Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsColumbiaanse paddo.s vraagje

Columbiaanse paddo.s vraagje

27 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
dat duurt nog wel een dagje of 5 schat ik zo in
pes-hawaiian.jpg
R
Reptile88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee pff ze zijn nog zo klein. En wat is dat zwart? Screenshot_20190213-125939-540x1080.png DSC_0511-2752x1548.JPG
R
Reptile88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Screenshot_20190202-110335-540x1080.png Hoi iedereen. Zou het nog lang duren eer ik kan oogste? Ik vind dat vliesje zo on duidelijk te zien
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jup, het vliesje dat moet scheuren wordt wel wat duidelijker wanneer ze groter wordenhoor, maar indien je ziet dat ze bijna scheuren wel best zo snel mogelijk oogsten. Anders kan het je hele kit verpesten.
R
Reptile88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ok is goed. Ik zal hier de progressie posten.


Ongeduldig
Screenshot_20190206-113638-540x1080.png
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
staan ze toevallig aan de koude kant?
ik had toch wel wat meer groei verwacht
R
Reptile88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja ze staan in een kamer waar geen verwarming is dus het is daar 16.9 graden ongeveer. Ze staan wel rechtstreeks op een warmtematje van 5 wat en het water onder in de zak voelt toch beetje warm.

Ik denk voor de volgende kweek toch maar een regelbare thermostaat mat kopen. Zeker nu met deze koude dagen.
R
Reptile88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Elke dag een beetje groter toch.. DSC_0484-2752x1548.JPG
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit soort "kleine" growkits kan je gemakkelijk plaatsen in een terrarium. Op marktplaats worden ze aangeboden voor een habbekrats. Groot voordeel hiervan is dat de totale kit gelijkmatig wordt verwarmt.
Dit gaat echt stukken beter.
R
Reptile88Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ok dankje voor de tip. Laat je het terrarium dan vanboven open voor verluchting? En zet je een bakje water erbij voor luchtvochtigheid of alleen sproeien?
R
Reptile88Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Screenshot_20190211-185127.png
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#12
is dit nog steeds de eerste flush van de kit?
of heb je inmiddels geoogst?
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#13
het zwart is een piemel met net opgelopen geslachtziekte :nevergonnagiveyouup:

(ik vermoed dat er schimmel op de hoed zit, maar de foto is te onduidelijk)
ik zou geen risico nemen en deze uit de kit halen (zeer voorzichtig)
R
Reptile88Lid
01-01-2024, 00:00
#14
PaddoKweker zei:
het zwart is een piemel met net opgelopen geslachtziekte :nevergonnagiveyouup:

(ik vermoed dat er schimmel op de hoed zit, maar de foto is te onduidelijk)
ik zou geen risico nemen en deze uit de kit halen (zeer voorzichtig)
Klik om te vergroten...


Haha ik heb er 2 soa besmete paddo. S uitgehaald zo ziet het er nu uit.

DSC_0512-2752x1548.JPG

Ik zat eraan te denken ze miss morgen of overmorgen te oogste. Kan ik die verkleurde kleintjes ook mee oogsten? En hoe zit het met die grote met de witte punt op hoed is die nog goed?
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#15
wat staat er in de gebruiksaanwijzing over oogsten, dompelen en 2e flush?
R
Reptile88Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Na het oogsten alles weghale en nacht met water in koelkast en dan kan ik vr 2de flush staat er
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#17
dus alles oogsten, ook de verkleurde kleintjes hebben werkzame stof in zich (vandaar het blauw)
probeer een warmer plekje te vinden voor de 2e flush.
R
Reptile88Lid
01-01-2024, 00:00
#18
PaddoKweker zei:
dus alles oogsten, ook de verkleurde kleintjes hebben werkzame stof in zich (vandaar het blauw)
probeer een warmer plekje te vinden voor de 2e flush.
Klik om te vergroten...

Ok. Morgen vroeg ga ik meteen oogsten
R
Reptile88Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja. Hier zijn die vriesnachten voorbij. zit tussen 18 en 22 graden. Echt mooi dat groeien zo bezig zien
R
Reptile88Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Het is 17.25 gram geworden. Klein oogstje. Hij staat nu trug voor 8 uur en de frigo met demiwater met een dopje waterstofperoxide 12procent
DSC_0514-1548x2752.JPG

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."