Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi iedereen. Zou het nog lang duren eer ik kan oogste? Ik vind dat vliesje zo on duidelijk te zien"
"Ok is goed. Ik zal hier de progressie posten. Ongeduldig"
"Ja ze staan in een kamer waar geen verwarming is dus het is daar 16.9 graden ongeveer. Ze staan wel rechtstreeks op een warmtematje van 5 wat en het water onder in de zak voelt toch beetje warm. Ik denk voor de volgende kweek toch maar een regelbare thermostaat mat kopen. Zeker nu met deze koude dagen."
"Elke dag een beetje groter toch.."
"Ok dankje voor de tip. Laat je het terrarium dan vanboven open voor verluchting? En zet je een bakje water erbij voor luchtvochtigheid of alleen sproeien?"
""
"PaddoKweker zei: het zwart is een piemel met net opgelopen geslachtziekte (ik vermoed dat er schimmel op de hoed zit, maar de foto is te onduidelijk) ik zou geen risico nemen en deze uit de kit halen (zeer voorzichtig) Klik om te vergroten... Haha ik heb er 2 soa besmete paddo. S uitgehaald zo ziet het er nu uit. Ik zat eraan te denken ze miss morgen of overmorgen te oogste. Kan ik die verkleurde kleintjes ook mee oogsten? En hoe zit het met die grote met de witte punt op hoed is die nog goed?"
"Na het oogsten alles weghale en nacht met water in koelkast en dan kan ik vr 2de flush staat er"
"PaddoKweker zei: dus alles oogsten, ook de verkleurde kleintjes hebben werkzame stof in zich (vandaar het blauw) probeer een warmer plekje te vinden voor de 2e flush. Klik om te vergroten... Ok. Morgen vroeg ga ik meteen oogsten"
"Nee pff ze zijn nog zo klein. En wat is dat zwart?"