Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"TrippyShit zei: Sieusc zei: Ze zijn zuiver ja. En ik vroeg die vraag over slecht voor de organen, omdat dat meisje op dat andere forum liet blijken alsof pluggen een stuk slechter voor je is dan oraal innemen. Ik neem per feest een stuk of 10 pillen, dus de reden van dit pluggen is voor mij eigenlijk om pillen te besparen, zeker in deze moeilijke tijden. thx! Klik om te vergroten... Dus je stopt pillen in je reet omdat het je pillen bespaard want je neemt een 10 op een feest? Dat vind ik echt keeenker junkie-style he. Zou het niet beter zijn om gewoon minder pillen te slikken dan 10. Gaat nergens meer over natuurlijk.. van 3stuks begin ik al als een gek te hallucineren en ben ik overal behalve op de plek waar ik echt ben.. Dat je drugs in je reet stopt uit nieuwschierigheid vind ik nog daaraantoe, al zou ik het zelf nooit doen, maar dat je het doet om minder dan 10pillen op 1 avond te hoeven slikken zodat het goedkoper is. Je ouders zijn vast heel trots op je Klik om te vergroten... Die mitsus zijn maar tussen de 70-90mg. En ja ik doe het te vaak. Vooralsnog voel ik me prima en gaat het op school ook prima, maar bedankt voor je medeleven man!"
"Heb alleen het begin gelezen ik lees dalijk de rest wel. Maar ff serieus. Een snoepje van 38mg en daar moest je nog van gaan zitten ook? Jij hebt het echt relaxed dan. Toen ik net begon moest ik al minimaal 100mg nemen om sowieso wat te voelen"
"Ja net als bij pillen. Fucking vervelend want dan kan ik nooit mijn telefoon of computerscherm meer lezen"
"PepTalk zei: Wil je het smokkelen? Want daarover praten is verboden op dit forum. Klik om te vergroten... lol nee ik wil het niet smokkelen"
"PepTalk zei: Sieusc zei: PepTalk zei: Wil je het smokkelen? Want daarover praten is verboden op dit forum. Klik om te vergroten... lol nee ik wil het niet smokkelen Klik om te vergroten... Waarom ben je dan bang voor drugshonden? Behalve op vliegvelden en heel af en toe bij een onverwachtse grenscontrole zijn er zelden drugshonden? Klik om te vergroten... Waarom ben je zo geïnterreseerd? In ieder geval is het omdat ik naar een feest ga waar hoogstwaarschijnlijk een drugshond zal staan. En ga nou niet zeggen dat dat puur waakhonden zijn want das bullshit"
"Zijn drugshonden in staat mephedrone te ruiken en dus ook bij je te blijven staan (je te pakken)?"
"Angramar Temenos zei: Ik *SCHAT* 10-15 keer ongeveer, of iets minder, zeker niet meer. Ik merk vaak wel dat de magie er is als het juist wordt gebruikt; Echter, als ik het random in m'n mik gooi bij het uitgaan of zo is het weinig aan, ik word er alleen manisch blij en wappie van, behalve as ik het "Juist" gebruik, op geplanned, op een feestje waar ik een tijdje op vooruit heb zitten kijken, of met een vriend/vriendin of zo. Verder merk ik vaak dat het fijne lichamelijke gevoel niet weggaat, het euforische ook niet echt, maar echt de absolute kosmische empathie wordt wat minder elke keer, behalve als ik enorme hoeveelheden 5-HTP ervoor slik. Begrijp me niet verkeerd, het blijft leuk hoor, ook na 100 keer, maar het wordt allemaal iets minder overweldigend. Klik om te vergroten... Heb het laatste jaar 1x in de 2 weken mdma genomen, meestal flinke hoeveelheden van minimaal 500mg, oplopend tot zelfs een gram Moet zeggen dat het iets minder leuk is dan in het begin, maar het is meer dat je weet wat er precies gaat komen. Je bent niet meer zo overdonderd van het effect dan dat je eerst was"
"Vooral gewoon zin om te stampen, je bent vrolijk, je spreekt iedereen aan op het feest want iedereen is je maat. Ik vind alles ook doodnormaal als ik van de kaart ben, mensen die neuken op de plee kijk ik echt niet raar van op dan. Ik doe ook echt de raarste dingen dan want ik vind alles gewoon normaal en alles kan."
"Curunir zei: Sieusc zei: Heb het laatste jaar 1x in de 2 weken mdma genomen, meestal flinke hoeveelheden van minimaal 500mg, oplopend tot zelfs een gram Moet zeggen dat het iets minder leuk is dan in het begin, maar het is meer dat je weet wat er precies gaat komen. Je bent niet meer zo overdonderd van het effect dan dat je eerst was Klik om te vergroten... Dan kan je wel heel wat hebben moet ik zeggen . Heb je veranderingen gemerkt in je alledaagse stemming? Het zou logisch zijn als je je minder happy zou voelen op normale dagen en dat het gevoel van de MDMA ook minder euforisch wordt. Klik om te vergroten... Ik ben vanaf het begin al begonnen met 300mg op een avond als minimum :P Ik hoor mensen vaak praten over halfjes of zelfs kwartjes, kan me echt niet voorstellen dat je daar wat van voelt. Ik merk wel dat de pure euforie tijdens mdma minder is. Precies zoals de topicstarter zei dat je de hele wereld snapt, gewoon vrede met de wereld, dat had ik vroeger ook. Dan begon je over je benen te wrijven, over je haren, lekker bewegen met je handen. Dat doe ik nu nooit meer. Het effect is denk ik een beetje afgenomen (ook al kan ik dat niet echt goed zeggen) maar ik ben het vooral gewoon gewend. Ik voel me prima doordeweeks. Wel merk ik dat ik de 2e en 3e dag na pillen me een beetje kut voel, in de zin van dat het snoepen weer zo mooi was en dat ik ernaar terugverlang. Maar dat mensen praten over depressiviteit enzo ... dat komt bij mij niet voor"
"Dus je kan ook gewoon die pil zo in je ass steken? Heb al wel gelezen van wel, maar zou graag wat meer bevestiging willen voordat ik zoiets probeer"