Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Inderdaad was het maar zo'n feest. Ik denk dat je MDMA bedoeld. Een deel van de MDMA die je gebruikt wordt namelijk omgezet in MDA, vandaar dat je dus bij een grote hoeveelheid MDMA dus ook kan gaan hallucineren. Bij speed komt dit naar mijn weten meestal door het slaaptekort."
"Zoals meerdere keren al gezegd, als je van speed gaat hallucineren komt dit meestal doordat je lang wakker bent, en dus niet door de speed zelf. Van lang wakker blijven kun je erger gaan hallucineren dan je denkt, en aangezien je met speed op meestal niet kan slapen en dus lang wakker bent kan je dus gaan hallucineren."
"Vorige week woensdag voor het eerst LSD gebruikt, maar heb toen maar een kwart zegel gebruikt en heb er dus ook niet veel van gemerkt. Alleen sinds gister avond begon ik opeens eens veel visuals of fractals te zien en dit is ook niet meer weggegaan.. ik merkte dat ik steeds minder zag en opvallend veel ''sneeuw'' zag en later zag ik zelfs alleen nog maar sneeuw en was het niet mogelijk om nog dingen te herkennen in mijn kamer. Ook heb ik last van verschillende lichte en donkere vlekken die ik zie of die voorbij flitsen en een hele hoop hele kleine maar hele felle lichtpuntjes. Ook zie ik bij alles waar ik naar kijk een soort vormen waarbij het lijkt alsof er warme lucht op stijgt (wat je wel eens op straat ziet). Ook lijkt het wel of ik steeds insecten zie vliegen en heb ik op verschillende plaatsen in mijn lichaam dan het gevoel alsof er beestjes onder m'n huid zitten. En ik heb bij mijn msn een afbeelding van een feest met lasers enzo en ZELFS die lasers zie ik bewegen. Eigenlijk lijkt alles waar ik naar kijk tot leven te komen of te gaan bewegen. Ook heb ik veel moeite met mijn evenwicht te houden en lijkt het steeds of de grond aan het golven is. En zie nog veel meer dingen maar daarvan zou ik niet weten hoe ik het zou moeten omschrijven. Nou dacht ik in het begin: Het zal allemaal wel, maar aangezien dit nu al MEER dan 12 uur duurt (EN GEEN LSD MEER HEB INGENOMEN!!!) leek mij dit toch wel erg lang? Heb ook het gevoel dat het steeds erger wordt."
"Ja ik ga vanaf nu inderdaad eerst even een lange pauze inlassen, gebruik in het weekend normaal speed en rook ik wiet, en moet zeggen dat ik dit weekend ook echt een beetje te ver ben gegaan en ook al 3 nachten niet geslapen heb... wellicht dat dit ook invloed op de hele zaak heeft? EDIT: En ja ik weet dat iedereen er wel eens last van heb van oogruis.. Maar ik ben niet iemand die daar de hele tijd aan denkt het werdt gewoon zo erg dat het niet te negeren was alles werd zo wazig dat ik niks meer zag en ja dan gaat het volgens mij niet om de oogruis die iedereen wel eens heeft. Maar denk dat de speed en wiet en het slaapgebrek ook wel invloed zullen hebben dat ik nu zo loop te hallucineren want het is nog steeds onveranderd. Het maakt niet uit waar ik naar toe kijk of ik nu naar boven kijk of gewoon naar de pc, heel m'n gezichtsveld zit vol met verschillende visuals zoals sneeuw, flitsen, witte en zwarte vlekken die voorbij komen schieten ( en dan niet in me ooghoeken ofzo maar gewoon voorlangs ) en ook zie ik overal vage patronen in. Maar ik ga het gewoon dus maar eens een tijd rustig aan doen en even afwachten of het verdwijnt"
"Er was er trouwens maar 1 van gepland, de andere 2 dagen kon ik simpelweg door die vervelende visuals enzo niet slapen."
"Ja oke dat is zo, maar het ging mij er alleen om dat ik in principe van de kwart zegel LSD die ik toen heb genomen vrijwel niks heb gemerkt en dat de dingen die ik nu heb nog veel erger zijn dan dat ik van die kwart zegel merkte. Vandaar dat ik het wel even raar vond."
"whyme zei: Ik ben benieuwd, PsyKor, hoe gaat ie? Klik om te vergroten... Heb er nog steeds last van, wel minder als eerst en overdag valt het allemaal wel mee. Maar in het donker is het nog steeds erg vervelend."