Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, in een kleine aanname dat veel van jullie jullie pillen testen ben ik benieuwd. Stel het is onzuiver, wat wordt er dan teruggevonden in de pil? Ik hoor soms MDA maar wat wordt nog meer vaak gedaan door streetdealers bv"
"Innerscoop zei: Dat is inderdaad veel, 120 mg is ook al een stevige hoeveelheid voor een eerste keer. Starten met een kwartje. Mijn gouden regel bij de meeste drugs: bijpakken kan, eruit halen is een stuk moeilijker. Klik om te vergroten... Is dit voor iemand die 65kg weegt ook te doen? Aangezien ik niet zou weten hoe ik die dingen door een kwartje maak"
"Innerscoop zei: Dat is inderdaad veel, 120 mg is ook al een stevige hoeveelheid voor een eerste keer. Starten met een kwartje. Mijn gouden regel bij de meeste drugs: bijpakken kan, eruit halen is een stuk moeilijker. Klik om te vergroten... Hoe zou je die dingen naar een kwartje kunnen krijgen dan?"
"PyxL4 zei: Hoe zou je die dingen naar een kwartje kunnen krijgen dan? Klik om te vergroten... Excuses ik kreeg dat andere bericht te laat"
"Hey! Ik en 2 vrienden willen graag een RC variant van MDMA proberen, die vergelijkbare effecten heeft. Dit omdat we er gewoon veel makkelijker aan komen Welke raden jullie aan?"
"ILoveRCs zei: 60mg is dan wel weer erg schraal voor 110/80kg.. 120mg moet prima kunnen toch? maar snap je comment. kwartje (60mg) voor iemand van 65kg zou best prima kunnen zijn ja. gewoon breken.. het zijn pillen geen metaal, anders kun je ook nog schaar of mes gebruiken Klik om te vergroten... Is er trouwens een manier om te zien als de pillen goed verdeeld zijn? Niet dat de ene half 240mg heeft en de andere helft 0mg zegmaar"
"Innerscoop zei: 60 mg is wat karig idd. Ik ben een wat voorzichtiger type, ikzelf vond de eerste keer wat harder gaan (was wel op 5-mapb) toch ook een beetje eng. Vandaar m'n advies. Mss 2 kwartjes met een half uurtje ertussen zodat de piek niet te stijl wordt. Ikzelf zorg ook altijd dat ik dextro bij de hand heb als ik X doe Klik om te vergroten... Waarom de dextro?"
"Er is onlangs een video van drugslab online gekomen waarin verteld wordt dat ze vanaf donderdag weer verder gaan met videos maken namens Spuiten en Slikken. Wat vinden jullie er van dat ze overnieuw beginnen?"
"Mindless zei: Leuk! Hoewel vaak inaccuraat qua informatie, vond ik het wel een leuke serie. Nu kijken of deze nieuwe hosts het leuk kunnen brengen. Klik om te vergroten... Ik heb een beetje het gevoel dat deze serie misschien iets te aanmoedigend gaat worden. Bij de volgende had ik al een beetje het gevoel van is dit wel slim? Maar hoe ik het nu kan zien lijkt het wel alsof ze het gebruik een stuk meer aansporen"
"Hallo allemaal, Ik en mijn vrienden willen voor de eerste keer xtc proberen. Nu hebben we onlangs pillen gekocht en laten testen, blijkt er 240mg mdma in te zitten. Wat veel is hoe ik lees. Hoe kan je dit het beste aanpakken? Ik en een andere vriend wegen +/110kg en 2 anderen ongeveer 80kg. Kunnen we beter eerst de helft nemen aangezien de pil zon breekpunt heeft?"