Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMoe door coke

Moe door coke

26 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
RicooLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jesse Pinkvrouw zei:
Waarom zou je dat doen als je al moe en waus bent van de coke? Dit is alleen maar dubbel op lijkt me toch?
Klik om te vergroten...
Ben wel actief nog in mn hoofd
R
RicooLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ricoo zei:
Ben wel actief nog in mn hoofd
Klik om te vergroten...
Scheerm lezen gaat al niet goed meer.
R
RicooLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jesse Pinkvrouw zei:
Waarom zou je dat doen als je al moe en waus bent van de coke? Dit is alleen maar dubbel op lijkt me toch?
Klik om te vergroten...
Voel me actief en moe te gelijk
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ricoo zei:
Scheerm lezen gaat al niet goed meer.
Klik om te vergroten...
Dan scherm wegleggen en ogen dichtdoen. Zodra de schermen weg zijn krijgt je hoofd ook rust.
Even de coke uitzitten en dan gaan slapen, ik zou er echt niet nog een (andere soor) benzo in gooien. Eerder nog een eti dan
R
RicooLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jesse Pinkvrouw zei:
Dan scherm wegleggen en ogen dichtdoen. Zodra de schermen weg zijn krijgt je hoofd ook rust.
Even de coke uitzitten en dan gaan slapen, ik zou er echt niet nog een (andere soor) benzo in gooien. Eerder nog een eti dan
Klik om te vergroten...
Het ging om 2 MG etizolam niet GRAM. Ga ik zeked doen, ff slapen over 3 uur moet ik opstaan.
R
RicooLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ricoo zei:
Het ging om 2 MG etizolam niet GRAM. Ga ik zeked doen, ff slapen over 3 uur moet ik opstaan.
Klik om te vergroten...
Kijken hoe t dan gag
R
RicooLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kan prima praten allen trek ik beetjw gekke bek
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dosis bepaalt ook veel voor vermoeiende wazige effecten. Hoeveel heb je gesnoven? Aan het tijdstip van de post te zien ben je waarschijnlijk al de hele nacht aan het snuiven. Normaal dat je moe en wazig word maar nog steed wakker bent. Leg die phone opzij en probeer wat slaap te nemen. Je typgedrag word er niet beter op met benzos. Trusten!
R
RicooLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekz zei:
Dosis bepaalt ook veel voor vermoeiende wazige effecten. Hoeveel heb je gesnoven? Aan het tijdstip van de post te zien ben je waarschijnlijk al de hele nacht aan het snuiven. Normaal dat je moe en wazig word maar nog steed wakker bent. Leg die phone opzij en probeer wat slaap te nemen. Je typgedrag word er niet beter op met benzos. Trusten!
Klik om te vergroten...
1.5 gram 61% puur dus best sel veel
R
RicooLid
01-01-2024, 00:00
#10
Slaap lekker df laat morgen weten hoe het gaat
R
RicooLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik voelvbbtb
R
RicooLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mn benen, armen en hoofd voelen zwaar en ik kan amper lezen/concentreren. Wel kan ik gwn nog praten, zien(wazig af en toe).

Kan dit door de etizolam komen of is er iets ernstigs
R
RicooLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ricoo zei:
Mn benen, armen en hoofd voelen zwaar en ik kan amper lezen/concentreren. Wel kan ik gwn nog praten, zien(wazig af en toe).

Kan dit door de etizolam komen of is er iets ernstigs
Klik om te vergroten...
Heb 1.5gram sos 60%, 3 puntjes ket sterk, 10-15 bier + smeernof ice fles + 2mg etizolam, normaal combineer ik niet zo veel max 2 dingen door samenloop van omdatandigheden is het zo gelopen
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ricoo zei:
Heb 1.5gram sos 60%, 3 puntjes ket sterk, 10-15 bier + smeernof ice fles + 2mg etizolam, normaal combineer ik niet zo veel max 2 dingen door samenloop van omdatandigheden is het zo gelopen
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk nog wat parranoia erbij door de aanzienlijke hoeveelheid coke aangezien je er zo mee inzit. Gewoon uitzitten. Ga er wat bij liggen. Chill ze. Je gaat je wrs tot vanmiddag nog wel wat sloom, moe, raar voelen. Water drinken, geregeld wat voeding door je smikkel jagen en straks wat slapen. Komt goed, geen zorgen!
R
RicooLid
01-01-2024, 00:00
#15
StraatPiraat zei:
Gebruik je vaak? Daar kan het ook aan liggen.
Klik om te vergroten...
2e keer dit, 1e keer was 30 juli ong
R
RicooLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hallo DF,

Ik voel me moe, traagen waus door coke kan dit door versnijding komen de coke was 61% zuiver met coke "rest producten" dus niet versneden mer druivensuiker of levamisol.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ricoo zei:
Hallo DF,

Ik voel me moe, traagen waus door coke kan dit door versnijding komen de coke was 61% zuiver met coke "rest producten" dus niet versneden mer druivensuiker of levamisol.
Klik om te vergroten...
Gebruik je vaak? Daar kan het ook aan liggen.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ricoo zei:
2e keer dit, 1e keer was 30 juli ong
Klik om te vergroten...
Dan zal het daar niet aan liggen lijkt me. Ik heb zelf niks met coke maar ik gok op de 'restproducten'. Klinkt wel als een hoog percentage.
R
RicooLid
01-01-2024, 00:00
#19
StraatPiraat zei:
Dan zal het daar niet aan liggen lijkt me. Ik heb zelf niks met coke maar ik gok op de 'restproducten'. Klinkt wel als een hoog percentage.
Klik om te vergroten...
61% puur maar
R
RicooLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ricoo zei:
Net 2 gram etizolam genomen maar helpt niet zo veel
Klik om te vergroten...
Zou ik nof 0.5 of 1.mg flualprazolam kunenen nemen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."