Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ben nieuw op het forum maar doe uit hobby overwegingen al mijn ervaringen met xtc zo goed mogelijk in een verslag zetten op pillreports en partyflock. Echter in mijn zoektocht kwam ik de volgende app tegen http://www.xtc.hardijzer.com/xtc-app/ Op zowel pillreports als partyflock word deze doodgezwegen en er verder geen info over te vinden, misschien omdat het vrij nieuw is. Heb de proef op de som genomen en de app gedownload en getest, tot mijn verbazing lijken vrijwel alle reports van zowel pillreports.com als partyflock er in te staan, alleen een zoekfunctie ontbreekt. Waarom is deze app zo onbekend en word het bestaan ervan kennelijk doodgezwegen? Wie kent deze app hier op het forum en wat is je mening erover? (handig,gevaarlijk,spyware). Als rechtgeaarde reportsjunk vind ik het wel echt revolutionair dat iemand hier opkomt, ik ben alleen bang voor wat er opgeslagen en gelinkt word of er misleidende informatie in staat. Gaarne jullie mening. Bvd"
"Voor mij werkt 4-fma meer als speed met een vleugje MDMA. Wel een "zware" roes zoals vaker wordt vermeld. Wanneer ik "beschaafd" doseer, dwz rond de 100 mg met maximaal 1 redose van ongeveer 50 mg, dan valt de kater enorm mee. Voor mij echt veeeel minder kater zelfs als 6-apb en Mdma. De kater is vooral moeheid, maar weinig depri. Ik gebruik het wel max 1 x per 3 maanden. Toen ik het ooit vaker heb genomen waren de katers zwaarder en meer depri en nam het fijne effect sterk af. Geen aanrader met dit middel wat mij betreft. De lange nastimulatie is zeker een ding. Al is deze voor mij minder saai als met 3fpm. Ik neem wel een paar speciaalbiertjes OF een benzo voor het slapengaan. Ook ooit eens een joint gerookt in de nastimulatie en dat haalde de scherpe kantjes er op een zeer aangename manier vanaf. Echter heb ik dan de volgende dag wel extra dufheid. Voor mij is het wel wat killer en harder dan 3mmc of 3cmc. Maar wel minder "moreish". Dus een stuk makkelijker om het bij de voorgenomen dosis te houden."
"Het is al gezegd, maar blijf weg bij deze troep!! Een minderwaardigere versie van een toch al minderwaardige drug. Zegt een stim liefhebber š En inderdaad zo toxisch als de pest wanneer de fluor bond breekt (maar zonder dat eigenlijk ook al)."
"Haha hilarisch zoān reportš. Ik lees het nu pas omdat ik een buisje ocean kado heb gekregen bij mān laatste bestelling. En dus even op zoek ben gegaan. Hoewel ik mij volledig aansluit bij het idee dat dit soort mixen heel gevaarlijk kunnen zijn, en dat vendors niet perse ons welzijn bovenaan hebben staan en gewoon geld willen verdienen, wil ik toch mijn eigen ervaring en idee delen. Heb al vele jaren ervaring met klassieke drugs, en inmiddels ook wel wat jaren met RCās die ik over het algemeen wat teleurstellend vind. Op de psychedelische middelen na. Vind ik het idee van dit soort āverrassingā mixen toch wel fascinerend: Deze zondag was ik relatief vrij van verplichtingen, en zag rond 14:00 uur kans om een heerlijke wandeling rondom een mooi meer te gaan maken. Opeens schoot mij het buisje ocean magic te binnen. Zonder teveel na te denken eerst een half dopje gepakt. En een half uurtje later nog een dopje. Gevolg door een dopje op 2 het uur daarna. Ik werd positief verrast door de moodlift. En de extra energie van deze āmini dosisā. Na een paar uur heerlijk met dat beetje extra in de natuur te hebben gelopen, en een aantal ideeĆ«n te hebben uitgewerkt. Nog een paar uur op een terrasje gezeten en fijne communicatie gehad met vreemden, waarin opviel dat ik erg veel oog voor detail had. Nu nog even alleen na chillen, en dan merk je -heel lichtjes- het psychedelische effect. Wat op mij een enorm rustgevende invloed heeft. kortom geeft dit mixje mij dus een verrassings effect waar ik blij van word, omdat je gewoon niet precies weet welke middelen erin zitten en hun activiteiten gaan doen. Het lijkt erop dat er toch iemand heeft nagedacht over de samenstelling. Maar niet teveel nemen is het devies. volgende mix die ik graag in wisselende samenstelling wil gaan proberen, maar dan zelf gemixt, is de borax combo. Stay safe, en gebruik vooral je verstand!"