Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Paddo's zijn zeker te mengen! Paddo's versterken elkaar als zij uit een anderen familie komen. Als ik jou was zou ik dus de equadoriaanse paddo's nemen en daar inderdaad mexicaanse bovenop gooien. Ik heb alle verschillende growkit's in mijn bezit gehad. Mijn beste ervaringen zijn van de McKennais & equadoriaanse. En pak alles tegelijk, niet in verschillende ettapes. Ook zou je kunnen proberen thee te zetten. Dit zal de werking veel abrupter maken en je zult heftiger en vlugger van trippen. Dit zal wel enigzins de trip duur in korten. Veel plezier!"
"Als je het natuurlijk wil houden zijn paddo's en LSA wel een goed begin. Paddo's zijn meer visueel dan truffels, maar geven je tegelijkertijd een trip door grenzeloze gedachten.. Een echte aanrader dus! Wat betreft LSA, niet doen.. LSA is zo mild dat je hier waarschijnlijk niet veel van zult merken. De gedachte die je hier over hebt door het anderen middel dat je hebt geprobeerd, zal dit versterken. Wat ik hiermee bedoel is dat je gedachten veel bijdrage aan de sterkte en de duur van de trip. Als je slecht over een middel denkt, zal de kans groter zijn op een slechte ervaring dan dat je geen slechte gedachte over een middel hebt. Ook veroorzaakt LSA vaak misselijkheid."
"Bij een growkit zit altijd een bijsluiter.. Je hoort je "cake" niet uit de bak te halen of hier rijst zetmeel op te gooien.. Laat de box die je aangeleverd gekregen hebt 24 uur onder water staan. (met de deksel er op) Zodra de 24 uur voorbij zijn, giet het water er uit, prik zo'n 10 in de "cake" met een vork en plaats de growkit zonder deksel in de plastic zak die bij de growkit zit inbegrepen. Gooi een halve liter water in de zak, hier drijft de (plastic bak met de) "cake" in. Sluit de zak met 2 a 3 paperclips en zet de plastic zak met "cake" in op een plek waar het tussen de 19 en de 24 graden is. Je zult nu 2 a 3 weken moeten wachten en vervolgens zul je de eerste paddo's beginnen zien groeien.. Ik hoop je hiermee goed geholpen te hebben.."
"Een beetje vreemd.. De zegels die ik van mij dealer koop zijn 200 mg voor maar €3.. Ook kan ik 250 mg kopen voor maar €3,50? Een halve zegel is al voldoende, voor een "echte" trip neem ik een hele en soms anderhalf..? Ik ben maar 1,77 ofzo en weeg 61 kg?"
"Ik heb een vraagje, ik sta op het punt een cactus te kopen maar vraag me af welke ik zal nemen. De San Pedro groeit harder in verhouding met de Peyote en is meer potent. Maar, wat is het verschil tussen deze 2 qua trip? Zit hier een verschil tussen? Alvast bedankt!"