Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje, Klein probleem

Vraagje, Klein probleem

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Doodkapje zei:
en wat was de vraag?
Klik om te vergroten...

lijkt mij wijsheid om 3 maanden te stoppen ofzo. Als je dat niet kan moet je toch eens heel kritisch naar jezelf kijken.
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Begrijp na vele malen lezen je verkapte vraag.
Mijn advies is als je zo geforceerd bezig bent om je gebruik te controleren dan is er weinig begrenzing in jezelf...en ook weinig vertrouwen....daarom gewoon stoppen. punt. Verslaving is niet de afhankelijkheid van een middel maar de onbegrensdheid van een persoon. Je gaat ondanks controle continu over je grenzen heen, en hebt hier nu al angst bij. Stop.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je moet niet denken dat je het niet kan laten, want dat kan je wel. Dat is het enige advies dat ik kan geven. Verder moet je ook over je relatie na denken als je dit zo per se, tegen je zin in, nodig hebt met z'n tweeën.

(offtopic:)
Als Nederlands(talig) bent: Schrijf fatsoenlijk ABN. Dat je om 3:50 nog wakker bent van drugs is geen excuus.

Als je niet Nederlands(talig) bent: Het is 'toch' en 'terug', niet tog en trug.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Glamour trip, so soon to slip
Easy come but oh how quick it goes
Ten foot tall but what a fall
Hard to open yet so easy to close
Front page news but so abused
You just want to hide yourself away
Overpaid, but soon you fade
Because you're only looking for today
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deranged zei:
Glamour trip, so soon to slip
Easy come but oh how quick it goes
Ten foot tall but what a fall
Hard to open yet so easy to close
Front page news but so abused
You just want to hide yourself away
Overpaid, but soon you fade
Because you're only looking for today
Klik om te vergroten...

Toch wel een mooi stukje tekst.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
El Retro zei:
Deranged zei:
Glamour trip, so soon to slip
Easy come but oh how quick it goes
Ten foot tall but what a fall
Hard to open yet so easy to close
Front page news but so abused
You just want to hide yourself away
Overpaid, but soon you fade
Because you're only looking for today
Klik om te vergroten...

Toch wel een mooi stukje tekst.
Klik om te vergroten...

meestal een mooi stukje tekst als Deranged er voor iets tussen zit! niet altijd even duidelijk maar toch :wink:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deze vond ik wel vrij toepasselijk :).
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
en wat was de vraag? hints om je gebruik onder controle te houden?

geen idee. zelfdiscipline misschien. :wink:
R
Reality1802Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hey,
Even geleden maakte ik een topic ovr neusproblemen na 2-3 keer ervaring te hebben. Dit is gelukkig opgelost (kwaliteit/neus reinigen).
Enigste probleem nu is datwe zo erg bezig zijn te willen minderen datwe zot worden.

We doen 0.5g/week maar 2weken clean en minstent 1 proberen we tog soms en willen we.

dus tog 1g/maand soms 2g/3personen
Enkel weekend etc...

risico's beseffen we heel goed, we praten overdreven veel over risico's checken elkaar, etc.. dit is vervelend maar goed vind ik.

ook deden we test en haalden we score10/15 dat is risicogebruik,
maar weten welk risico dit is. Minder in vakantie, clean blijven is beter effect geen tolerantie ! En vooral uitslapen en eten, vrienden willen altijd vroeg opstaan om naar huis te gaan, slagen eten soms over (vooral na sos) ikzelf vind dit dom, is vooral nodig !

anyway to the point.

ookal doen we al dit ging het even fout vind ik de laatse dagen.

Vorige week vrijdag: 0.25g (gekregen)
deze donderdag 0.5g
deze vrijdag 0.5g
deze zaterdag ! 1g (0.5g maar voor eerste keer in 4-5maand bij gaan halen (trug 1 delen door 2))

nu kom ik hier alleen om te vragen voor hints, als ik tog zo bewust ben maar tog is er iets mis, wat kan ik doen ?
tolerantie was hoog, ging van die 0.5g en zelfs 0.25g beter of even hard als die 1g. (laatse gram in 4dikke lijnen)

alvast bedankt, sorry voor de rare zinne, maar ben nog wakker dus de 1g .

thanks !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."