Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Ik had laatst gelezen dat je super hard kon gaan trippen op een doornappel. En dat je die gewoon kon vinden in de natuur... Dus mijn vraag was 1 Zijn ze er nog in December? 2 Zo niet , hoe kan ik er dan aan komen? 3 Zo ja , waar heb ik de grootste kans ze te vinden? 5 Wat ik nodig heb voor een normale trip ( dosering ) bij 47 kilo? 6 Wat kan ik het beste doen tijdens het trippen? IK HOEF GEEN HELE DISCUSIE DAT HET HEEL SLECHT IS IN DIT FORUM EN ALLEEN TIPS EN ANWOORD OP DE VRAGEN. Wel kan je joun ervaring beetje uitleggen als je het heb gedaan. Alvast bedankt en fijne feestdagen Mazzel!"
"mandragora zei: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=39290&p=1120249#p1119944 Hier heb je zelf nog reply's gegeven??? je laatste reply stopt met een vraag die ik met JA kan beantwoorden. Klik om te vergroten... Ja maar ik wou een forum met specefieke vragen Mazzel!"
"dupont zei: Mijn tip: lees de FAQ in het XTC subforum. Staat alles in wat je moet weten. Veel plezier! Klik om te vergroten... Maar is het heel erg dat ik maar 47 kilo ben?"
"dupont zei: Had ik overheen gelezen. Hoe oud ben je? Klik om te vergroten... 14 jaar .."
"willemvaag zei: dupont zei: Wacht tot je de 18 gepasseerd bent, je lichaam en hersenen zijn nog in ontwikkeling. Je bent jezelf later dankbaar als je dit soort korte termijn pleziertjes uitstelt. Nogmaals, doe het niet, haal je kick uit iets anders. Klik om te vergroten... Ik verwacht dat die hier niks mee gaat doen maar evengoed raad ik het je ook ten zeerste af om nu al met hard drugs te beginnen. Denk er eerst heel goed over na en probeer het zo lang mogelijk uit te stellen. Omdat je het nog niet gedaan hebt weet je in principe toch niet wat je mist en dan is iets laten met makkelijkste. Maar uiteindelijk is het je eigen keuze dus.... Klik om te vergroten... Wat voor kick dan want ik heb al geblowd enzo en ik heb Gehoord dat als je het 1 x in de 2 maanden doet Het niet schadelijk kan zijn ofso Weten jullie daar iets van ? Mazzel!"
"dupont zei: Redlabel22 zei: Wat voor kick dan want ik heb al geblowd enzo en ik heb Gehoord dat als je het 1 x in de 2 maanden doet Het niet schadelijk kan zijn ofso Weten jullie daar iets van ? Mazzel! Klik om te vergroten... Dat zijn richtlijnen voor volwassenen, en die zijn er op gericht de schade te beperken. Nog steeds schadelijk dus. Voor kinderen (dat ben je immers, niet om je te beledigen) zijn drugs extra schadelijk omdat ze de ontwikkeling van lichaam en brein (c.q. geest) verstoren. Ook het blowen op zo'n jonge leeftijd is schadelijk. Ik spreek uit ervaring, was zelf 16 toen ik met blowen begon, heb ik nu wel eens spijt van. Het is niet zo onschuldig als menigeen denkt. Waar jij je kicks uit kunt halen weet je zelf het best, het advies van de ervaren volwassenen uit deze forumpost is stel het uit tot je uitgegroeid bent. Er komen nog kansen zat om uit je plaat te gaan na je 18e. Klik om te vergroten... Okee dankjewel voor je reactie! Ik denk dat ik het ff laat wachten Maar als ik soms blow is het toch niet zo erg? Mazzel!"
"harry123 zei: Haha de jeugd is er steeds eerder bij.. Toen ik 14 was probeerden wij af en toe stiekem een sigaretje in de bosjes in een park :P. Of stiekem een paar biertjes drinken of waterpijp roken (shisha), nu gaan ze al pillen slikken.. Snap ook niet waar die dat wil doen. Jonge wacht alste blieft nog even, als je zo jong er al aan begint is de stap naar andere drugs ook heel klein, omdat je niet inziet wat voor'n gevaren het voor je heeft op lange termijn! Maar als je het dan toch wil doen, laat je spul testen en neem niet meer dan 1.5mg per kg lichaamsgewicht. Klik om te vergroten... Okee bedankt !"
"Mrrow14 zei: Een keertje XTC doen zal niet veel schade toebrengen,of je moet al gestoord te werk gaan. Maar zoals de meeste hier wel weten:Een keertje wordt al gauw nog een keertje en dan nog eens etc,etc,etc. Daarbij je leeftijd,naja ze hebben het al vaak genoeg gezegd. Ik snap zowiezo niet hoe iemand zo jong aan xtc kan komen.De mensen die dat verkopen/regelen aan zulke jonge lui,mogen zichzelf toch wel schamen. Vind het wel goed van je,dat je positief het advies van anderen aanneemt. Hou je lekker bezig met wat anders in plaats van drugs,over een paar jaartjes eerst wat truffeltjes ofzo,ook heel leuk en zover ik weet heeeeel wat minder schadelijk dan al het andere(mits je psychisch redelijk in orde bent ) en daarbij ook veel minder verslavings kans.Met XTC en dergelijke wil je het al snel vaker gaan doen. Succes en alvast prettige feestdagen. Klik om te vergroten... Ja ik denk dat ik ook nog ff 2 jaar ga wachten ofso Maar bedankt voor je reactie. En ook alvast fijne feestdagen !"
"harry123 zei: Helemaal goed, en laat je neit opfokken door je vrienden en zo . Fijne feestdagen Klik om te vergroten... Haha lukt wel =p En jij/U ook alvast fijne feestdagen ! Mazzelz"
"Hey! Ik had een vraag.. Van welke drugs ga je goed en fijn van hallucineren? Of lekker van trippen? Het liefst een beetje een die je makkelijk kan krijgen Wil namelijk voor de 1 x gaan trippen op natuurlijke drugs Verder nog tips ? Meld het me! Mazzelz!"