Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, Ik ben nu geminderd en heb geen problemen meer =) Anyway heb 1 klein nadeel en that's it, na een avondje sos , als het op is hebje GEEN idee watje nog KAN doen, je wil slapen maar KAN gwn niet slapen (ik althans) ik weet niets te doen dat het relaxed maakt, of hoe ik makkelijker in slaap val. Anige tips ? Ik gebruik geen weed dusjah :d vrienden wel"
"Hey iedereen, Sinds kort ben ik begonnen met Cocaine. Ik doe geen enkel andere drugs buiten af en toe alcohol. (Niet-Roker, geen jointjes, etc...) Ik heb even geleden 1gram gehad en deed er 2 dagen mee. Ik kan het perfect beheren. To the point: Ik heb na die gram 2-3 dagen smorgens een hevige bloedneus gehad (langs beide neusgaten ook 1 keer). Nu is het al 1dag geleden dat ik er 1 had. Overmorgen ga ik weer een grammetje halen. dat is dan 2dagen zonder bloedneus als ik er morgen geen heb. zal ik geen bloedneus krijgen ? is er een manier dat je dit nauwelijk krijgt. het zal uitdroging zijn en amper kans om te genezen waarschijnlijk. anyway, heeft er iemand tips voor bloedneuzen en deze te voorkomen."
"Hey iedereen, Om de 2 weken gebruik ik en wat vrienden wat coke op een avond, Ongeveer 0.5-1 gram op avond per persoon. We zijn al meer gewoon maar hebben er een gewoonte van gemaakt 2-4 weken clean te zijn altijd vanaf nu. Ikzelf heb enkele vragen: - Is er iets dat het effect merkbaar versterk (Drankje, Eten, Iets ?) - Na een avondje Sos krijg je het gevoel een brok in je neus te hebben, hje krijgt dit gevoel niet weg en snuit heel de tijd je neus of probeert de sos binnen te halen. Wat doen jullie ? Hoe geen neusproblemen ? - En laatse hoe verdelen jullie een grammetje op een avond ? Wij doen: 2 dikke lijnen dan kleintjes voor effect en dan laatse nog ee dikke... Alvast bedankt =)"
"Ja sorry, ik dacht dat ik dus teveel klikte maar blijkt dus nog eens dubbelpost. 2de vraag: is vooral probleem dat ik in de dag gebruik, savonds niet moe, niet slapen, is denken aan je gebruik. denk als het me lukt in de dag te doen datje savonds beetje eet, slaapt smorgens weer eet, etc ... is gwn chiller snachts omdat je niets te doen hebt lijktme ! iemand tips voor overdag ?"
"Hey, Even geleden maakte ik een topic ovr neusproblemen na 2-3 keer ervaring te hebben. Dit is gelukkig opgelost (kwaliteit/neus reinigen). Enigste probleem nu is datwe zo erg bezig zijn te willen minderen datwe zot worden. We doen 0.5g/week maar 2weken clean en minstent 1 proberen we tog soms en willen we. dus tog 1g/maand soms 2g/3personen Enkel weekend etc... risico's beseffen we heel goed, we praten overdreven veel over risico's checken elkaar, etc.. dit is vervelend maar goed vind ik. ook deden we test en haalden we score10/15 dat is risicogebruik, maar weten welk risico dit is. Minder in vakantie, clean blijven is beter effect geen tolerantie ! En vooral uitslapen en eten, vrienden willen altijd vroeg opstaan om naar huis te gaan, slagen eten soms over (vooral na sos) ikzelf vind dit dom, is vooral nodig ! anyway to the point. ookal doen we al dit ging het even fout vind ik de laatse dagen. Vorige week vrijdag: 0.25g (gekregen) deze donderdag 0.5g deze vrijdag 0.5g deze zaterdag ! 1g (0.5g maar voor eerste keer in 4-5maand bij gaan halen (trug 1 delen door 2)) nu kom ik hier alleen om te vragen voor hints, als ik tog zo bewust ben maar tog is er iets mis, wat kan ik doen ? tolerantie was hoog, ging van die 0.5g en zelfs 0.25g beter of even hard als die 1g. (laatse gram in 4dikke lijnen) alvast bedankt, sorry voor de rare zinne, maar ben nog wakker dus de 1g . thanks !"