Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer wiet op vakantie??

eerste keer wiet op vakantie??

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alles staat er wel behalve hoeveel je erin wilt gaan doen? Zou het niet te sterk maken.

Geniet ervan!
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat kan wel hoor, het chilste is denk ik wel om het op een plek te doen waar weinig tot geen mensen zijn i.v.m eventuele paranoia, ookal zou ik mij daar niet zo'n druk om maken.

Gewoon op een mooi plekje gaan zitten waar je je goed bij voelt :)

veel plezier!

NB: Wat muziek erbij kan ook erg fijn zijn
t
tanngniostrLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dank jullie wel voor de snelle reacties :) @Tijdloos, ik wil een voorgedraaide joint kopen (rook niry fus kan totaal niet rollen XD)en dan vraag ik bij de coffeeshop gewoon om een goede voor beginners/niet te zware dus dat komt goed
B
BeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan prima, je voelt vanzelf wel aan wat het doet en kunt bij de juiste dosering even pauzeren.

Geniet ervan!
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#5
tanngniostr zei:
Dank jullie wel voor de snelle reacties :) @Tijdloos, ik wil een voorgedraaide joint kopen (rook niry fus kan totaal niet rollen XD)en dan vraag ik bij de coffeeshop gewoon om een goede voor beginners/niet te zware dus dat komt goed
Klik om te vergroten...

Mijn ervaring met voorgedraaide is dat als je een minder sterke neemt het net een slap shaggie is. Ik neem altijd de duurste. Maargoed dat kan ook liggen aan de coffeeshops waar ik kom :mrgreen:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
kokosmakroon900 zei:
tanngniostr zei:
Dank jullie wel voor de snelle reacties :) @Tijdloos, ik wil een voorgedraaide joint kopen (rook niry fus kan totaal niet rollen XD)en dan vraag ik bij de coffeeshop gewoon om een goede voor beginners/niet te zware dus dat komt goed
Klik om te vergroten...

Mijn ervaring met voorgedraaide is dat als je een minder sterke neemt het net een slap shaggie is. Ik neem altijd de duurste. Maargoed dat kan ook liggen aan de coffeeshops waar ik kom :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Voor een eerste keer lijkt me dat geen goede tip. Denk zelf maar na toen je voor de aller eerste x blowde. Als je vaker blowt dan ja maar voor een beginner is een lichtere echt beter. De eerste x moet leuk zijn en niet met misselijkheid en kotsen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dunnetjess33 zei:
Voor een eerste keer lijkt me dat geen goede tip. Denk zelf maar na toen je voor de aller eerste x blowde. Als je vaker blowt dan ja maar voor een beginner is een lichtere echt beter. De eerste x moet leuk zijn en niet met misselijkheid en kotsen.
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens, de eerste keer heb je echt niet veel nodig. De sterkte van voorgedraaide joints kan trouwens ook enorm verschillen per shop.
B
BeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
De eerste keer dat ik blowde ben ik 12 uur stoned geweest van een hele milde polm.
Tegenwoordig rook ik Haze, White Whidow, Zero en alles in die hoek en dat doet gewoon braaf een uur of 2 zijn werk en laat me dan met rust :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kan prima buiten hoor, gewoon een chille en rustige plek zoeken.
t
tanngniostrLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hey mensen

Ik weet dat 'eerste keer [bepaalde drug]'-vragen het liefst niet worden gesteld omdat dat vaak gebeurt maar ik kon geen relevante threads vinden via de zoekfunctie, dus ik vroeg me dan toch het volgende af

Mijn vriendin en ik gaan volgende week met mijn ouders mee naar Texel. Het lijkt ons leuk om daar een joint te roken, maar we hebben allebei nog nooit wiet gebruikt. Het kan echter niet binnen waar we verblijven (thuis bij vrienden van mijn ouders), dus dachten we dat het misschien leuk zou zijn om in de duinen of aan zee (natuurlijk niet op een drukke plek en niet waar kinderen zijn) het te roken maar veel mensen zeggen dat je het het beste thuis kan doen. Een andere optie zou zijn in een weiland in de buurt van het huis waar we verblijven. Zijn die plekken geschikt of gewoon echt niet?

Groeten van Rosa en alvast bedankt voor een reactie :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."