Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"whahaha, geniaal verhaal ^^"
"Morgen, * nou ja, technisch gezien vandaag*, drukken Amaranth en ik beide 11 mg 2C-E d'r in... Ik heb eens eerder 5-meo-dipt gehad; was super. Ben benieuwd naar morgen=)"
"Infected Mushroom - Becoming Insane"
"Nog steeds Infected Mushroom... Al sinds ik zondag thuiskwam; dankjewel Amaranth voor het delen van de discografie =) ^^ dus atm: Infected Mushroom - In front of me. why can't I see what's in front of me?"
"Epica - Façade of Reality <3 nog geen 5 seconden na bevestiging werd het Sabaton - We Burn"
"Haal een potje melatonine bij de apotheker of drogist. Aldus mijn psychiater: er moet iets tegenoverstaan, anders verergert je slaapprobleem. Het zijn niet zulke sterke als die je op recept krijgt (die ik heb zijn 10 mg, daar 2 van en je ligt gegarandeerd binnen een half uurtje te slapen). Het is in feite gewoon een stofje wat je slaap opwekt. Het forceert niks, zorgt er alleen voor dat je slaap wat sneller opkomt en dat je je nachtrust lekker rustig ingaat."
"Rammstein - Spieluhr"
"We hebben net 22 mg 2c-E verdeeld over 2 capsules (dus elk 11 mg). Om half 4 nemen we ze in, en dan kan de lol beginnen =) Edit @ 18:22: Het valt heel erg tegen. Geen visuals, geen toffe gedachtengangen... zware bodyload, dat is alles... Alsof je twee of drie dikke joints gerookt hebt. Jammer We hadden toch wel wat meer verwacht qua visuals enzo. We wisten dat we een lichte trip zouden hebben maar dat het zo licht was... Mwa.. Edit @ 20:00: Nou, de trip was niet echt het maken van een report waard dus dat doen we dan ook maar niet. Ik heb hier een keer de tussenstand gepost toen het even niet zo lekker ging. Daarna hebben we een joint gedraaid en er wordt nu een tweede gedraaid. Het hele gebeuren is dus niet echt het noemen waard. Amaranth die heeft uiteindelijk de hele mikmak (we hadden biefstuk gemaakt tijdens de trip en kaassoufflé's maar die zijn bij hem niet goed gevallen) uitgekotst en voelde zich daarna een stuk beter. We zitten nu allebei in de na-trip en die bevalt prima. We voelen ons lekker zweverig en zitten barstensvol energie . Nou ja, enige wat we hiervan geleerd hebben is dat +/- 11 mg p.p. niet echt de moeite waard is, dus de volgende keer gaan we zeker meer doen, als er nog een volgende keer komt."
"Qocaïne zei: Zonde dat jullie zo weinig voelen Puk! Op erowid staat het volgende over orale dosissen van 2c-E: Light 5 - 10 mg Common 10 - 15 11 is dus niet echt veel =) Maar je zal vast een leuke avond hebben dan ik (nuchter ) Geniet ervan! Klik om te vergroten... hahaha, nuchter, grapjas :P Op de een of andere manier heb ik strakke kaken eraan overgehouden o.O *O* In plaats van psytrance of goa ofzo hebben we reggae aangezet tijdens de trip. Dat was nog wel een plusje"
"- als je besluit om de volgende ochtend om 11 uur te gaan dauwtrappen met veel jointjes."