Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, 1e post, maar ik lees al een tijdje mee, veel nuttige informatie gevonden tot nu toe Ik ga eind van de zomer naar een festival, en natuurlijk is dat het moment om nog eens van drugs te snoepen Tot nu toe doe ik mdma (90mg getest) om de 2/3 maanden, 1 nacht doortrekken. Een festival is een hele andere zaak, daar ga je 4 dagen achtereenvolgens los :P . Op een duur is je serotonine gewoon op, en heeft Mdma geen zin meer. En iedere dag weer opnieuw een pil nemen leek me sowieso geen goed idee Daarom bedacht ik me dat combinatie/afwisseling van drugs misschien wel beter zou zijn, ik heb: -paar gram methylone -7 mdma pillen getest op 90mg -1 gram pep -1 gram 4FMP en veeeeel vitamine C, multivitamines enzovoort om de schade te beperken. Wat zijn jullie ervaringen met drugs op festivals? Ennn hoe zouden jullie dit combineren? Groetjes,"
"Re: Verslaafd aan neusspray Drientje zei: Waarom ben je er in de eerste plaats aan begonnen? Omdat je neus verstopt zat? Die zat niet voor niets verstopt. Het is lastig slapen en zo maar als je een tijd geen spray gebruikt gaat je neus weer normaal openstaan en kun je zonder droge mond en uitgedroogde lippen slapen. Je houdt de cirkel in stand door steeds weer te sprayen. Ergens moet je er mee stoppen en even door die vervelende week heen met een verstopte neus. Klik om te vergroten... Bij veel chronische gevallen is het juist zo dat er GEEN reden is voor de verstopping. Anders was deze idd vanzelf over gegaan. In mijn geval: Ben geboren met een te groot neusslijmvlies, en ik ben heel mijn kindertijd aan het klooien geweest met allerlei sprays en zoutoplossingen. Rond mijn 8e ben ik met otrivin begonnen. In totaal 7x (verspreid over 6 jaar weliswaar) bij de huisarts geweest en zijn devies was: stoombadje met heet water.. Natuurlijk hielp dit niet en kon ik alleen met otrivin op een normale manier ademen. Op mijn 15e was ik helemaal klaar met die verslaving. Ik werd helemaal para als ik mijn neusdruppels niet bij had... Uiteindelijk second opinion aangevraagd en deze arts zei direct: Naar de KNO arts voor een operatie die mijn neusslijmvlies zou verkleinen. Eindelijk, wat was ik opgelucht!! Na al die jaren kon ik gewoon ademen! Nooit meer otrivin nodig gehad"
"Yep. Ik heb het ook gemerkt, precies wat jij zegt. Door het ontbreken van stress na een avondje spacen deed ik belangrijke presentaties geweldig, terwijl ik normaal gezien door de grond zak van de zenuwen"
"Re: Mephedrone na effecten (input gevraagd) Goed dat je een relaxte dokter hebt! Maar wtf man, neusdruppels zijn inderdaad niet onschuldig. Ik heb het jarenlang dag in dag uit gebruikt, met alle gevolgen van dien (kapot slijmvlies). En een week je echt HEEL raar voelen als je stopt. Dus laat die neusdruppels maar liever liggen, en de meph misschien ook eventjes"
"Ik vind trippende drugs het best. Totale waanzin, zintuigen op standje 1000 en mindfucks die de realiteit ondersteboven schoppen, heerlijk! Heb zelf iets van 11 trips gedaan, wisselend paddo's en truffels. 1x 2cb. Ken ook veel vrouwen die het doen hoor, maar altijd nog meer mannen idd! De meeste vrouwen zijn misschien iets banger aangelegd en gaan zich zorgen maken dat ze zichzelf verliezen of bad gaan. En het is ook wel een heftige ervaring dus op zich snap ik het wel maar toch, ze weten niet wat ze missen"