Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste uitgaansdrug

Beste uitgaansdrug

12 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het minst schadelijk... Hmmm... Dat heeft vooral te maken met de hoeveelheid van de drug en of je wel genoeg drinkt enz. Ik zou eerst bij jezelf te rade gaan 'waarom wil ik drugs gebruiken tijdens het uitgaan?' Op deze manier kan je zelf kijken OF je wel iets wil gebruiken tijdens het uitgaan en zo ja, welke drugs daarbij past.
Ik heb bijvoorbeeld wel LSD tijdens het uitgaan genomen, maar dat doe ik niet altijd (welk feest, met wie?). En MDMA kan ook wel eens leuk zijn, maar het is allemaal schadelijk. Ik denk dat als je veilig wil uitgaan, dat je het dan gewoon op Red Bull moet gaan. Dit vind ik zelf trouwens het leukst :wink:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hier nog een lijst van thee-tjes/kruiden die het wel doen:
http://azarius.nl/smartshop/energy/energy_herbs/

grts
L
LegaldopeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik was een hevige drug gebruiker. En ga liefst uit op Acid, Rave, Tekno, Hardcore feestjes. Die duren meestal wel wat langer en men maten blijven daar meestal ook wel lang. Maar ik kan geen drugs en alcohol meer gebruiken wegen PDS. En zo zonder oppeppende middelen kan ik het moeilijk later als 4-5u trekken. Dus wil ik wel iets zo gezond mogelijk een kans geven. Dankjewel voor de tip. Zal de thee binnenkort zeker eens proberen. :)
d
dingo's kidneysLid
01-01-2024, 00:00
#4
als het puur om de energie gaat geeft pep je de meeste energie per hoeveelheid schade.

herbals bevatten vooral caffeine wat alleen maar minder schadelijk LIJKT omdat je er niet zoveel van kan nemen voor je hart raar gaat doen.

dan zijn er nog de XTC en de oppeppende RC's die hebben gewoon dezelfde nadelen als pep maar geven ook een heerlijk :hearteyes: gevoel (en een gemene kater)

mischien qhat nog een optie als je graag een kilo sla weg wilt kauwen? :kots:
R
Rob070Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Als het je inderdaad meer om de energie te doen is, zou je eens geranamine moeten proberen.
Flinke dosis energie en het zal licht euforisch werken als de omstandigheden daar naar zijn.
Zie het als een speed light of het lijkt ook op ephedra. Is ook makkelijk verkrijgbaar bij een Nederlandse webshop.
L
LegaldopeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dankjewel voor de tips.

Ik heb Yerba Mate eerst gekocht en een thee van gezet. Gewoon te verkrijgen in kruidenwinkels.
Had gelezen dat dit echt vies was, vond het echt nog wel meevallen van smaak.
Is wel een lekkere rush. Komt voornamelijk door de cafeine denk ik.

Daarna heb ik guarana capsules gekocht. Ook te verkrijgen in de kruidenwinkels.
Zachter, duurde wel langer. Maar zit ook gewoon cafeine in denk ik.

Nu heb ik Kola noot besteld bij de apotheker. Mijn kruidenwinkel kon dit niet verkrijgen.
Heb zeer veel goede meningen over dit gelezen op het internet. Ik ben benieuwd :)
Na het weekend kan ik het ophalen bij de apotheker. Lekker euforisch naar het schijnt.

Na het stoppen met drugs voel ik me nu vele beter, fitter, vrolijker , ...
Deze kruiden bevatten meestal ook oppeppende middelen die ook niet zo gezond zijn, dat weet ik ook. Maar het idee dat ik mezelf wat gezonder aan het oppeppen ben is ook al goed.

En die geranamine ga ik ook eens proberen dan, bedankt vor de tip.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Rob070 zei:
Als het je inderdaad meer om de energie te doen is, zou je eens geranamine moeten proberen.
Flinke dosis energie en het zal licht euforisch werken als de omstandigheden daar naar zijn.
Zie het als een speed light of het lijkt ook op ephedra. Is ook makkelijk verkrijgbaar bij een Nederlandse webshop.
Klik om te vergroten...
Geranamine, DMAA, 1,3-dimethylamine, is zo veilig niet hoor.

http://newhope360.com/sports-amp-fitnes ... ges-226411

Just a lil' quote:
In the late 1940s, drug maker Eli Lilly developed Forthane, a nasal decongestant featuring the vasoconstrictor methylhexaneamine (MHA), aka 1,3 dimethylamylamine (DMAA)—a synthetically-derived chemical similar in structure to ephedrine and amphetamine. The chemical is a vasoconstrictor with stimulant properties.
Klik om te vergroten...

Read the whole thing. Nowhere near safe.
G
GremlinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drink maar gewoon een kamille thee, doe uw sloefen aan en zet u voor uwe tv
R
Rob070Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nog even terugkomend op de geranamine. Paperplane, je doet nu alsof het iets heel gevaarlijks is maar in de tekst die je heb geplaatst wordt dit niet echt duidelijk. Bijna alle stimulanten zijn vasoconstrictors dus er gaan bij mij nog geen alarmbellen af. Verder staat in de tekst een stukje over 2 Amerikaanse soldaten die zijn overleden na een hartaanval. Hier zijn sporen van geranamine in het bloed gevonden.. is het ook de oorzaak? Daar wordt niks over verteld :rolleyes:

Het spul wordt al jaren gebruikt in alle populaire pre workout supplementen in de sportwereld. Nog nooit is hierover een slecht bericht naar buiten gekomen.
Ik vind het een beetje overdreven om dit als iets gevaarlijks neer te zetten..
l
laylaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik gebruik geranamine sinds een week.echt wat jullie hier zeggen klopt helemaal niet.ik word er gewoon nog moe er van.terwijl ik het gebruik voor meer energie.het eerste uur doet het zn werk en dan moe en slap.pfff.....ik stop ermee.geen resultaat bij mij.
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#11
MDMA vind ik de beste uitgaansdrug

Minst gevaarlijke? pff geen idee....alcohol is volgens mij even toxisch als MDMA alleen dat t eerste legaal is...
Anders weet ik t niet meteen
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Groene thee of andere stimulerende thee'tjes wel van een theespeciaalzaak, apotheker die van de supermarkt werken niet...geeft energie en is zelfs gezond voor lichaam en geest.
L
LegaldopeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dag iedereen. Ik zou graag willen weten welke drugs eigenlijk het minst schadelijk is om uit te gaan. Ik zoek naar een drugs die me een oppeppend gevoel zal geven. Met het minste schade aan je lichaam. Waar kan ik dus best met feesten ? Heb altijd gefeest met ketamine maar ben daar met gestopt wegens een te grote gewenning en wat andere nadelen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."