Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"NYC Diesel voor de smaak. En amnesia voor het effect . Alleen met hasj heb ik niet echt een favoriet. Nog niet een lieveling kunnen vinden."
"Ja ik ben serieus wat betreft het gebruik van dit soort drugs. Lui is het niet heb ruim een half uur gelopen naar de smartshop . Maar snap je punt. Het was vooral dat ik er veel zin in had. Ik had genoeg gelezen over het gebruik van truffels alleen niet dat er eventueel niks kon gebeuren. Ik had iig iets verwacht. Wanneer dat het geval was geweest had ik ook niks meer gekocht. Daar ging het een beetje fout mee. Vandaar dat ik ook de vraag nu stel omdat ik achteraf weet dat het niet de meest handige actie was en niet teveel wil nemen de volgende keer ( los van het verdwalen in het bos )."
"Nou ik had 22 gram Valhalla gehaald . Hiervan 15 gram ingenomen en vervolgens begon de trip. Ik had nog steeds geen Visuals maar merkte overduidelijk wel een verschil met verleden keer. Heb ontzettend veel gelachen . Kwamen ook wat zwaardere onderwerpen voorbij maar wel "handelbaar". Nu wil ik over een aantal weken de dosis verhogen. Zal ik dit doen met een 2,5 gr of 5 gram. Iig bedankt voor je respons fool. De 15 gram was een goede kennismaking . Ik zat namelijk te twijfelen om de 22 gram te nemen ."
"Dat waren 8 hele dagen. Ja dat idee had ik al. Nou nu wacht ik sowieso 3 weken. Ik neem wel weer de 15 gram. Voelde hem wel . We gaan het meemaken . Thanks !"
"Ik weet niet of het verstandig is om je portie te verdubbelen . Zelf ben ik een beginner en heb verleden week 33 gram valhalla truffels genomen in combinatie met wiet. Had pas twee keer ervaring met 15 gram als hoogste dosis. Ik wilde het langzaam verhogen echter uit gierigheid ( moest een deel wegdoen ) had ik de volledige dosis genomen. En ondanks dat ik er achteraf het een super ervaring vond. Was het tijdens de trip een grote hel. Had amper controle over mijn gedachtes en was volledig op toen de trip klaar was. Het is lastig. Tijdens de trip heb ik letterlijk mijn excuses aangeboden aan de truffel. Het is goed voor je nederigheid."
"Ik weet niet wat het precies was. Maar het feit dat ik nooit echt getript had speelde denk ik de grootste rol. Ik ben volgens mij in paniek geschoten. Ik weet nog dat ik lekker in het zonnetje zat. De zon voelde heerlijk een lekker muziekje erbij aan en voila. Toen begon de zon opeens heel erg heet te worden en de muziek kreeg een soort doemgevoel . Toen ik mijn ogen opende was alles een grote visual alles draaide. Achteraf schrok ik daarvan omdat het in een keer teveel was. Weet iemand waarom ik het altijd koud krijg ? Nu had ik het echt extreem koud liep te rillen in mijn bed. Dat zorgde er ook voor dat de ervaring wat minder was omdat ik echt onder twee dekens in mijn bed moest liggen. Ik wilde zelfs 112 bellen overigens. Ik wist dat het een trip was . Alleen voelde het alsof ik psychisch in elkaar geslagen werd . Het deed mentaal pijn zeg maar. Ik had zoiets van geef maar een spuitje ik wil dit niet meer. Op het moment dat ik door kreeg dat ik issues aan het verwerken was stopte de "bad' trip ook. Achteraf alleen verwondering dat dit mogelijk is en meer begrip voor mensen die een psychose hebben oid."
"Thanks Psychedelibee en Mindless. Een goede cognac er maar bij nemen de volgende keer . Kan ik nog altijd zeggen dat ik dronken ben mocht ik een ambulance moeten bellen. Fool ook bedankt overigens . Toen ik eenmaal klaar was met trippen heb ik nog een flink gelachen als een boer met kiespijn dat ik niet naar Fool geluisterd had . Ag we zijn zo weer wat wijzer ."
"Hallo allemaal , Ik heb een vraag over de dosering van truffels. Afgelopen weekend had ik voor het eerst truffels genomen. Nu heb ik dit samen met mijn broertje gedaan omdat ik niet wist hoe ik zou reageren op de truffels. Ik had online 2 x 10 gram Galindoi besteld. Ik dacht 10 gram is een goed begin . Netjes ingenomen op een lege maag en vervolgens maar wachten. Echter werd ik eventjes misselijk en een soort duizelig . Dit verdween direct waarna er vervolgens niks meer gebeurde. Mijn broertje die kreeg wel een soort trip en lag lekker te spacen. Bij mij gebeurde er ook na een uur niks. Omdat ik over twee weken alleen een weekje weg ga in een bosachtig omgeving en ik daar graag truffels wil nemen besloot ik om nog een dosis te halen zodat ik straks niet voor het eerst alleen moet trippen. Ik heb vervolgens nog 15 gram atlantis gehaald en deze direct ingenomen. Overigens vind ik truffels lekker daar was ik zeer blij mee. Ook hierna gebeurde er ook vrij weinig. Geen visuals oid. Na een uur vervolgens een gram amnesia opgerookt en werd stoned. Ik vraag me nu af dat wanneer ik alleen ben de dosis moet verhogen naar in een keer 20 gram of een sterker soort ( hollandia ) nemen en dan gewoon weer 15 gram. Kan het kwaad om de dosis te verhogen ? Ik ben overigens 30 jaar , 188 en weeg 80 kilo. Ik heb verder nooit wat anders gebruikt dan weed. Alvast bedankt ! Ik zie mezelf op een of andere manier verdwalen in het bos soort visioen"
"Fool zei: Met zulk overgehaast gedrag zie ik dat ook nog wel gebeuren. Als 10gram na een (~1 uur, een beetje lang maar zeker niet ongehoord) verdriedubbel je je dosering en ga je erbij blowen! Jij hebt heel erg veel geluk dat je supersnel een soort van natuurlijke tolerantie opbouwt tegen truffels, anders was je echt angstaanjagend hard aan het trippen voor iemand zijn eerste ervaring. Waarschijnlijk 112-bellen angstaanjagend. Doe het de eerste keet dat je fatsoenlijk gaat trippen sowieso bij iemand thuis, misschien iets van 10-13gr Hollandia en kijk hoe je dat bevalt. Hollandia is wel wat sterker, en deze dosering is dat ook iets hoger. Met een beetje geluk dat voor jou een fijne dosering. Klik om te vergroten... Thanks ! Ja dat idee had ik namelijk ook wel. Ik was iets te enthousiast als het ware. Het kwam omdat ik echt helemaal niks voelde . Dat lijkt me dan een goed plan. Bedankt voor je reactie !"