Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik moet urinetesten doen en ik ben al meer dan een maand clean, volgende test is waarschijnlijk donderdag 3 april. (13dagen) als ik vanavond 1 of 2 jointjes rook zal je dit dan terugvinden? Ga ervan uit dat ik sport en sws veel water drink + ik breek thc snel af. Thanks"
"Als eerste, verplaats dit aub als dit niet het juiste (sub) forum is. Oke, t plan is om zaterdag voor het eerst 2cb te doen met wat vrienden. Heb de volgende vragen: 1. We hebben afgelopen zaterdag XTC gehad, zal dit invloed hebben op deze trip? 2. We hebben blauwe hartjes, maar we hebben ze niet getest. Ik weet dat deze vraag dan erg moeilijk te beantwoorden is, maar zou het goed zijn om te beginnen met een halfje of direct een hele? 3. ALS ik met een halve begin, heeft het dan zin om nog bij te nemen ergens in t midden van mn trip? 4. Link me een legit pill report van deze? Ik vind ze verwarrend. Kan nog meer vragen hebben na 't plaatsen btw, thanks in advance voor het beantwoorden!"
"r0mmelp0t zei: Promethazine zei: Als eerste, verplaats dit aub als dit niet het juiste (sub) forum is. Oke, t plan is om zaterdag voor het eerst 2cb te doen met wat vrienden. Heb de volgende vragen: 1. We hebben afgelopen zaterdag XTC gehad, zal dit invloed hebben op deze trip? 2. We hebben blauwe hartjes, maar we hebben ze niet getest. Ik weet dat deze vraag dan erg moeilijk te beantwoorden is, maar zou het goed zijn om te beginnen met een halfje of direct een hele? 3. ALS ik met een halve begin, heeft het dan zin om nog bij te nemen ergens in t midden van mn trip? 4. Link me een legit pill report van deze? Ik vind ze verwarrend. Kan nog meer vragen hebben na 't plaatsen btw, thanks in advance voor het beantwoorden! Klik om te vergroten... Wat leuk dat je 2cb gaat doen! Het is een hele leuke en relaxde drug! om je vragen te beantwoorden: 1. Waarschijnlijk zul je er niets van merken dat jullie zaterdag XTC gehad hebben. 2. heb zelf blauwe hartjes gehad. 10 - 12 MG zit er in. als ik jou was zou ik voor de zekerheid testen maar beginnen met 1tje is zeker niet teveel. Wat voor trip willen jullie? visueel sterk of meer relaxen? 1 is genoeg voor relaxed maar als je een beetje wilt trippen zou ik beginnen met 1.5 en dan kijken hoe dat valt. later kan je altijd nog bijnemen 3. Bij mij werkt bijnemen zeker met 2cb. Zoals ik al zei is een halve vrij weinig dus ik zou meteen 1 in een keer doen. 4. heb ik helaas niet voor je. Is ook niet echt belangrijk. Weet dat er in blauwe hartjes 10 - 12 MG zit maar zonder testen weet je het nooit. Hopelijk krijgen jullie een top trip! raad jullie aan als jullie de mogelijkheid hebben lachgas te nemen want dat is echt een hemelse ervaring onder 2cb Klik om te vergroten... Thanks voor dit antwoord, awesome! Ikzelf wil een visueel sterke trip, weet niet wat zij willen. Waar zou je lachgas kunnen krijgen? Heb er geweldige verhalen over gehoord hahah. Ik pop dan maar direct 1 hele, en als ik de kans krijg neem ik bij (en als ik me er goed bij voel, natuurlijk.) Hoe lang zal de trip ongeveer aanhouden bij 1tje? Ik weeg ongeveer 65 KG. Thanks again"
"Fool zei: Ik heb eventjes een beetje voor je rondgezocht, want ik heb hier zelf nog geen ervaring mee. Promethazine zei: 1. We hebben afgelopen zaterdag XTC gehad, zal dit invloed hebben op deze trip? Klik om te vergroten... Je zult hier waarschijnlijk niet op doelen, maar het is goed mogelijk dat je nog bij je gedachten bij afgelopen zaterdag zit. Je kunt hier in je trip prima aan terugdenken, maar als je een goed gevoel bij zaterdag had dan kan dit alleen maar goed uitpakken. Qua biochemie ligt dit wat anders, maar dit is voor mij ook redelijk hypothetisch. MDMA veroorzaakt verschillende effecten ná gebruik. Één van die effecten is dat de serotonine-receptoren tijdelijk wat minder gevoelig zijn. Hoe lang als dit duurt hangt af per persoon, maar met een beetje geluk is dit na een week wel redelijk weg. 2C-B fungeert als agonist van serotonine en zal dus, als de bovenstaande tolerantie nog niet verdwenen is, wel degelijk een minder effect hebben. 2. We hebben blauwe hartjes, maar we hebben ze niet getest. Ik weet dat deze vraag dan erg moeilijk te beantwoorden is, maar zou het goed zijn om te beginnen met een halfje of direct een hele? Klik om te vergroten... Het testen van een pil valt altijd aan te raden. Of er nu blauwe hartjes of pimpelpaarse duiveltjes op je pil staan gedrukt, we kunnen niet zeggen wat erin zit. Testen is gratis en anoniem en je ouders hoeven er echt niet achter te komen dat je een bezoekje naar een testcentrum hebt gedaan. 3. ALS ik met een halve begin, heeft het dan zin om nog bij te nemen ergens in t midden van mn trip? Klik om te vergroten... Ik lees hier overal verschillende verhalen over. Dat hangt denk ik ook af van je begindosis, de verstreken tijd en hoe snel 2C-B in jouw lichaam tolerantie veroorzaakt. 4. Link me een legit pill report van deze? Ik vind ze verwarrend. Klik om te vergroten... Testen, testen en nog eens testen. Dat is de enige manier om de juiste dosis te bepalen. Je staat straks gek te kijken als je verwacht een pilletje van 12mg te slikken en er blijkt dat er het dubbele in zit! Promethazine zei: Hoe lang zal de trip ongeveer aanhouden bij 1tje? Ik weeg ongeveer 65 KG. Klik om te vergroten... Kijk ook hier eens! Veel plezier in ieder geval! Klik om te vergroten... Lange post, thanks voor je tijd Problem: Ik woon ZEKER niet dichtbij Amsterdam, dus het testen word m niet.. Paar vrienden nemen morgen al dezelfde 2cb waar ik niet bij ben omdat ik al bezet ben vanwege een meid ^^ Ik hoor wel van hun hoe het ging en ik baseer op hun verhalen hoeveel ik ga nemen. Handige site btw, zal ernaar kijken."
"Fool zei: Promethazine zei: Lange post, thanks voor je tijd Problem: Ik woon ZEKER niet dichtbij Amsterdam, dus het testen word m niet.. Paar vrienden nemen morgen al dezelfde 2cb waar ik niet bij ben omdat ik al bezet ben vanwege een meid ^^ Ik hoor wel van hun hoe het ging en ik baseer op hun verhalen hoeveel ik ga nemen. Handige site btw, zal ernaar kijken. Klik om te vergroten... Geen probleem hoor Je kunt in veel meer steden testen dan Amsterdam, als je een beetje doorklikt dan kom je op deze pagina terecht. Hier staan alle testcentra in nederland. Aah, het scheelt wel dat je vrienden hem al voor je testen, dat kan inderdaad best wel wat duidelijkheid scheppen. Maar buiten dat zijn nu je vrienden het proefkonijn :P Klik om te vergroten... Heb ze overgehaald om het toch zaterdag met mij te doen, want een paar haakten af als ze het vrijdag gingen doen. Ik wil het OF met iedereen waarmee ik ook X deed, of helemaal niet. Thanks voor die link, maar hier komt probleem 2: Enige testcentra in mijn stad is VNN, ik loop daar momenteel ivm wiet.. 1 van mn vrienden dan maar heen om te testen. Hebben ze persoonlijke info nodig om het te testen of is het compleet anoniem?"
"Fool zei: Ja, het testen is compleet anoniem. Je levert een sample in en je krijgt een nummertje. Later kun je een telefoonnummer bellen en als je dat nummertje opgeeft krijg je je resultaat. Klik om te vergroten... En dan haal je je sampletje weer op?"
"Sup! ( G = maat die niet hard ging, samen met mij) ( K = maat die wel hard ging, zoals het hoort) Gister truffels geprobeerd met wat lui, had ze opgegeten met chocola dus proefde echt helemaal niks van de truffels zelf. Na een tijdje hout te hebben gezocht in het bos, voelde ik t in mijn maag al opkomen. Toen we terugkwamen bij de plek, met al ons hout, begon ik te kotsen. Heb een aantal keer gekotsts totdat mn maag leeg was en er gewoon niks meer uit kwam, en hield er een misselijk gevoel aan over. Dit hield voor een uur aan ofzo, en ondertussen begonnen de truffels wel een beetje te werken, zag wat patronen in wolken enzo maar daar bleef het bij.. Na een uur was dit alweer voorbij, terwijl K keihard ging en nieteens normaal kon praten, hij vond het geweldig. Ondertussen zitten G en ik van: nouu wij voelen al niks meer.. We hebben een beetje een 2cb gevoel gehad qua visuals, misschien iets sterker dan 2cb, maar daar bleef het bij. Die andere maat van ons zat helemaal in zn eigen wereld, en wij wilden dit ook bereiken. Nu zijn mijn vragen: 1. moeten we vantevoren wat meer eten? G en ik hebben amper gegeten. 2. is het beter om er thee van te maken aangezien G en ik allebei moesten kotsen? 3. kan het zo zijn de we gewoon de helft van die truffels hebben uitgekotst? Alvast bedankt! Kan zo zijn dat er meer vragen volgen."
"Deamon zei: Als je alles uitkotst is het niet vreemd dat je niets merkt, he? Een klein gedeelte is dan al wel opgenomen, waardoor jullie wel even iets voelden, maar omdat maar zo weinig opgenomen wordt, is het effect snel alweer voorbij. Een lichte maaltijd een paar uur voor een trip is aan te raden, maar je moet ook weer niet teveel in je maag hebben. Het is idd aan te raden om de volgende keer te proberen om de truffels op een andere manier in te nemen. Zelf vind ik het het fijnst om de truffels te drogen. Klik om te vergroten... Thanks voor je reactie Ik heb ongeveer anderhalf uur voor het eten nog 1 kom tomatensoep gehad, dat is te weinig? Ik zal dat drogen even opzoeken, thee ervan zetten spreekt me ook wel aan."
"Deamon zei: Promethazine zei: Ik heb ongeveer anderhalf uur voor het eten nog 1 kom tomatensoep gehad, dat is te weinig? Klik om te vergroten... Dat is in principe niet te weinig, behalve als je bv 's avonds gaat trippen en dat het enige is dat je de hele dag op hebt. Klik om te vergroten... Okeoke, planning is nu als volgt: Volgend weekend deze truffels proberen. Ik ga er zelf thee van zetten en 3 uur vantevoren avond eten, ik hoop dat dit een betere avond word en dat wij net zo hard kunnen genieten als K gister"
"Korte intro, ik probeerde me al een paar x eerder te registreren voor dit forum toen ik best wel high was maar die verrekte captcha lukte maar niet :/ Maargoed, ben er nu uiteindelijk toch. Ik ging zaterdag chillen met 4 vrienden, 2 daarvan (vriend & ik) zouden gaan tikkelen en 2 daarvan alleen smoken, 1tje deed beide. Het was voor ons tikkelaars allemaal de eerste keer XTC, dus we namen allemaal een halfje. (1tje nam ong driekwart aangezien hij nogal, uhm, dik is) Geweldige trip gehad, maar wel balen dat ie zo snel uitgewerkt was.. (waren rode supermans) Nu, omdat t zo snel over was, willen wij aankomende zaterdag weer tikkelen. Ditmaal met dezelfde mensen maar dan gaat iedereen meedoen, op 1 iemand na. Wat nu mijn vragen zijn: - Dit zullen hoogstwaarschijnlijk paarse lambo's worden, deze zijn normaal gesproken sterker dan rode supermans right? (ze zijn beide niet getest btw, maar ze komen van dezelfde persoon & dat is ook weer een vriend van ons haha, hij gebruikt ze zelf ook) - Die ene die nu ook meedoet (zijn 1e keer dan) wil direct 1 hele poppen, maar wij raden hem aan om 2 halfjes te doen, das beter en 'veiliger' toch? - Zelf wil ik ook 2 halfjes doen, en de 2e halve innemen als ik een beetje aan het pieken ben op het eerste halfje. Zo hoort t toch? Niet als ie al uitgewerkt is. - Beetje offtopic, maar het is inmiddels bijna dinsdag en ik voel nog geen enkele dip or whatsoever.. Komt dit doordat ik alleen een halfje heb genomen? Dit is alles voor nu, kan zijn dat ik throughout de thread nog meer vragen krijg Thanks voor replyen en helpen enzo !"