Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hij staat nu 9weken zou het een beetje goed zijn zo?"
"Hoi iedereen ik ben nieuw op het forum iedereen een late nieuwjaarwensen alvast. Ik heb geen ervaring bij paddo.s kweken. Ik heb 2 kweeksetjes gekocht Mexican en Columbian 250 cc. Maar na 13 dagen nu zie ik nog niet veel verandering. Ik heb de bakjes vol water een uur laten weken (ik weet dat de meeste het 24 uur doen, maar ik heb de handleiding gevolgd) Nadien water afgieten. Laag water in de zak( met luchtcirculatiestroken) en daar het bakje in. Staat op aparte kamer die ik rond 16 a 17 graden hou plus een 5 watt paddo warmtematje. Ze Staan in indirect zo licht. Ik lucht elke dag de kamer 1 keer. Open de zakjes1 keer en wapper dan plus sproei dan water. Ook gebruik ik haarnetje en mondmasker en was handen met dettolzeep. Lijkt me optimale omstandigeden. Maar er is alleen wat wit op de bodem { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Er is bij de columbiaanse wat leven gekomen. Komt miss wel goed. @acht.zes mag ik die kits met de zak niet rechtstreeks op de 5watt matjes zetten dan? Waarom is dat dan? Want zo worden ze warmer zou ik redeneren. Ik heb er na je bericht te lezen een stukje karton tussen gelegd."
"Ik had gelezen dat autoflowers geen amberkleurige trichomen kregen? Bij mij zijn ze dan ook wit. Maar omdat de bovenste bladeren aan de top wat begonnen te vergelen dacht ik miss is het hoog tijd"
"Zonnetje zei: Klik om te vergroten... Handige afbeelding die hou ik bij thanks"
"Die witte stippen en witte schijn op de paddestoel koppen is dit normaal?"
""
"Ik heb ze maar geoogst ze lijkten nietmeer door te groeien. Twas 115 gram vers geworden. En dan van die hawaainse kweekset die ze me een vervanger hadden gestuurd ivm contamination heb ik de grootste moeten plukken die ging sporen laten vallen. Maar wat een beest Lol"
"Ja ik heb er zakjes bij gekregen maar zou dat echt veel beter zijn denk je?"
"PaddoKweker zei: het laten doorgroeien met mycelium doe je in het donker.... Klik om te vergroten... Haha ja had het nog optijd na gelezen in de handleiding. Ik twijfel alleen nog om achteraf de zakjes te gebruiken of niet in de glazen bak"