Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"SanneBanne zei: Omdat ik inmiddels een erg goede ervaring heb met het (virtueel) ontmoeten van mensen (Roze Olifant o.a vriendin voor het leven!) van hier, nog maar een keer een oproepje: Wie het leuk vind gezellig te Facebooken, om elkaar gezelschap te houden tijdens slapeloze nachten, tripjes en gewoon gezellig te chatten, stuur me gerust een PB. Klik om te vergroten... Acidfreakx zei: Ik raad je aan als je graag nieuwe mensen ontmoet om naar Goa feestjes te gaan oftewel raves genaamd, deze mensen zijn veel opener en knuffelen en delen met elkaar (vooral op free party's) en je kan er echt goede gesprekken mee voeren. Er hangt echt een sfeer die niet uit te leggen valt, eens je deze mensen kent kun je ook achteraf nog afspreken als je dat wil, ik ben persoonlijk niet zo voor meetings met mensen die ik niet ken. Ben op dat vlak een beetje wantrouwig en ik space sowiezo al niet graag thuis, enkel na een feestje maar personen die het wel willen veel plezier gewenst Klik om te vergroten... waar vind ik deze feestje, lijkt me leuk ^^"
"Warme melk, genoeg water drinken en suiker op pijl houden met een snoepje tussendoor. Daarnaast voldoende eten, vis werkt hier heel goed bij! Heb zelf na 8 glaze water, 2 glazen cola, 2 glazen warme melk, kip met rijst, stukje zalm en hier en daar een mentor snoepje in de avond na 6 uur genomen tot een uur of 11. De volgende dag nergens last meer van ^^"
"Hey laats had ik 2 pillen XTC genomen de dag erna had ik een dip maar moest nog genoeg in het huishouden regelen. Ik zwete aan mijn voorhoofd maar mijn zweet voelde heel ruw en droog aan. Ligt dit aan de dip of aan de pillen? (Is dit überhaupt normaal?)"
"Hey allemaal, Ik gebruik wel eens een pilletje een keer in de 2 maanden, maar ik doe dit dan comfortabel in mijn eigen huis, filmpje op en rust. Het is dat er niemand uit mijn vrienden groep is die dit ook zo fijn vind en nou had ik de vraag of er misschien mensen uit Limburg zijn die net als ik, het gewoon rustig samen willen gebruiken en op de bank willen trippen een weekend?"
"Ik kan het het beste beschrijven als een droge kartonne doos in vloeistof vorm. Kan het komen doordat je zintuigen uitgeput zijn? De geur heb ik zelf namelijk nooit last van, maar naast dit ook van een hele gore smaakt in mijn mond"