Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"joetsie zei: Hoi Ik slik paroxetine,en zou ook wel quatipine willen.Maar moet ik dan eerst afbouwen? Klik om te vergroten... Hey Nee hoor ik gebruik smorgens paroxetine 40mg En voor het slapen quatipine (seroqeul) 200mg en remergon van 15mg. En dan pak ik nog smorgens en savonds inderal. Daar word je Hartslag minder hoog van en voel je over het algemeen wat rustiger maar niet zoals een benzo.benzo is vrij verslavend. En dat heb je bij deze producten niet. En het valt goed te combineren en kan er goed mee functioneren."
"KleineGarnaal zei: Volgens mij is de kans groot dat je een convulsie (epileptische aanval) hebt gehad. Zeker omdat je zegt dat je ook "bloed hebt gespuugd". Al gecontroleerd of dat bloed toevallig van je tong kan komen, omdat je erop gebeten hebt? Het is in ieder geval algemeen bekend dat tramadol, zeker in hoge dosissen convulsies kan uitlokken. Klik om te vergroten... Zeker. Heb het vorige week nog meegemaakt. Kan zelf gewoon zijn dat je het zelf niet hebt opgemerkt."