#1
Fool zei:Ik heb eventjes een beetje voor je rondgezocht, want ik heb hier zelf nog geen ervaring mee.
Je zult hier waarschijnlijk niet op doelen, maar het is goed mogelijk dat je nog bij je gedachten bij afgelopen zaterdag zit. Je kunt hier in je trip prima aan terugdenken, maar als je een goed gevoel bij zaterdag had dan kan dit alleen maar goed uitpakken.Promethazine zei:1. We hebben afgelopen zaterdag XTC gehad, zal dit invloed hebben op deze trip?
Qua biochemie ligt dit wat anders, maar dit is voor mij ook redelijk hypothetisch. MDMA veroorzaakt verschillende effecten ná gebruik. Één van die effecten is dat de serotonine-receptoren tijdelijk wat minder gevoelig zijn. Hoe lang als dit duurt hangt af per persoon, maar met een beetje geluk is dit na een week wel redelijk weg. 2C-B fungeert als agonist van serotonine en zal dus, als de bovenstaande tolerantie nog niet verdwenen is, wel degelijk een minder effect hebben.
Het testen van een pil valt altijd aan te raden. Of er nu blauwe hartjes of pimpelpaarse duiveltjes op je pil staan gedrukt, we kunnen niet zeggen wat erin zit. Testen is gratis en anoniem en je ouders hoeven er echt niet achter te komen dat je een bezoekje naar een testcentrum hebt gedaan.2. We hebben blauwe hartjes, maar we hebben ze niet getest. Ik weet dat deze vraag dan erg moeilijk te beantwoorden is, maar zou het goed zijn om te beginnen met een halfje of direct een hele?
Ik lees hier overal verschillende verhalen over. Dat hangt denk ik ook af van je begindosis, de verstreken tijd en hoe snel 2C-B in jouw lichaam tolerantie veroorzaakt.3. ALS ik met een halve begin, heeft het dan zin om nog bij te nemen ergens in t midden van mn trip?
Testen, testen en nog eens testen. Dat is de enige manier om de juiste dosis te bepalen. Je staat straks gek te kijken als je verwacht een pilletje van 12mg te slikken en er blijkt dat er het dubbele in zit!4. Link me een legit pill report van deze? Ik vind ze verwarrend.![]()
Kijk ook hier eens!Promethazine zei:Hoe lang zal de trip ongeveer aanhouden bij 1tje? Ik weeg ongeveer 65 KG.
Veel plezier in ieder geval!![]()
Lange post, thanks voor je tijd
Problem: Ik woon ZEKER niet dichtbij Amsterdam, dus het testen word m niet.. Paar vrienden nemen morgen al dezelfde 2cb waar ik niet bij ben omdat ik al bezet ben vanwege een meid ^^
Ik hoor wel van hun hoe het ging en ik baseer op hun verhalen hoeveel ik ga nemen.
Handige site btw, zal ernaar kijken.