Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een xtc pil is geweldig voor de eerste keer maar dit heeft gewoon een heftige uitwerking ( positief) en als je dit in je eentje neemt zonder enige vorm van begeleiding, lijkt het me niet de juiste oplossing. Coke zal wel een prima oplossing zijn en hier hoeft eigenlijk niemand wat van te weten. Je gaat het zeker fijn en lekker vinden, maar daar ligt dan ook meteen het gevaar. Ik weet niet hoe vaak je op stap gaat maar de kans bestaat dat je dit dan elke keer wilt ervaren. In het topic van research chemicals vindt je ook een paar hele fijne stofjes zoals 4 fmp of 3 mmc. Het voordeel hiervan is dat je het gewoon online kan bestellen en niet op zoek hoeft naar een dealer."
"Xtc is veiliger in de zin van.. er is meer onderzoek naar gedaan"
"Hier nog een tip. De warmer de drugs zijn, hoe makkelijker dit te ruiken is voor een hond. De geurdeeltjes worden Makkelijker verspreid als de temperatuur hoog is. Als je dus een iets in je zak hebt zitten of al een tijdje in je boxershort, zit het natuurlijk snel op lichaamstemperatuur. Dan wordt het erg makkelijk voor een echte drughond. Probeer je spul dus zo lang mogelijk gekoeld te houden. Het liefst zelfs thuis in de vriezer leggen, vervolgens goed verpakken en eventueel gekoeld meenemen. Zo krijg je een minimale geurverspreiding. Pas natuurlijk ook op waar je met je handen aan zit.. en zit je onderweg in een auto lekker te blowen, ga er maar vanuit dat de hond je eruit pikt"
"Ik heb het zelf 1 x geprobeerd, maar vondt het erg tegen vallen. Dan heb ik toch liever de 4-fa.. kunnen jullie deze 2 varianten met elkaar vergelijker qua werking?"
"Ik vind dit ook een erg prettig goedje, maar ook een gevaarlijke vanwege het verslavings risico. Zelf gebruik ik het sinds vorig jaar en dan niet in grote hoeveelheden, maar neem meerdere puntjes of kleine lijntjes per avond/nacht. Maximaal 300 mg. per avond! Soms meng ik er een klein beetje caffeine bij, want dan brand het minder in de neus.. Ideaal om bij een avondje drinken te gebruiken.. Het effect van alcohol wordt minder maar wordt niet uitgeschakeld zoals bij andere uppers. Geil wordt je er ook zeker van.. Voor thuis is het ook erg geschikt. Je krijgt zin om dingen te ondernemen, zoals je huis schoonmaken of een plaatje draaien op de draaitafels. Meestal ga ik ook nog ff het parkje in om de hoek. Hier schuilt echter ook het gevaar!! Ik wil het nu alleen nog beperken tot het stappen maar heb daar best moeite mee eerlijk gezegd. De verleiding is erg groot als je een avondje thuis zit. Gebruik het regelmatig 1 of 2 x doordeweeks. Slapen gaat wel lastig maar als je eenmaal wat uurtjes geslapen hebt, valt de kater ook erg mee! Ik wil dus de tip meegeven om niet te veel van dit spul in huis te hebben, want de verleiding is groot om vaker te gebruiken dan de bedoeling is!"
"Bedankt voor je antwoord! Welke is naar jou mening euforischer? Krijg je bij de 3 fmp ook zo'n lulkick als bij de 4 variant?"
"Duidelijk! Binnenkort nog maar eens proberen dan."
"Re: [4-FMP] Werking, neurotoxiciteit en gewenning van 4 fluo Bedankt voor deze uitleg! Heb dit spulletje sinds kort ook in huis gehaald en nu een aantal keer geprobeerd. Ben nog niet boven de 150 mg gekomen, want wil het meer gebruiken als extra factor tijdens het uitgaan zeg maar en het moet niet overduidelijk aanwezig zijn. Ik heb wel gemerkt dat slapen indd geen optie is, zelfs niet met een temazepam. Dit zorgt er wel voor dat je weer ontspannen in bed kan liggen, ook weinig last van de "strakke mond". Na een aantal uurtjes gelegen te hebben en vervolgens gewoon wat eten, kan je gewoon weer fris aan de dag beginnen. Tuurlijk merk je nog enige stimulatie maar dit is absoluut niet overdreven aanwezig. Ik ervaar ook dat dit een mindere aanslag pleegt op je hart als je het vergelijkt met mephedrone. Ik heb echt wel last van mijn hart gekregen na een tijdje mephedrone (recreatief) gebruikt te hebben."
"Re: [4-FMP] Werking, neurotoxiciteit en gewenning van 4 fluo De goede conditie staat hier niet ter sprake, want dit zit wel goed Zit ook heel wat uurtjes in de sportschool dus daar kan het allemaal niet aan liggen. Sinds ik gestopt ben met meph. zijn mijn hartprobleempjes ( mischien niet het goed woord ) ook verdwenen. Geef dat stofje er dus toch de schuld van"
"Ik wens je veel succes en sterkte de komende tijd man! Ik denk ook best dat alles op papier zetten je kan helpen om je (ex) verslaving te verwerken. Je wordt toch weer geconfronteerd met alles.. Goede dingen maar uiteraard ook negatieve dingen. Alleen moet je wel eerlijk tegen jezelf zijn en ervoor open staan om de negatieve dingen te zien, die drugsgebruik je de afgelopen jaren gebracht heeft."