#1
Hoi, ik en een vriend hebben van een vriend die in de andere kant van Nederland 4 gram 3mmc opgestuurd gekregen. Hier hebben we een echte naam en een nep adres (bestaat maar niet van ons) maar bezorging op een servicepunt gedaan.
Is dit veilig? Als in worden deze pakketjes gecontroleerd of ook maar iets. We hebben beide het liefst nog wel een toekomst na een experimentje😅
Is dit veilig? Als in worden deze pakketjes gecontroleerd of ook maar iets. We hebben beide het liefst nog wel een toekomst na een experimentje😅