Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMicrodose en tattoo

Microdose en tattoo

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
P
PsavelerLid
01-01-2024, 00:00
Ik ben net gestart met 1cp-LSD microdosen op 11ug. Nu ga ik zaterdag om 17u00 twee kleine tattoos laten zetten, maar is dat ook mijn microdose dag.
Nu kan niemand ws wetenschappelijk onderbouwde uitspraken doen, maar toch even sparren.
Zou die 11ug om 08u00 nou echt een zodanige bloedverdunnende werking hebben dat het storend is bij het tatoeëren om 17u00? Of heeft LSD überhaupt geen bloedverdunnende werking?
Of zou ik gewoon mijn schema een dagje doorschuiven
D
De DunneLid
Mijn vaste tattoo shop helpt niemand die onder invloed is van wat dan ook.

Veel plezier van je tattoos straks!
T
TorchicLid
Ik zou het er niet op gokken, een tattoo is iets levenslangs (ja dúh😂) en zou jammer zijn als het toch bloedverdunnend schijnt te werken en daarmee de kwaliteit achteruit gaat van je tattoo.
P
PsavelerLid
De Dunne zei:
Mijn vaste tattoo shop helpt niemand die onder invloed is van wat dan ook.

Veel plezier van je tattoos straks!
Klik om te vergroten...
Haha ik ken ook geen tattooshops die het wel doen, maar was ook niet van plan om het aan te geven🤪 thanks!

Torchic zei:
Ik zou het er niet op gokken, een tattoo is iets levenslangs (ja dúh😂) en zou jammer zijn als het toch bloedverdunnend schijnt te werken en daarmee de kwaliteit achteruit gaat van je tattoo.
Klik om te vergroten...
Ja goed punt wel! Dosing kan ook wel even wachten als je het in dit perspectief bekijkt. Altijd handig om even anderen een blik erop te laten werpen😁

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."