Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDHL post

DHL post

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PyxL4Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi, ik en een vriend hebben van een vriend die in de andere kant van Nederland 4 gram 3mmc opgestuurd gekregen. Hier hebben we een echte naam en een nep adres (bestaat maar niet van ons) maar bezorging op een servicepunt gedaan.

Is dit veilig? Als in worden deze pakketjes gecontroleerd of ook maar iets. We hebben beide het liefst nog wel een toekomst na een experimentje😅
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kunt het gewoon op je eigen adres laten bezorgen, dit gaat eigenlijk nooit fout van NL naar NL. Eventueel met een ingekorte naam of een variatie erop.
Een ander adres opgeven is een beetje raar, stel dat er iets fout gaat bij het servicepunt wordt het pakketje misschien alsnog verstuurd naar het adres wat erop staat en krijgt die persoon jullie 3mmc, of die ervan zal snoepen of walgen is de vraag.

Pakketjes en brieven binnen Nederland worden nooit gecontroleerd op drugs naar mijn ervaring. Daarnaast ook al mocht het "gevonden" worden wat ik je kan verzekeren dat dat niet gebeurt, zullen hier waarschijnlijk alsnog geen sancties aan kleven. De politie heeft wel wat beters te doen dan achter een kleine hoeveelheid 3mmc te gaan. Als je een kilo besteld is het mogelijk een ander verhaal, maar zelf dat komt de postbezorger gewoon netjes aan je deur brengen als het goed verpakt is.

Briefpost/pakketjes met substanties zijn binnen heel Europa over t algemeen veilig, pas als het uit een ander continent komt gaat het langs de douane en is het risico (heel) groot dat het wordt ingenomen.

Of dit verschilt bij PostNL, DHL of wat dan ook weet ik niet, maar ga er van uit van niet.
P
PyxL4Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ILoveRCs zei:
Je kunt het gewoon op je eigen adres laten bezorgen, dit gaat eigenlijk nooit fout van NL naar NL. Eventueel met een ingekorte naam of een variatie erop.
Een ander adres opgeven is een beetje raar, stel dat er iets fout gaat bij het servicepunt wordt het pakketje misschien alsnog verstuurd naar het adres wat erop staat en krijgt die persoon jullie 3mmc, of die ervan zal snoepen of walgen is de vraag.

Pakketjes en brieven binnen Nederland worden nooit gecontroleerd op drugs naar mijn ervaring. Daarnaast ook al mocht het "gevonden" worden wat ik je kan verzekeren dat dat niet gebeurt, zullen hier waarschijnlijk alsnog geen sancties aan kleven. De politie heeft wel wat beters te doen dan achter een kleine hoeveelheid 3mmc te gaan. Als je een kilo besteld is het mogelijk een ander verhaal, maar zelf dat komt de postbezorger gewoon netjes aan je deur brengen als het goed verpakt is.

Briefpost/pakketjes met substanties zijn binnen heel Europa over t algemeen veilig, pas als het uit een ander continent komt gaat het langs de douane en is het risico (heel) groot dat het wordt ingenomen.

Of dit verschilt bij PostNL, DHL of wat dan ook weet ik niet, maar ga er van uit van niet.
Klik om te vergroten...
Inmiddels al te laat met het adres, is wel in mijn straat en zal hoogwaarschijnlijk het pakketje bij mij afgeven😅. Ik maakte mij vooral zorgen om de gevolgen van een onderschept pakketje
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#4
PyxL4 zei:
Geweldig, ja het word bij een servicepunt afgegeven
Klik om te vergroten...
Dan komt dat helemaal goed
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#5
PyxL4 zei:
Inmiddels al te laat met het adres, is wel in mijn straat en zal hoogwaarschijnlijk het pakketje bij mij afgeven😅. Ik maakte mij vooral zorgen om de gevolgen van een onderschept pakketje
Klik om te vergroten...
Dan hoop ik voor jou dat die gene dat inderdaad bij jou afgeeft. Maar het was toch een service punt, daar dien je het toch zelf op te halen? Hoe dan ook zal vast goed komen.. Pakketjes met substanties worden zo goed als nooit onderschept over het algemeen. Tenzij er poeder uit de brief of het pakketje valt ofzo :tilttearlaugh:
P
PyxL4Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ILoveRCs zei:
Dan hoop ik voor jou dat die gene dat inderdaad bij jou afgeeft. Maar het was toch een service punt, daar dien je het toch zelf op te halen? Hoe dan ook zal vast goed komen.. Pakketjes met substanties worden zo goed als nooit onderschept over het algemeen. Tenzij er poeder uit de brief of het pakketje valt ofzo :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
Geweldig, ja het word bij een servicepunt afgegeven

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."