als je bij blowers hebt gestaan?"
"soz, maar wat kan ik eraan doen om het eerder laten doen verdwijnen uit mijn lichaam?"
"Wat is eigenlijk het verschil van hasj en wiet? ik heb gehoord dat je van hasj meer relaxt word. Is het een goed idee om hasj te proberen als wiet vaak slecht valt?"
"Ik geef 't liever niet toe omdat het het niet waard is. afgelopen week maar 1 hijsje genomen ofzo. dat kan toch niet gezien worden na anderhalve week. En ik ga voorlopig niet meer blowen tot ik in iedergeval 16 ben(5 oct)."
"hahahahah :P Ik kan me nog herinneren dat ik een paar jaar geleden met de klas op camp ging en een paar biertje had gejat van de leeraren. maar geen opener had dus hadden hem opengemaakt met de ventilatie aan de muur. en proost"
"bezorgturk, prijs een paar euros hoger dan in de shop"
"D Rugs - Cameron zwaar relaxt en Pass the dutchie on the left hand side, klinkt stóned En kijk een op http://www.undergroundrap.nl goeie nederlandse rap check DHC & Dijkrapers. onbeschofte taal..."