Doseren met bijgeleverd dopje (1 dopje is net geen 1 ml)
ROA, toedieningswijze alle keren: anaal pluggen/boofen. Werkt het super snel, geen belasting maag en rest van verteringskanaal zoals bij oraal. Sowieso ben ik het laatste jaar of zo veel met pluggen van drugs bezig. Als je schaamte (als je die zou hebben, ik niet) weg is en je hebt het een paar x zo gedaan is het easy en simpel!
Conclusie verschil Tussen de 2 ALEGRIA:
Forest Fruits
en Ocean Blue Magic
Bij Forest Fruit die ik een tijd terug als eerste had, overheerst duidelijk de 6-APB . Het “mdma en trippy” gevoel word denk versterkt door de 4-HO-MET. De 3-CMC en de 2FA zijn meer wakker houders dan dat je ze echt voelt of als lekker ervaart.
De eerste 2 hoogstens 3 uren voel je “iets” van die laatste genoemde 2 maar thats it. Wel denk ik dat het een compleet ander gevoel/effect en ervaring wordt als je die 2 er vanaf het begin er uit zou laten. Waarom ik dat denk weet ik niet.
Die Forest Fruits is (onverwacht) wel erg lekker hoor! Nou had ik sowieso nog nooit 6-APB gebruikt, dus of het daadwerkelijk dat is is de gok. De andere ingrediënten wel (apart) bekend mee en geven mij zeker niet “dat” gevoel. Dus moet haast wel de 6-APB zijn die overheerst en errruggg lekker voelt! 😁
Ook
Via de Forest Fruits heb ik 6-APB leren kennen. 😍 Als het puur ook zo lekker is, poeh, dan ga ik misschien toch eens een klein beetje 6-APB aanschaffen.
De Ocean Blue Magic is imo minder sterk, veel minder sterk.
Met 2C-B-FLY was ik nog niet bekend, wel met de “echte” 2-CB.
De andere ingrediënten zijn hetzelfde als bovenstaand in Forest Fruits maar zonder de 4-HO-MET dan natuurlijk.
Dus de Forest heeft 4-HO-MET en Blue Ocean Magic heeft daar voor in de plaats de 2-CB-FLY . De verhoudingen tussen en
hoeveelheid per stof weet ik ook niet dus daar kan dat grote verschil in effect ook in zitten.
Bij de Ocean Blue heb ik totaal 3 dopjes (1 dopje per x staat er eigenlijk bij) in tijdsbestek van 4 uren ingenomen. Via pluggen om goed, duidelijk en prettig gevoel te krijgen. Bij Forest Fruits was 1 dopje genoeg voor “veel meer” effect. En nu na 3 dopjes ja, gaan dingen “ademen” heel lichtjes, kleuren zijn feller en mooier en dat wollige of donzige fluffy (is het allemaal net niet maar ken geen 1 woord dat het precies beschrijft van 2CB) zien en zicht is er ook van de 2CB. Beetje drifting (Morphing, hyperpyrexie) ademen van dingen ook maar minimaal.
Na 3 dopjes is het “trippy” effect van 2CB-FLY wel goed merkbaar maar vergelijkbaar met effect van dosis tussen de 10 en 15 mg 2cb.
Verder wat licht mdma gevoel wat zowel door de 2CB-FLY als bij lage dosis 6-APB kan voorkomen. Mijn libido is ietsje pietsje verhoogd. Echt zin en bloedgeil worden zoals ik wel van bv speed, LSD of goede wiet kan zijn is er niet. Nog nooit seks of iets op LSD gedaan met een ander. (wel met mijzelf toen) Sowieso LSD alleen nog maar in mijn eentje gebruikt. Maar ik denk dat als ik met LSD op met een vrouw zou zijn die ik aantrekkelijk vind en die mij “aandacht” geeft op die manier ik er denk ik wel zalige geile, zachte en harde tegelijk, mega intense seks mee zou kunnen hebben! Seks (met een ander dan) op LSD lijkt mij echt een keer wauwie! 😍
Hallo afgeleide adhd bejaarde junky, je had het over die Alegria’s, niet LSD! FOCUS!
Dus seks en sexdrive met deze Ocean Blue Magic is een mwah, kan maar geen must. Ga niet proberen, drang niet sterk genoeg. Zal wel klaar kunnen komen denk, makkelijker als met die Forest Fruit variant maar het hoeft gewoon niet. Daar werd ik wel geil van, zeker toen ik in de staart nog eens 5-7 mg 5-MeO-MiPT bij nam. Toen met mijzelf gedaan want was wederom alleen maar tis lekker , zekers wel maar klaar komen ging echt lastiger. Dat heb ik bij mdma ook. Speed soms ietsje lastiger maar soms juist weer heel makkelijk en vaak, wisselt. meestal niet maar ze zijn wel heftiger!
Mijzelf (niet
@Mezelf 😜) ook verwend met LSD op, maar das wel echt lekker hoor! Kan ook vrij makkelijk en vaak klaar komen. En als klaarkomen niet meer gaat na een tijd en meermaals komen dan blijft seks nog steeds lekker. Je verwacht geen orgasme meer maar het blijft even lekker en gevoelig als in het begin.
Bij speed is het op een gegeven moment gewoon soort gevoelloos daar beneden na een poosje seks en meermaals komen.
Conclusie:
Mijn duidelijke voorkeur gaat naar de Forest Fruits!
Duidelijker, sterker/beter en voor mij een erg fijn effect, zeker vergeleken die Ocean Blue Magic.
De andere soorten naast deze 2 bovengenoemde Alegria’s nog niet geprobeerd.
De Super Nova Party Edition ga ik MISSCHIEN ook eens proberen. Ben alleen bang dat dat me een couch potato maakt… Wel lekker trippy denk ik! De andere varianten trekken mij helemaal niet.
Ik gok dat mijn topper onder die Alegria’s zeker de Forest Fruit is!
Het is natuurlijk erg persoonlijk en het ligt er maar net aan wat voor effect je zoekt. Dus het is mijn mening, geen feit.
Dat was mijn mini rapportje!