Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo ketamine experts. ik ben op zoek naar een manier om esketamine onder de tong te gebruiken om te proberen of dit mij helpt bij mijn depressie. de Neusspray is nog steeds niet te verkrijgen in Nederland en mijn dokter zegt dat er in en uit België druppels zijn die veel Mensen thuis gebruiken voor onder de tong Alleen gaf hij niet precies aan wat en waar omdat hij het niet kan voorschrijven of toedienen en het dus een eigen initiatief is. mijn vragen zijn; zijn die druppels dan de injectievloeistof en moet ik daar naar op zoek Of is er een speciaal middel voor onder de tong, kan ik het zelf maken met poeder dat ik bestel of kan ik ook poeder onder de tong leggen of is het dan niet opneembaar? Ik las bij de ingrediënten van sommige ampullen natriumchoride maar ook hydrochloride. Is het dan een verbinding met de ketamine waardoor het opgenomen kan worden onder de tong? ik kwam hierop via een artikel op internet over een huisarts die zijn leven redde door de druppels zelf te gaan gebruiken maar er staat nergens welke druppels en hoeveel. de neusspray weet ik, is een dosis van 24mg maar de bioavailability oraal en sublingual zijn anders dan wanneer gesnoven. poeder snuiven vind ik een beetje eng maar vooral ook omdat de bron dan onbekend is en er mogelijk nog vanalles bij zit en misschien niet de goeie soort S-ketamine. hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen"
"Doemaarlekker zei: Beste mensen, Ik vroeg mij het volgende af: mijn dealer heeft ook vloeibare ketamine dit zijn buisjes van 5 ml (Mg per ml weet ik niet dit zou ik even moeten vragen) ik wil graag een neus spray flesje vullen met deze vloeistof. Is dit geschikt? Of is het beter om gewoon 2 gram ketamine op te lossen in 10ml gedistilleerd water en dit in het flesje te doen? Ik zie graag jullie reacties tegemoet, alvast bedankt. Klik om te vergroten... Hoi, waren dat officiële medicatie ampullen? en weet je of die gangbaar zijn “op straat”? Ofwel makkel8k te krijgen? ik weet niet waar te zoeken maar ik zoek deze voor de behandeling van depressieve klachten en vind verschillende interviews van artsen die het zelf gebruikten om hun depressie het hoofd te bieden maar ik kan de genoemde injectievloeistof nergens vinden.."
"Mevrouw Pløp zei: Let op: vragen naar verkooppunten is niet toegestaan. Suggestief vragen waar te vinden dus ook niet. Klik om te vergroten... Oké, bedankt,"
"digger zei: @Purplext Klopt inderdaad ... EC = electroshock therapie maar heb daar nogal horrorverhalen van gehoord. En de Spravato is de esketamine oplossing welke ze al gebruiken en de US en en in NL ... maar Belgie .... oeioeioei .... hier krijg je met moeite een Dafalagan met Codeïne . Natuurgeneeskunde, Oosterse geneeswijzen en lichaamsgerichte therapie allemaal gedaan zonder soelaas. Hij blijft in een nachtmerrie zitten van duistere gedachten en 'geen goesting om goesting te krijgen om iets te doen' , snap je ? Hij analyseert ook alles supersnel als 'saai' en heeft ook een vorm van autisme die u na de laatste opname naar voor is gekomen. @Dopemonster LSD (of de RC ervan) hebben we al eens geprobeerd en daar was het gemoed plots met een percentage van 1000 omhoog gegaan, helaas voor korte duur omdat ik ook niet wil dat hij continue gaat zitten trippen. Maar na de LSD waren er lachbuien die we al heel lang niet meer gehoord hadden , maar eenmaal uitgewerkt valt hij terug in een donker gat. Mushrooms heeft een minder positief effect op zijn gemoed. Ik wil nu wel niet @Quaerere zijn topic hier overnemen maar de vraag is nog hetzelfde. Hoeveel 50ml/mg Ketamine druppels zou hetzelfde effect hebben als Spravato. Groet Klik om te vergroten... cutepool zei: Als het maar vloeibaar is, zonder raare toevoegingen, kun je het gerust in een neusspray flesje schenken en gewoon sprayen. Je kunt het ook zelf maken, werkt Klik om te vergroten... Hallo, allen bedankt voor jullie toevoegingen. Excuus dat ik hier zo laat pas terug kom. Ik heb de reacties een tijd gevolgd maar het is weer een hele tijd erg slecht gegaan en tussendoor heb ik geen meldingen van reacties gekregen. nu is het weer redelijk met weer een nieuwe start in nieuwe jaar met andere behandelaren en ben weer een aantal medicijnen verder die niet werkten maar wel de klachten verergeren dus hier zit ik weer. Intussen heb ik geen ketamine geprobeerd. heb het niet kunnen vinden. Alleen illegaal en wist ik niet wat er in het zakje zat dus heb het weggegooid. Nu weer redelijk hopeloos en op zoek naar de druppels voor injectie om onder te tong te nemen maar ik kan deze nergens vinden. Als iemand een tip kan geven via een bericht of mail dan heel graag. Net als digger zoek ik naar de dosis maar eerst het spul zelf maar denk ik."
"digger zei: @Purplext Klopt inderdaad ... EC = electroshock therapie maar heb daar nogal horrorverhalen van gehoord. En de Spravato is de esketamine oplossing welke ze al gebruiken en de US en en in NL ... maar Belgie .... oeioeioei .... hier krijg je met moeite een Dafalagan met Codeïne . Natuurgeneeskunde, Oosterse geneeswijzen en lichaamsgerichte therapie allemaal gedaan zonder soelaas. Hij blijft in een nachtmerrie zitten van duistere gedachten en 'geen goesting om goesting te krijgen om iets te doen' , snap je ? Hij analyseert ook alles supersnel als 'saai' en heeft ook een vorm van autisme die u na de laatste opname naar voor is gekomen. @Dopemonster LSD (of de RC ervan) hebben we al eens geprobeerd en daar was het gemoed plots met een percentage van 1000 omhoog gegaan, helaas voor korte duur omdat ik ook niet wil dat hij continue gaat zitten trippen. Maar na de LSD waren er lachbuien die we al heel lang niet meer gehoord hadden , maar eenmaal uitgewerkt valt hij terug in een donker gat. Mushrooms heeft een minder positief effect op zijn gemoed. Ik wil nu wel niet @Quaerere zijn topic hier overnemen maar de vraag is nog hetzelfde. Hoeveel 50ml/mg Ketamine druppels zou hetzelfde effect hebben als Spravato. Groet Klik om te vergroten... Hoi, in dit interview noemt op 4:50 deze arts dat hij ongeveer 50mg aan druppels gebruikt. Een keer in de twee weken. wel is belangrijk dat het hier waarschijnlijk gaat om “gewone“ ketamine want s-ketamine is sterker en die moet dan lager gedoseerd worden. Deze gepensioneerde huisarts redde zijn eigen leven met ketamine Ketamine in neusspray-vorm is goedgekeurd voor de Amerikaanse markt. Wordt het ook in Nederland beschikbaar? Oud-huisarts Harry Jaspers (72) wacht niet af. A... eenvandaag.avrotros.nl"