Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik was 18 ( ben nog steeds 1. Daarvoor wat wiet etc, maar niet echt veel. Wat ik wel knap vond van mezelf is dat er vrij veel gebruikt word in m'n omgeving, en dat ik voor mn 18e nog nooit harddrugs gebruikt heb, aangezien ik het al best lang wou proberen Op de avond van mn 18e verjaardag speed gedaan, was echt de leukste verjaardag ooit :P"
"Pep om het weekend in te luiden"
"[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aCkjr4SOjkg[/youtube] The summer of hardstyle, eigenlijk al veel te vaak gehoord en word eigenlijk tijd voor wat anders, maar het klinkt gewoon zo lekker.. :P"
"Mn mooie zakspiegeltje Echt ideaal"