Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat we in huis hebben? 30 stuks diazepam 10 stuks oxazepam 50 mg Zyprexa Alcohol En goede nacht rust thee Als iemand nog tips heeft? Ik hoor ze graag ook mogen jullie mijn een berichtje sturen!"
"Zo hey de hele zooi begint te dagen omdat ik niks door me strot kreeg heb ik 1 buisje genomen. Nu weet ik weer precies hoe alles gegaan is. Heel apart zijn daar de juiste woorden voor. Zo heb ik een dag daarvoor in een jongeren centrum gewerkt heb na 12 uur 's nachts geen buis meer aan geraakt omdat ik niet kon pitten heb ik dat dus vol kunnen houden waarna ik nog even ben weg gezakt door uitwerking van de g. Een enge droom gehad over grote spinnen maar dan ook echt grote spinnen! zo groot dat ze mij met hun nagels hadden beet konden pakken. Glazen konden niet groot genoeg zijn voor die spinnen. Ik heb dat vol kunnen houden tot na 6en want toen begon het trillen. Eerst heel erg was maar na een kwartier ook weer over was. en zo nu en dan weer terug kwam. Maar lag lekker onder de wol Ook heb ik een gesprek gehad met mijn vader waar ik alleen vlagen van weet in ieder geval weer dat ik aan de g zat en dat ik een goeie gebruiker ben. Hij heeft hij me verteld dat ik zelfs trilde met mijn wenkbrauwen was best heftig dus. Maar hij heeft mij afgezet bij me vriend waarvan ik zei dat hij diazepam voor me had. omdat ik 's nachts mijn tas al had ingepakt was ik vergeten strings en bh's mee te nemen gelukkig had ik hier nog wat school spul liggen. Maar mijn avond bij het jongeren werk heeft me erg gepest deze dag overal hoorde ik de muziek. en dit kwam niet uit mijn vriend zijn boxen want daar had ik nog naar geluisterd.Toen zei mijn vriend ja maar misschien is het de bovenbuurman die heeft zijn tv ook wel is hard aan. Ook hij was het niet dit lag allemaal aan mijzelf en mijn leuke ervaring van het jongerenwerk. Maar mijn kopje is er nu weer bij.. En snap het leven weer een beetje en mijn rare ervaring met cold turkey. Op naar dag 2!"
"Vannacht geen oog dicht gedaan. ik zag alleen maar mensen flitsen met mensen mensen mensen of ik ze nou open of dicht had.. ik werd er gek van! Als je telkens gewent bent om op g te slapen en dan wil het normale slapen niet. ja dan heb je weer het zwakke moment je ligt 2 uur plafon dienst te draaien en je moet slapen. Precies een buisje nemen achteraf spijt maar zonder slaap kan je niet. Gelukkig waren die mensen na de tijd ook weg(dat scheelde wel). Heb me vannochtend gered een kopje brinta door me strot te duwen maar veder geen honger. Plassen moet ik wel veel om het kwartier zo wat! het koud en warm de zo nu en dan tril momenten. Nu vooral met het zonnetje erbij zijn de kleuren me eigenlijk net iets te vel niet zo als het hoort te zijn."
"Zondag op maandag nacht ging nog wel erg raar. Ook heb ik heel lang met me vriend lopen smsen over van alles en nog wat over de enge beestjes en dingetjes dat ik er bang van werd hij antwoorde daarop van haal je vader maar op. Toen ben ik waarschijnlijk naar me vader geweest hij heeft vannacht naast me gelegen(zo'n flits = dat jij je het ergens herrinnert). Dus zal straks wel is vragen hoe dat zit! Nu is mijn koppie er weerbij. Vandaag had ik nog erg last met het gevoel dat het zondag was en alles wat ik zondag had mee gemaakt had vandaag dus allemaal is gebeurt. Vannacht niet goed kunnen slapen mijn vader is naast mij gaan liggen op bed omdat ik allemaal beestjes om me heen zag. Ik kan me er niks van herinneren! en dat zijn best nare gedachtens dat je door afkicken van iets flitsen niet meer mee krijgt. en alleen maar wazige stukjes weet. Maar het is klaar het zit er op het is gebeurd. THE END"
"me vader vertelde elke 4 minuten dat ik me ogen dicht had begon ik te praten heb zelfs happy birtday gezongen ik weer niet veel meer vanaf. Vannacht wel goed geslapen maar was erg onrustig heb uit eindelijk VNN gebeld. En word morgen opgenomen voor een 10 daagse behandelijk, Ik krijg nu diazepam op recept laat jullie weten hoe hett mij die 10 dagen af gaat. Do not try this at home!!"
"Het zit er op ik ben weer nuchter en voel me als een vis in het water. Gezond en wel. Ben blij dat het erop zit het zijn voor mij wazige dagen ook in de afkickkliniek van VNN. Daarom kan ik er ook niet iets duidelijk over zeggen weet alleen dat ik mezelf weer ben. En ben blij toe! Voor mij de eerste tijd geen g meer. dat zouden meer mensen moeten doen!"
"Ik waardeer erg dat jullie het allemaal lezen. Ik ben vanavond om 12 uur 4 weken clean van ghb. Ik heb er ook niet eens meer moeite mee als het in mijn buurt gebeurt omdat ik weet dat zonder ik me veel lekkerder voel. Ik heb zelf hulp gehad van VNN wat staat voor Verslavingszorg Noord Nederland. Hier in leeuwarden zit een een kliniek die afbouwt met ghb. Ik heb hier 1 keer gezeten maar toen werd er nog niet afgebouwd met ghb en kreeg na een 8ste per dag te gebruiken 120 mg diazepam en dat werd langzaam afgebouwd. Toen ik er zat wisten ze er nog niet veel van.. ik moest ze zelfs uitleggen hoe je ghb maakte. Maar ze zijn nu goed op de hoogte van alles en weten nu hoe je met ghb verslaafde om moeten gaan. Ik hoop dat iedereen er zo af komt als mij en dan ook eindelijk hun 4 week mogen vieren. Hou in je hoofd dat je niet moet opgeven als je echt wil stoppen want dan lukt het je ook! Iedereen wens ik veel succes."
"Het is allemaal niet meer normaal. Mijn vriend zit er al 11 maanden non stop aan ik nu vanaf 8 april. Ik ben nog verslaafder als hem. Ik doe domme dingen zoals g stelen van hem. Zolang ik maar genoeg heb. Ik heb spijt van die dingen maar ik kan ze niet veranderen. En aan hem vertellen zou ik helemaal niet durven. Ik zuip nu meer als 100 ml op een dag. En hij zegt dat ik minder gebruik. Een erg moeilijke situatie dus. Ik ben nu aan het afbouwen maar dat wil niet goed. Ik slaap op g ik slaap op 100 mg seroquel xr en 2 diazepam. Ik red het allemaal niet meer maar opgenomen willen worden ho maar. Alles is zo ellendig kut g. kut verslaving. kut zooi! Ik weet niet meer wat ik moet doen zo veel ellende brengt dit spul met zich mee. Ik zit nu op 60% g en 40% water. ondertussen zit ik zo nu en dan ook 1 op 1 te zuipen. En me vriend maar blijven zeggen dat ik minder verslaafd ben als hem. Terwijl ik nog meer loop te zuipen als hem. Zit echt met me handen in het haar.. wat moet ik doen????"
"Ging weer leuk vannacht. ik zat alleen maar te schreeuwen poe hey en heel irritant ook was dat ik nergens meer g kon krijgen. dus de zoveelste afkick poging. half 2 werd ik wakker en voor ik het wist was het alweer half 5 en kreeg ik weer 2 buisjes. omdat ik er zo veel last heb van afkick verschijnselen gebeuren er de meest rare dingen rare berichtjes sturen naar mij vriend met dit:he pop her is mu half 2 snachts bam weer terug in de realiteit eerst 2 dia's er in geflikkert. alles doet me pijn. Slaap jij nog een beetje snachts het is mimder heftig dan de ovirge keer geloof ik maar je weet nooit wat er nog komen gaat straks nog een sers er in an dsn hopem dst dat ik nog geloof ik maar je weet nooit wat er nog komen gaat straks een pers er in en dsn hopem dst ik nog een beetje slaap hoe hat het nu met jo? ik hou van je en mis jou ook xx vanmiddag gebegon ik zo te trillen en zulke hartpoppingen dat me moeder dacht dat ik dood ging. me vader lwd op gebeld vnn nu moet ik afbouwen tot 90/10 om dat ik 1 van de bijzondere gevallen ben. heb ik weer lekker is dat. Maar ik word gewoon weer terug aan de g gezet zit nu op 40% g 60 % water slaap op seraquel xr 200 soms wel 250 ligt er maar net aan gister 3 valiums gehad omdat het dan maar op zou zijn. die lui van vnn schrijven alleen maar medicatie voor echt onozel maar helpen ambulant ho maar. ik zat op 4 dia's op een dag en 1 op volgende dag kreeg ik niks meer cock suckers! * voor hun."
"He jonge.. ik schrok erg van je verhaal! mijn mede leven voor jou! hoop dat alles goed met je komt. Ik heb zo'n zelfde zoiets mee gemaakt.maar dan met mijn broer ik was 12 jaar oud. Mijn broer had schizofrenie. Ook door drugs gebruik.. hij was 17 jaar toen hij zelfmoord pleegde hier bij sprong hij van de hoogste flat hier in Heerenveen. Hij had stemmen in zijn hoofd waarbij de duivel. De laatste week zat hij weer in een psychose. Hierbij ontstond een nieuwe stem die zei tegen hem als je nu niet zelfmoord pleegt moet je 1000 jaar voor de duivel werken, pleeg jij nu wel zelfmoord word je nog een engeltje. 22-05-2004 is hij overleden.. Ik weet niet of ik daarom gebruik.. misschien wel om iets weg te stoppen! Maar het ghb gebruik is nog steeds het zelfde krijg geen voldoende hulp van VNN. Ze zeggen dat mijn enige oplossing is opgenomen te worden. Erg jammer want, het gaat redelijk goed zit op stage slaag dit jaar voor mijn school ondanks alles dus.. Ik gebruik nu weer 1 op 1 dus tsja niet zo goed dus.. maar we zien wel waar het eindigt.. misschien overweeg ik toch wel weer om opgenomen te worden. Vanavond is me laatste poging op cold turkey te gaan kijken of het wil... ik hou jullie op de hoogte!"