Oke, MDMA is niet het middel om te gaan hallucineren. De hallucinaties hiervan zijn niet echt leuk en worden veroorzaakt door de stof MDA. MDMA (de werkzame stof in XTC) wordt voor een paar procent omgezet in MDA, en als je zoveel MDMA naar binnen wil werken doe je je hersenen echt wél kwaad. Als je graag wil 'hallucineren' kun je beter je heil gaan zoeken bij psychedelica.Promethazine zei:Ohja, vergeten te vragen (kan niet mn post editen want die is nog niet bevestigd door een mod ofzo):
Hoeveel heb je ongeveer nodig om een beetje te hallucineren?
Je kunt het langs een test-centrum brengen waar je later naar toe kunt bellen, hier hoeven je ouders niets te maken te krijgen. Kijk hier ook eventjes:Promethazine zei:ThanksProbleem is, ik woon nog thuis en mijn ouders mogen ab-so-luut niet weten dat ik dit aan het doen ben. (ookal zal dit de laatste keer zijn)
Ik kan niet zomaar die shit laten testen, want ze gaan ook zwaar wel vragen wat er in 'dat pakje' zat..
http://www.drugsinfoteam.nl/testservice ... artydrugs/
Je gaat het gewenste effect gewoon hoogstwaarschijnlijk helemaal niet bereiken. Of je nu een kwartje, een halve of een hele tegelijk naar binnen gooit. Je wordt waarschijnlijk gewoon 'speedy' of sneller misselijk en zal daarna wel degelijk last hebben van een gigantische dip. Je voorraadje 'geluk'(serotonine) is gewoon op en je zult moeten wachten tot dit is aangevuld, voordat je het weer opnieuw kunt aanspreken. Ik besef dat je het graag vaker wilt, maar dit kan gewoonweg niet.Nog een vraag by the way, ik weet dat ik eigenlijk zo'n 6 week moet wachten met de volgende tikkel maar toch doen we het aankomende zaterdag. Is het dan juist verstandig om op te bouwen met kwartjes / halfjes of direct een hele? Wil zoveel mogelijk (het gewenste) effect, en ik denk dat zelf te bereiken met kwartjes. Wil zelf ook mijn vrienden informeren over dit, want ik weet zo'n 99% zeker dat zij schijt hebben en het ook niet echt opzoeken, laat staan registreren en posten op een forum..
Thanks again !![]()
Wees verstandig

Edit)Als je toch echt zaterdag bezig wil, zou ik absoluut gaan doseren met kwartjes. Als je namelijk in één keer een 100-200milligram naar binnen gooit, dan kan dit best wel zwaar aankomen. Buiten dat raad ik het toch af.
Wel goed dat je jezelf informeert!