Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik kan het niet in de koelkast/vriezer bewaren."
"Ik weeg 73 kg. Wat is voor mij de juiste dosering?"
"nolimits zei: ik zou er voorzichtig mee omgaan, al is de kans niet erg groot: • Het delen van snuifbuisjes en rietjes is zeer riskant. Je kunt er infectieziekten als hepatitis of hiv mee oplopen. Hetzelfde geld natuurlijk als je neusspray gaat gebruiken. Klik om te vergroten... Je moet met zovele zaken voorzichtig omgaan."
"Paperplane. zei: GHB met een stimulant(Dextroamfetamine, 3-FA). Klik om te vergroten... Is die Dextro... vrij te krijgen of?"
"Jullie hebben goed spul."
"Noem mij maar Curiousposter..."
"Raar: ik nam ongeveer 3ml (voor 72 kg, 1m76) en voelde nauwelijks iets. Enkele weken daarvoor een relatief klein druppeltje op de tong en ik ontplofte zowat... Zou het het verschil in kwaliteit kunnen zijn? Bij het eerste had ik mijn huidige "connectie" en die levert altijd top..."
"Ik heb een stekkie gevonden waar je GBL (jaja, niet GHB) kunt kopen. Wij Vlamingen moeten geen bewijs van handelsactiviteiten leveren... Maar, hoe zit dat nu met de dosering van GBL? en kan je dat meten met een spuit (van bij de apotheker) of wordt die "weggevreten"? Dank!"
"Wel, iemand die me meer info kan geven over eventuele verschillen tussen GBL/GHB?"
"Bij mij ff lekker niet meer M'n "mannetje" zit in de bak."