Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal. Ik heb een vraag, benzo's hebben bij mij erg weinig effect. Is er iets van een pam of lam die wel zou kunnen werken? Doel dan meer op zwaardere middelen. Net etizolam 3 mg genomen maar ben niet moe of iets dergelijks wat erbij hoort. 50 mg oxazepam doet ook weinig. 50 mg clonazepam doet ook weer weinig. Alprazolam helaas ook weinig. Diazepam ook weer het geval."
"Het probleem is dat ik bijna nooit benzo's gebruik. De laatste keer is een half jaar geleden en dacht goh bestel weer eens een keer wat..."
"Heb wel eens 100 mg oxaxepam gehad, maar weinig effect."
"Ik heb periodes dat ik erg gespannen en angstig kan zijn. Vandaar dat ik het wel eens gebruik. Maar helaas doen ze niet wat het hoort te doen. Het lijkt wel of mijn lichaam er immuun voor is ๐ค Nou ja dan maar aan de harddrugs ๐คฃ oh ja alcohol werkt trouwens wel. Misschien met een benzo combineren, ben wel benieuw naar het effect..."
"Kan zijn dat ik het verkeerd getypt heb, is al een poos terug ๐ฒ was in ieder geval 50 mg"
"Vanaaf 50 mg oxazepam gehad met 14% halve liter bier. Nou nog steeds geen effect. Ben trouwens opgenomen omdat ik slecht slaap en nog een na sleep van depressie heb dus ook nog antidepressiva 2 soorten gebruik.Daarnaast mag ik oxazepam gebruiken, naast een andere slaapmedicatie ook. Tja zit met me handen in het haar ๐"
"Ik heb xanax erg lang gebruikt maar als je gewoon rustig afbouwd, heb je nergens last van. Tenminste bij mij ging het zonder problemen."
"Mindless zei: Hopelijk haalt het wat uit @Ralou maar vaak willen mensen het toch niet horen. Dat pilletje is dan 1 van die dingen die hun situatie nog wat dragelijk maakt vaak. Mijn vader zit ook in een dergelijke situatie, maar dan met clonazepam. Deze slikt hij elke dag om zijn rugpijn wat te verlichten, ook denk ik tegen de 10 jaar aan nu. Op apotheek.nl lees ik dat de "behandeling" met dit "geneesmiddel" (mag ik even lachen?) een halfjaar tot een jaar duurt en daarna de dosering gedurende 3 maanden afgebouwd moet worden. Maar niets van dat alles. Mijn vader blijft gewoon toestemming van de dokter krijgen om jaren en jaren lang pillen bij de apotheek af te halen en wist niet eens dat er afgebouwd moest worden... Hij heeft nu een shitload van dat spul thuis liggen omdat hij meer krijgt dan hij gebruikt. Maar ja, het lijkt zo onschuldig hรจ? Dat potje pillen elke dag erbij op een vast tijdstip. Het is gewoon routine en zoveel kwaad kan het toch niet als de dokter het voorschrijft? Ik heb ook al zo vaak gezegd dat hij dit niet kan blijven gebruiken, maar ja mijn koppigheid heb ik deels van hem dus dat zie ik ook niet zomaar gebeuren. En dan moet je je dus bedenken dat het zo bij honderden duizenden, misschien miljoenen Nederlanders zo gaat. Allemaal hebben we stress en klachten en willen we zo'n "geneesmiddel" dat niet geneest, maar ons wat beter doet voelen. Maar zoals je zegt is het allemaal big business en hebben ze er baat bij dat mensen vooral niet genezen worden. Iemand die al jaren gebruikt is waarschijnlijk niet zomaar om door zo'n filmpje, maar misschien kan het wel diegenen behoeden die er aan willen beginnen en denken dat zulke middelen een echte oplossing voor hen zullen zijn. Vele doktoren kun je blijkbaar al niet meer vertrouwen, dus dan moet je zelf gaan onderzoeken of het eigenlijk wel verantwoord is waar je aan begint. Klik om te vergroten... ."