Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik bedoel dit niet om elke dag te drinken hè ik bedoel ermee als je van plan bent te gaan drinken (trouwfeest bvb) om het dan zelfs ook te doen dit stond los van mijn maag Bedoelde dat bericht op revolutionair en met niet veel mee gemaakt bedoel ik als ik naar mijn leve kijk denk ik dat er niet veel zijn die mee kunnen prate iemand die veel heeft meegemaakt denkt na voor zo een beoordelend bericht te poste met alle respect Naar jullie alletwee"
"En ik begrijp jouw reactie wel natuurlijk Maar denk jij dat ik geen hulp heb gezocht Heb ook periodes gehad van jaar niks gebruike heb medicatie geprobeerd voor depressie zowel als medicatie voor drinken Maar dit is geen forum voor mentale gezondheid dit is een drugs forum 😉"
"Mijn bericht was geen kreet om hulp of advies alles wat jullie zegge weet ik zelf ook heb volgende week afspraak bij psycholoog en praatgroep enzo en weet ook wel dat alcohol niet de juiste keuze is maar als alcohol iets doet is het wel verdoven en dus de chaos in mijn kop stoppen en dat had ik nu eve nodig na een familiale gebeurtenis omdat het anders mss anders zou aflopen dus snap jullie wel maar ik wil in leven blijven Zolang ik de hulp die ik gezocht heb nog niet krijg zorgt het er voor dat ik leef in plaats van lig en huil en elke dag drinke is niet bepaald gezond maar dood zijn is nog schadelijker voor je gezondheid he"
"Danny0531 zei: Kan ook gewoon stoppen Klik om te vergroten... ??? Jij bent zeker nooit verslaafd geweest aan iets ??? Gewoon gaat niets in een verslaving zeker niet als verslaving komt door psychische trauma’s verlies van een dierbare En een uitzichtloze toekomst als het verslaving is die er gewoon ingeslopen is zelfs dan is het niet makkelijk mense die nooit ervaren hebben wat echt verslaafd zijn is moete stoppe met doen alsof ze hier ook maar iets van begrijpe je komt hier dom mee over terwijl dit gewoon niet beter wete is 😉 niet slecht bedoeld als het zo makkelijk was ik ga niet meer gebruike dan ware er niet zoveel verslaafde en afkick klinieken logisch lijkt mij"
"Ik wil leve ja maar niet het leve wat ik nu heb want heb geen leve zelfs al ben ik nuchter En maagproblemen is ook veel te wijten aan stress want 2 jaar terug ging ik op vakantie en daar heb ik ook elkeavond biertjes gedronken en uitgebreid gegeten zonder maagbeschermers zonder problemen En revolutionair niks wat jij zegt wist ik nog niet hoor snap jou text volledig want zo prate vriende ook ik weet Ook hoe een verslaafde (zoals ik) denkt als ik nu drink is het ook niet om dronken te zijn gewoon de chaos van gedachten in mijn kop stoppe zodat ik kan slapen"
"Dat weet ik ook maar kan nog nergens terecht 6 maart psycholoog en vrijdag praatgroep Mijn kop ontploft van het nadenke en daardoor kan ik ni slape heb weet het is geen excuus heb nu ook spijt dat ik deze hulp niet eerder heb opgezocht Heb ook jare speed gebruikt en coke Alles wat ik kon vinde ben ik allemaal zelf mee gestopt kan nu dronken een lijn coke wegblazen omdat ik van walg allemaal zelf bereikt maar drinken doe ik van mijn 16 problematisch van mijn 18de tot 4 jaar terug e. Nu laatste 4 maanden grijp ik er weer heen En weet het is de makkelijkste uitweg kiezen Maar nu zorgt het er even voor dat ik niet denk en niet heel dag in bed lig Ik ben heel mijn leven een brok stress en spanning heb dokter gevraagd om gecontroleerd een lage dosis benzo voor te schrijve voor even doet hij niet enige wat ie wil geve is antidepressiva heb ik al meerdere van geprobeerd bijwerkingen niet kunne slape"
"Syl zei: Denk zeer zeker niet dat dit de makkelijkste weg is. Niemand kiest voor een verslaving. Daarbij zit 9 van de 10 x hier iets achter. Je hebt hulp nu gezocht en moet nu wachten tot je terecht kunt?. Ik hoop dat je hier tot dat je hulp krijgt steun kunt vinden. Mensen die hetzelfde hebben meegemaakt bv en je advies kunnen geven. Mischien helpt het voor je om het van je af te schrijven?. Dit kan op het forum maar bv ook gewoon thuis op papier. Klik om te vergroten... Kijk eens in je privé conversatie"
"benzzzy zei: Soms is een verslaving veter dan de mentale pijn. Een verslaving neemt je over geeft je een doel. Nu ben je niet keer depressief maar verslaafd en verslaafd is een stuk makkelijker dan depressief gezien men wel controle kan uitoefenen op drugs gebruik en niet depressie. Het voelt gewoon als een minder erg controleerbaarder probleem. Klik om te vergroten... Idd zo ervaar ik het want geloof mij ik haat alcohol omdat alcohol mij een slechte vader heeft gegeven en omdat ik weet wat het met je lichaam doet dit praat het niet goed maar beter ongezond je eve goed voelen dan nuchter je rot voelen ben in mijn leve meerdere keren gestopt maar je ziet het overal"
"benzzzy zei: Waarschijnlijk ook geen slecht idee om eens wat bloed toelaten prikken. Klik om te vergroten... laat elk jaar bloed trekke lever niere is allemaal goed en laat om de twee jaar echo make van hart en heb vorig jaar camera in maag gehad ze zien niks dus denk dat stress ook grote factor is"
"Hoi lees jouw verhaal net en krijg alleen maar empathie voor jou door heb in mijn vroege 20 jare ook jaartje of 4 stevig aan dat goedje gehange weet perfect hoe gesloopt je jezelf voelt zonder die stroom aan witte brandstof Ik denk altyd ookal lukt stoppe niet meteen als je er mee bezig bent komt het einde van je gebruik niet veel verder achterna En herken veel van jou levensverhaal als je eens privé gesprek wil mag me altyd toe spreken veel sterkte en niet opgeven ik heb ook zowat elk misbruik mee gemaakt wat er is Weet perfect hoe dit voelt en hoe drugs jezelf doen gelove dat het er beter door gaat heb je in mijn post wel gezien succes en sterkte xx"