Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMini trip report / vergelijking / onderzoek 2 Alegria varianten.

Mini trip report / vergelijking / onderzoek 2 Alegria varianten.

12 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
Wat een aparte combinaties, zou er zelf niet op komen om die bij elkaar te mikken. Bedankt voor je reportje! :) Leuk om over de verschillen te lezen.

“Hallo afgeleide adhd bejaarde junky, je had het over die Alegria’s, niet LSD! FOCUS!”

Lol! 😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
D
De Dunne
Lid
E6C89676-4DCD-43E3-98DC-D7AB454D7745.jpeg

Doseren met bijgeleverd dopje (1 dopje is net geen 1 ml)

ROA, toedieningswijze alle keren: anaal pluggen/boofen. Werkt het super snel, geen belasting maag en rest van verteringskanaal zoals bij oraal. Sowieso ben ik het laatste jaar of zo veel met pluggen van drugs bezig. Als je schaamte (als je die zou hebben, ik niet) weg is en je hebt het een paar x zo gedaan is het easy en simpel!

Conclusie verschil Tussen de 2 ALEGRIA:
Forest Fruits

4F8AD174-69C8-4CF0-ABBB-E3D6A449AB71.png

en Ocean Blue Magic

36C96920-BC0B-40D7-AD0D-9BBC418EC13E.png

Bij Forest Fruit die ik een tijd terug als eerste had, overheerst duidelijk de 6-APB . Het “mdma en trippy” gevoel word denk versterkt door de 4-HO-MET. De 3-CMC en de 2FA zijn meer wakker houders dan dat je ze echt voelt of als lekker ervaart.

De eerste 2 hoogstens 3 uren voel je “iets” van die laatste genoemde 2 maar thats it. Wel denk ik dat het een compleet ander gevoel/effect en ervaring wordt als je die 2 er vanaf het begin er uit zou laten. Waarom ik dat denk weet ik niet.

Die Forest Fruits is (onverwacht) wel erg lekker hoor! Nou had ik sowieso nog nooit 6-APB gebruikt, dus of het daadwerkelijk dat is is de gok. De andere ingrediënten wel (apart) bekend mee en geven mij zeker niet “dat” gevoel. Dus moet haast wel de 6-APB zijn die overheerst en errruggg lekker voelt! 😁
Ook
Via de Forest Fruits heb ik 6-APB leren kennen. 😍 Als het puur ook zo lekker is, poeh, dan ga ik misschien toch eens een klein beetje 6-APB aanschaffen.

De Ocean Blue Magic is imo minder sterk, veel minder sterk.

Met 2C-B-FLY was ik nog niet bekend, wel met de “echte” 2-CB.

De andere ingrediënten zijn hetzelfde als bovenstaand in Forest Fruits maar zonder de 4-HO-MET dan natuurlijk.

Dus de Forest heeft 4-HO-MET en Blue Ocean Magic heeft daar voor in de plaats de 2-CB-FLY . De verhoudingen tussen en
hoeveelheid per stof weet ik ook niet dus daar kan dat grote verschil in effect ook in zitten.

Bij de Ocean Blue heb ik totaal 3 dopjes (1 dopje per x staat er eigenlijk bij) in tijdsbestek van 4 uren ingenomen. Via pluggen om goed, duidelijk en prettig gevoel te krijgen. Bij Forest Fruits was 1 dopje genoeg voor “veel meer” effect. En nu na 3 dopjes ja, gaan dingen “ademen” heel lichtjes, kleuren zijn feller en mooier en dat wollige of donzige fluffy (is het allemaal net niet maar ken geen 1 woord dat het precies beschrijft van 2CB) zien en zicht is er ook van de 2CB. Beetje drifting (Morphing, hyperpyrexie) ademen van dingen ook maar minimaal.

Na 3 dopjes is het “trippy” effect van 2CB-FLY wel goed merkbaar maar vergelijkbaar met effect van dosis tussen de 10 en 15 mg 2cb.

Verder wat licht mdma gevoel wat zowel door de 2CB-FLY als bij lage dosis 6-APB kan voorkomen. Mijn libido is ietsje pietsje verhoogd. Echt zin en bloedgeil worden zoals ik wel van bv speed, LSD of goede wiet kan zijn is er niet. Nog nooit seks of iets op LSD gedaan met een ander. (wel met mijzelf toen) Sowieso LSD alleen nog maar in mijn eentje gebruikt. Maar ik denk dat als ik met LSD op met een vrouw zou zijn die ik aantrekkelijk vind en die mij “aandacht” geeft op die manier ik er denk ik wel zalige geile, zachte en harde tegelijk, mega intense seks mee zou kunnen hebben! Seks (met een ander dan) op LSD lijkt mij echt een keer wauwie! 😍

Hallo afgeleide adhd bejaarde junky, je had het over die Alegria’s, niet LSD! FOCUS!

Dus seks en sexdrive met deze Ocean Blue Magic is een mwah, kan maar geen must. Ga niet proberen, drang niet sterk genoeg. Zal wel klaar kunnen komen denk, makkelijker als met die Forest Fruit variant maar het hoeft gewoon niet. Daar werd ik wel geil van, zeker toen ik in de staart nog eens 5-7 mg 5-MeO-MiPT bij nam. Toen met mijzelf gedaan want was wederom alleen maar tis lekker , zekers wel maar klaar komen ging echt lastiger. Dat heb ik bij mdma ook. Speed soms ietsje lastiger maar soms juist weer heel makkelijk en vaak, wisselt. meestal niet maar ze zijn wel heftiger!

Mijzelf (niet @Mezelf 😜) ook verwend met LSD op, maar das wel echt lekker hoor! Kan ook vrij makkelijk en vaak klaar komen. En als klaarkomen niet meer gaat na een tijd en meermaals komen dan blijft seks nog steeds lekker. Je verwacht geen orgasme meer maar het blijft even lekker en gevoelig als in het begin.
Bij speed is het op een gegeven moment gewoon soort gevoelloos daar beneden na een poosje seks en meermaals komen.

Conclusie:

Mijn duidelijke voorkeur gaat naar de Forest Fruits!

Duidelijker, sterker/beter en voor mij een erg fijn effect, zeker vergeleken die Ocean Blue Magic.

De andere soorten naast deze 2 bovengenoemde Alegria’s nog niet geprobeerd.

De Super Nova Party Edition ga ik MISSCHIEN ook eens proberen. Ben alleen bang dat dat me een couch potato maakt… Wel lekker trippy denk ik! De andere varianten trekken mij helemaal niet.

1F21E1DA-C485-4CCA-A60B-B78043AB6884.png

Ik gok dat mijn topper onder die Alegria’s zeker de Forest Fruit is!

Het is natuurlijk erg persoonlijk en het ligt er maar net aan wat voor effect je zoekt. Dus het is mijn mening, geen feit.

Dat was mijn mini rapportje!
D
De DunneLid
Roze Olifant zei:
“Hallo afgeleide adhd bejaarde junky, je had het over die Alegria’s, niet LSD! FOCUS!”

Lol! 😂
Klik om te vergroten...

Ja het is toch zo? 😂
Omdat ik wist dat ik dit weekend ging drugsen heb ik vanaf de donderdag-middag-laatste-dosis geen Methylfenidaat meer geslikt.

Dan he je da he met mien âlder leeftyd klear foar âlderdomshûs
😂😂😂😂😂
D
DirkdirkLid
Intressant report. Maar waarom zou je 2-FA, 2-FMA en 4-FMA combineren? Dat is alsof je yoghurt eet met honing, suiker en siroop eet. Het lijkt me zo dubbel.

Edit: ik zie nu dat je die niet had gebruikt maar zie het wel staat in het lijstje.
D
De DunneLid
Dirkjan zei:
Intressant report. Maar waarom zou je 2-FA, 2-FMA en 4-FMA combineren? Dat is alsof je yoghurt eet met honing, suiker en siroop eet. Het lijkt me zo dubbel.

Edit: ik zie nu dat je die niet had gebruikt maar zie het wel staat in het lijstje.
Klik om te vergroten...
Niet scherp dirrekie!

De Dunne zei:
Mijn duidelijke voorkeur gaat naar de Forest Fruits!

Duidelijker, sterker/beter en voor mij een erg fijn effect, zeker vergeleken die Ocean Blue Magic.

De andere soorten naast deze 2 bovengenoemde Alegria’s nog niet geprobeerd.

De Super Nova Party Edition ga ik MISSCHIEN ook eens proberen. Ben alleen bang dat dat me een couch potato maakt… Wel lekker trippy denk ik! De andere varianten trekken mij helemaal niet.
Klik om te vergroten...

Ik begrijp die ook niet…
w
witte270Lid
Ik herken het plaatje van de desbetreffende website. Ik heb hier dus nog nooit op geklikt. Misschien heel naïef van mij maar ik dacht dus altijd serieus dat dit daadwerkelijk luchtjes waren voor je kamer whahaha.

Daarnaast zijn het wel aparte combos. Ik zou zelf liever precies willen afwegen als ik iets neem hiervan en niet vertrouwen op deze flesjes
D
De DunneLid
witte270 zei:
Ik heb hier dus nog nooit op geklikt. Misschien heel naïef van mij maar ik dacht dus altijd serieus dat dit daadwerkelijk luchtjes waren voor je kamer whahaha.
Klik om te vergroten...
😂
Ik dus ook pas sinds kort dat ik het weet.
Dacht ook iets van geurkaarsen of iets in die trant.
Dit is bij mijn vaste vendor en toch nooit eerder er op geklikt als paar maanden terug.. 😂🙃

Boy, were we wrong! 🤪
Z
ZeehondLid
witte270 zei:
Daarnaast zijn het wel aparte combos.
Klik om te vergroten...
Dat zijn het zeker!
Heb eerder wel waarschuwingen gelezen over het combineren van stoffen, maar lees er nu niets over.
Die flesjes met hun hippe namen zijn gewoon pure marketing en zoals je zegt kun je niet zelf de inhoud controleren.
Gezonde dosis terughoudendheid is niks mis mee.
Wel fijn dat @De Dunne haar ervaringen hier deelt, daar leren we van.
D
De DunneLid
Kan het testcentrum meten hoeveel van elke stof er in zit? Dus bv 30% van dit en 10% van dat en zo voorts?
Ze kunnen denk wel testen welke stoffen er allemaal in zitten lijkt me?
Misschien eens een x wat wegbrengen en kijken wat ze vinden/zeggen. Of kun je geen mixen/vloeistoffen laten testen?

Heb wel in verleden al verschillende soorten pillen en poeders laten testen maar alleen 1 soort. Bv speed, coke, xtc etc.
D
DirkdirkLid
De Dunne zei:
Kan het testcentrum meten hoeveel van elke stof er in zit? Dus bv 30% van dit en 10% van dat en zo voorts?
Klik om te vergroten...
Dat kan zeker, ze kunnen tot de microgram exact meten wat van welke stof in een sample zit. Dit wort gedaan met een speciaal apparaat waar dan een soort grafiek, als het ware een vingerafdruk, uit komt die wordt vergeleken met eerdere gemeten stoffen. Ze hebben een soort database van weet ik veel niet hoeveel soorten stoffen. Het probleem is dat het niet vaak gebeurt. Het is ten eerste duur, en ten tweede is er een heel krom beleid dat ze niet willen dat het te makkelijk word om je drugs exact te testen. Ze denken dat als het te toegankelijk is dat het gebruik stijgt, terwijl dat volgens mij complete lariekoek is. Bij MDMA pillen is het trouwens een grotere kans dat je wel de inhoud krijgt te weten, maar vaak niet de andere stoffen die erbij zitten. Als er geen MDMA in zit zeggen ze alleen: "geen mdma". Helaas gebeurt het vaak dat je pil niet eens laboratorium getest wordt maar gewoon wordt opgezocht in een database met andere pillen met dezelfde vorm, afmeting en gewicht.
w
witte270Lid
De Dunne zei:
😂
Ik dus ook pas sinds kort dat ik het weet.
Dacht ook iets van geurkaarsen of iets in die trant.
Dit is bij mijn vaste vendor en toch nooit eerder er op geklikt als paar maanden terug.. 😂🙃

Boy, were we wrong! 🤪
Klik om te vergroten...

Precies dit, kan ik eigenlijk wel een beetje om lachen. Trouwens tof dat je met mij dus toegeeft dat we allebei een beetje een kneus zijn haha
A
AartsbokLid
De mandela reeks heeft ook enkele interessante aanbiedingen. Ik laat het aan jullie over om ze te ontdekken.

Voorbeeldje:

mandela.png

Vooral deze leek me curieus:

1663792576863.png
P
ProfAlteredMindLid
Haha hilarisch zo’n report😀. Ik lees het nu pas omdat ik een buisje ocean kado heb gekregen bij m’n laatste bestelling. En dus even op zoek ben gegaan.

Hoewel ik mij volledig aansluit bij het idee dat dit soort mixen heel gevaarlijk kunnen zijn, en dat vendors niet perse ons welzijn bovenaan hebben staan en gewoon geld willen verdienen, wil ik toch mijn eigen ervaring en idee delen.

Heb al vele jaren ervaring met klassieke drugs, en inmiddels ook wel wat jaren met RC’s die ik over het algemeen wat teleurstellend vind. Op de psychedelische middelen na. Vind ik het idee van dit soort “verrassing” mixen toch wel fascinerend:

Deze zondag was ik relatief vrij van verplichtingen, en zag rond 14:00 uur kans om een heerlijke wandeling rondom een mooi meer te gaan maken. Opeens schoot mij het buisje ocean magic te binnen. Zonder teveel na te denken eerst een half dopje gepakt. En een half uurtje later nog een dopje. Gevolg door een dopje op 2 het uur daarna. Ik werd positief verrast door de moodlift. En de extra energie van deze “mini dosis”. Na een paar uur heerlijk met dat beetje extra in de natuur te hebben gelopen, en een aantal ideeën te hebben uitgewerkt. Nog een paar uur op een terrasje gezeten en fijne communicatie gehad met vreemden, waarin opviel dat ik erg veel oog voor detail had. Nu nog even alleen na chillen, en dan merk je -heel lichtjes- het psychedelische effect. Wat op mij een enorm rustgevende invloed heeft.

kortom geeft dit mixje mij dus een verrassings effect waar ik blij van word, omdat je gewoon niet precies weet welke middelen erin zitten en hun activiteiten gaan doen. Het lijkt erop dat er toch iemand heeft nagedacht over de samenstelling. Maar niet teveel nemen is het devies.

volgende mix die ik graag in wisselende samenstelling wil gaan proberen, maar dan zelf gemixt, is de borax combo.

Stay safe, en gebruik vooral je verstand!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."