Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mondkapje zei: Klinkt als iemand uit Brussel! Klik om te vergroten... Vind ik ook"
"Beste allemaal, Ik blijf me altijd verbazen over hoe ketamine er eigenlijk uit ziet. Maar nu kreeg ik net een nieuwe gram binnen en zag ik deze joekel erin zitten!!! En vond m te mooi om niet te delen met jullie. Dus bij deze groetjes van mij"
"Kalebas zei: De ket die ik altijd in huis heb is gewoon echt poedersuiker. Dit ziet er wel leuk uit. Klik om te vergroten... Dit is "actieve" ket. In mijn mening een stuk leuker"
"Lemmy zei: Komt ie uit Brussel dan? Klik om te vergroten... Ondanks dat ik weet dat je een grap maakt antwoord ik serieus: Geen idee, ik bestel dit via een anonieme dealer via whatsapp"
"MyBadLife zei: Ik verpulver die Naaldjes altijd tot poeder door er met een deo bus of neusspray flesjes over heen te rollen. anders valt de helft uit mn neus 😂 Klik om te vergroten... Zo hoort dat toch ook? 😅😅"
"Lemmy zei: De grap is duidelijk aan jullie voorbij gegaan. Klik om te vergroten... Ongetwijfeld"
"Dag mensen van het wonderlijke leven! onverwachts kreeg ik een appje van een oude jeugd vriend: “jo gap moet je nog stekjes hebben?” Waarop ik zei is goed. Dus hierbij een foto van mijn stekjes, het soort is “Hollandse Hope” ik heb er nog nooit van gehoord maar t klinkt chique. Wel vaker gekweekt maar nooit op n balkonnetje."
"HappyMind zei: Gefeliciteerd met de geboorte van je baby's! Echte Hollandse glorie Klik om te vergroten... Trotse vader 🥲"
"HappyMind zei: Sonja de trotse vader 😂 ik ben het spoor bijster Klik om te vergroten... Laten we het er maar op houden dat t 2022 is en ik under de cuffer ben als Sonja. Terwijl mijn eigen bewustzijn geen Sonja is 🤫"
"@Spyro Heb jij nog tips voor deze meid?"