#1
Hydrochloride in principe.
2C-Em zei:Hydrochloride in principe.
In die twee gevallen gaat het beide om 2C-I.DrippTone zei:2C-Em zei:Hydrochloride in principe.
Ok, bedankt. En ook kom ik wel eens tegen dat de naam van de stof in een andere volgorde staat. Bv: 2,5-Dimethoxy-4-Iodophenethylamine / 4-Iodo-2,5-Dimethoxyphenethylamine. Is het dan nog de zelfde stof of heb ik hier te maken met iets totaal anders?
ja.C13H21NO2 en C13 H21 N O2 zijn toch het zelfde? Op de spatie na dan. :P
2C-Em zei:In dat geval zeker niet.DrippTone zei:Edit: Nog even een vraagje, wat als de chemische naam nou totaal anders is. Bv: tert-butyl 4-ethyl-3,5-dimethyl-1H-pyrrole-2-carboxylate. Maar de moleculaire formule is het zelfde als die van: 2,5-dimethoxy-4-(n)-propylphenethylamine. Heb je dan nog met de zelfde stof te maken of niet.
ja.C13H21NO2 en C13 H21 N O2 zijn toch het zelfde? Op de spatie na dan. :P

2C-Em zei:Doe je goedIk doe een halve moord mijn aantal variantjes uit te breiden van 6 naar 10, met een aantal specifieke variantjes. Hehe.

misschien toch niet zo handig gedoseerd toen..aangezien we van de meeste andere 2C'tjes toch meestal in de common tot strong range zitten en niet aan de kant van de heavy range (als die er al bij staat..dat is soms niet het geval op erowid; minpuntje)hahaha, nuchter, grapjas :P Op de een of andere manier heb ik strakke kaken eraan overgehouden o.O *O*Qocaïne zei:Zonde dat jullie zo weinig voelen Puk!
Op erowid staat het volgende over orale dosissen van 2c-E:
Light 5 - 10 mg
Common 10 - 15
11 is dus niet echt veel =)
Maar je zal vast een leuke avond hebben dan ik (nuchter) Geniet ervan!
2C-Em zei:Lekker![]()
Wel de leukste variantjes denk ik, die je tot nu toe hebt gekozen. E is ook wel ok, maar hebt het nog maar 1x op en dat was dus vrij heftig.
Maar ff de hele dosage range van 2C-E overnemen hier dan:
Oral 2C-E Dosages
Threshold 2 - 5 mg
Light 5 - 10 mg
Common 10 - 15 mg
Strong 15 - 20 mg
Heavy 20 - 25 mg
19 zat dus wel aan het einde van de strong rangemisschien toch niet zo handig gedoseerd toen..aangezien we van de meeste andere 2C'tjes toch meestal in de common tot strong range zitten en niet aan de kant van de heavy range (als die er al bij staat..dat is soms niet het geval op erowid; minpuntje)
Ja wist ik welQocaïne zei:I vind ik, maar tussen T2 en B is me ook om het even, maar ja heb nog weinig referentie punt wat T2 betreft; door het maar 1x op hebben ervan.2C-Em zei:Lekker![]()
heb alleen nog geen goed beeld wat ik kan verwachten van T2.
Die staat toch wel het dichst bij B?
Wist je van te voren dat 19mg aan het einde van deze strong range zat?
Maar ja kwam allemaal wel goed. Setting was niet al te best.Puk zei:We hebben net 22 mg 2c-E verdeeld over 2 capsules (dus elk 11 mg). Om half 4 nemen we ze in, en dan kan de lol beginnen =)
Edit @ 18:22: Het valt heel erg tegen. Geen visuals, geen toffe gedachtengangen... zware bodyload, dat is alles... Alsof je twee of drie dikke joints gerookt hebt. JammerWe hadden toch wel wat meer verwacht qua visuals enzo. We wisten dat we een lichte trip zouden hebben maar dat het zo licht was... Mwa..
Edit @ 20:00: Nou, de trip was niet echt het maken van een report waard dus dat doen we dan ook maar niet. Ik heb hier een keer de tussenstand gepost toen het even niet zo lekker ging. Daarna hebben we een joint gedraaid en er wordt nu een tweede gedraaid. Het hele gebeuren is dus niet echt het noemen waard. Amaranth die heeft uiteindelijk de hele mikmak (we hadden biefstuk gemaakt tijdens de trip en kaassoufflé's maar die zijn bij hem niet goed gevallen) uitgekotst en voelde zich daarna een stuk beter. We zitten nu allebei in de na-trip en die bevalt prima. We voelen ons lekker zweverig en zitten barstensvol energie.
Nou ja, enige wat we hiervan geleerd hebben is dat +/- 11 mg p.p. niet echt de moeite waard is, dus de volgende keer gaan we zeker meer doen, als er nog een volgende keer komt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."