Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nu heeft eentje al zen sporen laten vallen na een week wtf. Maar tussenuit gehaald"
"Ik heb er wat gedroogde geprobeerd gisteren met een kameraad. Ik heb heel voorzichtig niet te veel genomen. En het was echt perfect we zaten allebei op dezelfde golflengte. Constant slape lach voor het stomste alles beweegde in kleuren en golven en was echt zo een mellow sfeer. Men kameraad zag er wel wat evil uit lol. Maar het was zalig om gwn te zitten en genieten van het gevoel. Alsof ik op water drijfde. Leuke ervaring hopelijk kan ik die nog eens evenaren."
"net geinjecteerd. Nu met thermostaat op 28 graden. Later maak ik gaten voor verluchting in de bovenkant. En wil ik bakjes water erbij zetten voor luchtvochtigheid."
"Hoi . Ik heb een San Pedro kweekset onder een warmtematje staan op 22 graden sinds 12 dagen. Het dekseltje van het bakje moest toe blijven volgens de handleiding maar ik heb het toch eens 2 keer opengedaan omdat het te vochtig leek. Nu merkte ik gisteren bruine plekken op is dit schimmel denken jullie? Zie foto"
"1st handen en onderarmen grondig gewassen 25 gaatjes in de bodem van het bakje geboord De kleine steentjes op de bodem verdeeld De zakjes substraataarde en zand mengen boven de steentjes verdelen Bakje zonder deksel(miss is dat de fout zonder deksel) in de microgolf laagste stand voor 35 minuten steriliseren Daarna de mix van de aarde en zand bewateren en met gewassen handen in knijpen. Wachten en herhalen tot er geen vocht meer uitkomt met knijpen Zaadjes 2 tot 5 mm in de grond met potlood geduwd Op een eetbord gezet het bakje. Deksel erop en op warmtmatje 5 watt met een terrariumtemperatuurmetertje tegen het bakje, in een kamer waar beetje licht binnenkomt via raam maar geen zon op het bakje. Na 2 weken zouden de kopjes komen en boorde ik 1 gaatje in deksel als het goed ging en zo op de duur meer. Maar er is nog niks uitgekomen alleen die bruine plekken. Ik ga meteen wat pure alcohol erop spuiten en even open laten staan."
"Ook heb ik ondertussen een San Pedro van 25 cm ofz besteld van *modknip* (hier kwam de growkit niet vandaan) en heb hier 5 zaadjes meegekregen van San Pedro cacti, ik ga hier op het forum eens kijken voor een andere manier om die tot cactus te krijgen. Moest iemand via dit topic daarover tips willen geven mag ook. Grtz"
"Nee pff ze zijn nog zo klein. En wat is dat zwart?"
"Hoi iedereen. Zou het nog lang duren eer ik kan oogste? Ik vind dat vliesje zo on duidelijk te zien"
"Ok is goed. Ik zal hier de progressie posten. Ongeduldig"
"Ja ze staan in een kamer waar geen verwarming is dus het is daar 16.9 graden ongeveer. Ze staan wel rechtstreeks op een warmtematje van 5 wat en het water onder in de zak voelt toch beetje warm. Ik denk voor de volgende kweek toch maar een regelbare thermostaat mat kopen. Zeker nu met deze koude dagen."