Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"O-DSMT heeft mij mijn leven bijna gekost. Twee weken coma, 7 weken ziekenhuis en na maanden van revalideren, een blijvende verlamde voet. Heel heftig spul dus."
"nausea zei: Idd, wat is er gebeurd? Klik om te vergroten... Ik wilde zm plegen en hoorde van een kennis dat je dan ODSM T nodig had icm benzo's. Bijna gelukt dus, maar met blijvende restschade."
"Is bromazolam gevaarlijk? Het werkte eerst wel, viel als een blok in slaap. Maar nu heb ik tolerantie: ik heb 3x3 nodig. En gister was het een beetje uit de hand gelopen, toen had ik er 20 en werd na 4 uur alweer wakker. Hoe kan dit?"
"Oké 25 dan Ik merk wel dat ik vandaag wat onder invloed ben. Bijna van de fiets gevallen, sloom praten, extreem moe waardoor ik tot 10 uur in bed lag. Ik ben op zoek naar een krachtige benzo waar ik goed op kan slapen. Eerst clonazolam geprobeerd maar toen kreeg ik allerlei blackouts. Flunitrzolam doet ook al niks."
"Ik ben op zoek naar betaalbare psychedelica. Wat ik heb geprobeerd is 2f Ketamine maar die was niet sterk genoeg. Welke zouden jullie aanraden? En hoe kan ik eraan komen? Ik heb alleen ervaring met research chemicals maar zou liever op iets natuurlijks overstappen."
"Hoi allemaal. Zoals mijn openingsvraag al zegt, wat is de sterkste RC benzo? In het verleden nam ik clonazolam, dit is echter niet meer verkrijgbaar. Nu overgestapt naar bromazolam en pyrazolam. Het liefst zou ik als een blok in slaap vallen, maar dat gebeurt bij dit spul niet. Weten jullie wat de sterkste benzo is om in slaap te vallen? Alvast bedankt."
"Nee.....liefst wil ik er niet meer zijn"