Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"25tolife zei: Het is inderdaad een extreem hoge uitslag ja. Kan zijn dat ze een fout hebben gemaakt. De maximale waarde ligt rond de 8000+ Kijk anders op deze site even mischien staat daar een duidelijker antwoord. Mischien is er per ongeluk verkeerd getest op een andere stof (maar lijkt me sterk), is niet een normale uitslag.. Al aan hun gevraagd of zij een verklaring ervoor hebben? Kan praktisch gezien niet kloppen inderdaad.. (knip verkeerde link per ongeluk) Ik hoop dat je er wat meer duidelijkheid erover vind daar. Succes en maak je niet druk, moet haast wel een fout zijn. Cheers! Klik om te vergroten... Lijkt me sterk dat de maximale waarde voor amfetamine 8000+ is aangezien ik toen ik verslaafd was op de 7000 heb gezeten na een aantal dagen niet gebruiken... Dat iemand een amfetaminewaarde scoort terwijl je dat niet hebt gebruikt is goed mogelijk, MDMA kan een vals positief resultaat geven."
"ik gebruik heeel veel speed, maar vraag me toch erg af wat er mis is met speed waar caffeïne bij zit . Ik heb speed van 40%, de rest is caffeïne, en daar nooit klachten over... Kan iemand me vertellen wat t zo zinvol maakt de caffeïne te verwijderen???"
"Liesette zei: waarom is zuivere pep zinvol ? goeie vraag ouwe !! omdat een zuiver glas water beter smaakt ? Klik om te vergroten... Goed antwoord ."
"Speed + school was bij mij altijd een groot succes (netals speed + werk). Pas wel op, want je bent verslaafd voor je het door hebt. Is met mij ook gebeurd. 1x in de week gebruiken word al snel meer. Ik heb hulp gezocht en ben er een half jaar vanaf geweest. Durf het sinds een tijdje weer heel af en toe te gebruiken omdat ik het gevoel heb het nu onder controle te kunnen houden, en dat lukt ook heel erg goed, maar pas er dus wel mee op ! Een gewaarschuwd mens teld voor twee !"
"@duval75 Je kunt de modafinil tabletten gerust breken, ze hebben geen vertraagde afgifte. Modafinil werkt gewoonweg vrij lang. Heb zelf geen ervaring met modafinil, maar met het zusje adrafinil. Dat wordt in de lever omgezet naar modafinil. Van adrafinil werd ik alerter, moeheid verdwijnt en het werkt geniaal tegen een kater, maar ook zeker om op te studeren. Stimuleert echt alleen de waakzaamheid/alertheid zonder dat het als een pepmiddel werkt zoals de amfetaminen."
"bomagoes zei: Dexamfetamine valt onder de opiumwet. Is niet als geneesmiddel verkrijgbaar in NL. Het is het oude 'dexedrine'en met weinig speurwerk vind je dat het neerkomt op 'speed'. Nou daarmee is het wel afgehandeld, denk ik Klik om te vergroten... Ik heb ADHD type 1, en ik krijg dexamfetamine daarvoor gewoon voorgeschreven van mijn psychiater hoor ! In Nederland is dexamfetamine niet meer verkrijgbaar als geregistreerd geneesmiddel omdat het zeer snel emotionele afhankelijkheid kan veroorzaken. Daardoor zou het geneesmiddel onaanvaardbare risico's voor de gezondheid en de maatschappij vormen. In sommige gevallen (zoals bij mij dus..) waar vergelijkbare medicatie (methylfenidaat; Ritalin, concerta, medikinet, equasym) onvoldoende werkt, weegt de emotionele afhankelijkheid niet op tegen het voordeel dat bereikt kan worden met het gebruik van het preparaat. Voor de groep patiënten waarbij dat zo is, kan het geneesmiddel toch nog voorgeschreven worden, ookal is het niet geregistreerd als geneesmiddel bij het CBG. Het geneesmiddel wordt in dat geval speciaal voor de patiënt bereid bij de apotheek. Intussen wordt dexamfetamine in Nederland weer vaker voorgeschreven, en zijn er naast in de apotheek bereide capsules ook tabletten in omloop van 1 en 5 miligram. De combinatie van dexamfetamine met antipsychotica vindt ik erg opmerkelijk. Dexamfetamine gaat de werking van de antipsychotica namelijk tegen, het werkt exact tegenovergesteld. Terwijl antipsychotica dopamine juist remmen, stimuleerd dexamfetamine het juist. De stimulering door dexamfetamine komt door een teveel aan dopamine. Het suffe van de antipsychotica, en ook de antipsychotische werking komt juist door de remmende werking op dopamine. Bij combinatie van de twee middelen heffen ze elkaars werking op. Bovendien versterken ze elkaars schadelijke effect op het hart. Dexamfetamine in een behoorlijk zwaar medicijn, en zou absoluut niet gebruikt mogen worden om de bijwerkingen van versuffende geneesmiddelen op te heffen. Er zou bij te versuffende medicatie gekeken moeten worden naar een alternatief geneesmiddel dat die werking minder vertoond. Het geven van dexamfetamine als geneesmiddel om de versuffing door andere geneesmiddelen op te heffen is ongeoorloofd, onverstandig en onkundig gebruik van het medicijn, en al zeker als het gaat om versuffing door antipsychotica.."
"Greetje zei: Daar sta ik dus even met mijn oren te klapperen Psychedelic. Wat een informatie allemaal. Klik om te vergroten... Hahaha . Ja het is een hoop info inderdaad. Ik werk in een apotheek, en dacht, laat ik mijn kennis hierover eens gebruiken :P."
"Drugsregulering: hard- en softdrugs Het huidige drugsverbod veroorzaakt minstens de helft van alle criminaliteit in ons land! Dat kost ons miljarden, maar drugs zijn overal verkrijgbaar en het gebruik neemt eerder toe dan af. Zo’n 800.000 consumenten gebruiken drugs, maar er is geen enkele kwaliteitscontrole. WIJ, verontruste burgers, constateren Dat er een betere oplossing is: regulering. Dwz: het toestaan van productie, verkoop en bezit, met strikte regels voor een zo gering en veilig mogelijk gebruik. Regulering maakt de gezondheidsrisico's beheersbaar, dringt de criminaliteit met tientallen procenten terug en bespaart miljarden. en verzoeken Kabinet en Parlement: Over te gaan tot regulering van hard- en softdrugs. Zie voor toelichting: http://www.drugsbeleid.nl Ondertekenen kan hier: http://petities.nl/petitie/drugsregulering-hard--en-softdrugs Vergeet niet je ondertekening te bevestigen in je mailbox"
"1 dl-amfetamine (racemische amfetamine) 2 d-amfetamine (dexamfetamine) 3 l-amfetamine (levoamfetamine) 4 MDMA 5 mCPP (positieve ervaring ) 6 4-FMP 7 mephedrone 8 cocaïne 9 methylfenidaat 10 2C-C 11 2C-E 12 2C-I 13 2C-P 14 2C-T-2 15 2C-T-7 16 LSD 17 LSA (ergine) 18 DMT (N,N-DMT) 19 ketamine 20 GHB 21 mexicaanse paddo's 22 vliegenzwam 23 salvia divinorum 24 DMAA 25 ether 26 hasj 27 wiet 28 dextromethorphan 29 alcohol 30 mexicaanse truffels 31 psilocybe atlantis 32 cosmic connector truffels 33 kanna 34 guarana 35 sinapherine 36 oxazepam 37 midazolam 38 5-HTP 39 kalmoes 40 coffeïne 41 tabak 42 absint (thujon) 43 Ololiuqui 44 Hawaiian baby woodrose 45 theobromine 46 cacao 47 wilde dagga (leonitis leonorus) 48 DLPA (fenylalanine) 49 l-tryptofaan 50 tyrosine 51 d-ribose 52 damiana Hmmm.... Best wel veel eigelijk"
"Heb al lang niet op drugsforum gezeten en kwam net dit topic weer tegen, waar ik lang geleden in gepost heb, toen ik behoorlijk speed verslaafd was.. Ik kan jullie met trots vertellen dat ik ongeveer 2 jaar clean van de speed ben, voel me zo ongelofelijk veel beter nu . Ik was echt een zombie, zonder emoties, helemaal afgevlakt geworden van de speed. Het enige dat ik nog kon was boos en gefrustreerd zijn. Uiteindelijk heeft dat me ook in de problemen gebracht, en heb ik hulp gezicht bij Novadic Kentron. Die mensen zijn echt mijn redding geweest, weet zeker, hoe triest het ook is, dat ik hier zonder hun hulp niet meer had gezeten. Het kutte van een speedverslaving is dat het zo makkelijk is om te verbergen, en in principe mensen weinig aan je hoeven te merken. Bij mij was het helemaal ingeslopen in het dagelijkse leven. Ik had mezelf "geleerd" om op allerlei momenten, zoals na het opstaan, bij het eten, voor school, voor het werken, bij ontspanning etc. te gaan gebruiken. Daardoor was het ook heel moeilijk om weer af te te leren; ik werd telkens geconfronteerd met trek om te gebruiken omdat ik dat een lange tijd bij allerdaagse dingen had gedaan. Telkens als ik die dingen deed, of op bepaalde plekken kwam, kreeg ik weer die trek. Ook bij mij begon het gebruik net als bij ieder ander nog netjes en beheersd. Toch is dat erg uit de hand gelopen, misschien wel mede doordat ik toen der tijd zeer slecht behandeld ADD had. Ik wil zeker niet propageren tegen speed, iedereen moet lekker zelf weten wat hij/zij gebruikt en doet, maar let wel op dat het niet insluipend deel wordt van je dagelijkse routine . Voor mij in elk geval nooit meer."