Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Thnx! Leuk om te lezen dat er 'meer' zijn als het gaat om "hyperfocus for the win" Ketaboy zei: Yo Frank welkom Mag ik trouwens opmerken dat zinnen als: "Nadeeltje is dat ik afhankelijk ben van 'het toevallig aangeboden krijgen' van Speed, omdat ik de juiste wegen niet meer heb/ken om er zelf aan te komen, maar goed, het is niet anders." en "Zoals ik al schreef, ik ben afhankelijk van de hoeveelheid die ik toevallig krijg aangeboden, helaas." iets wat riekt naar opzoek zijn, met name omdat het je eerste post is haha Klik om te vergroten... Neem van mij aan dat dit niet zo bedoeld is. Hiervoor wil ik namelijk niemand misbruiken, ook dit forum niet. Mocht er dus iemand aanstoot aan hebben, haal ik die zinnen gewoon weg!"
"Thnx voor de welkom Kildeer. Tja, elk nadeel heb z'n voordeel Maar trust me, het verschil tussen 'gebruiken' en 'misbruiken' is groot bij mij. Alhoewel ik tijdens gebruik, mijn gitaar behoorlijk misbruik Dat dan weer wel."
"Taat zei: Het 'hyperfocussen' ken ik soms ook zeker wel.. Voordat ik het door heb is het al 'iets-later-dan-gepland' en moet ik mezelf echt achter die pc vandaan sleuren.. Klik om te vergroten... Ghehehehe, zo herkenbaar Taat zei: Het 'misbruiken' is bij mij klein en soms, want het enige wat voorkomt is dat ik op een maandagmorgen nog wel even een lijntje neem van de speed die er toch nog genoeg is Klik om te vergroten... En dat doe ik dus bewust niet als ik weer eens wat in huis heb. Door de week kan ik er goed van af blijven. Ook zorg ik er voor dat ik 's Maandags 'normaal' kan gaan gaan werken. De Zondag ervoor probeer ik zoveel mogelijk slapend door te komen. Dit alles om misbruik te voorkomen Ondertussen wel geleerd wat voor mij de beste manier is om Speed te gebruiken."
"@ Psychopsychedelic: Genieten doe ik zeker, met of zonder De kunst is (denk ik) het te gebruiken voor/tijdens 'speciale' gelegenheden. En het op deze manier ook speciaal te houden. Tijdens het uitgaan weet ik hoe vet het kan zijn. Maar hey, uitgaan is niet speciaal, en wordt gebruik een gewoonte. Net als bier zuipen tijdens het uitgaan, ook dat is/wordt voor velen een normaal iets. Het hoort bij het uitgaan, ff een biertje doen snappie? Tijdens het werk en/of naar school gaan vind ik niet slim. 'Afhankelijkheid' komt dan al snel om de hoek kijken lijkt me? Maar goed,.. een ieder z'n ding toch En btw, gaaf om te zien dat jij ook uit Zeeland komt hey Had niet zo 1 2 3 verwacht een andere Zeeuw hier tegen te komen :P lol Ik kom uit Vlissingen,... jij dan?"
"Gaaf hoor! Wie weet komen we elkaar wel eens tegen zonder dat we elkaar kennen :P lol Afijn,.... leuk dit!"
"Ghehehe, hallo dan 'ouwetje' :P Zo voel ik me gelukkig niet, maar idd leuk dat ik niet de enige 'ouwe' ben. Tnhx voor je welkom joh!"
"Ook jij bedankt voor het welkom Debris En gelijk heb je, voorkomen is beter dan genezen. Je eigen bronnen hebben is makkelijk, maar er kleven idd ook nadelen aan. Maar zolang iemand nog steeds beseft waar ie mee bezig is, denk ik dat het wel oké is."
"Marla Singer zei: Welkom op het forum! Ik ben Marla Singer, 28 jaar en ook een liefhebster van pep... Wat leuk dat je na zo'n lange tijd weer eens goed hebt genoten van een lekkere dosis pep! Zeker na zo'n lange tijd, lijkt het me idd weer iets heel speciaals om te (her)beleven. Je lijkt me verder oud en wijs genoeg om het met mate te blijven doen, dus geniet er van en join the club! Klik om te vergroten... Thnx Marla! Was idd lekker om weer eens her te beleven. Ghehehe, als ik er aan terug denk, verschijnt er een smille op m'n face En dat met mate blijven doen lijkt me logisch, toch? Leuk dat je ook ff hebt gereageerd hiero!"
"Hallo allemaal,.... Als ik gebruik, dan snuif ik wat lijntjes. In het begin gaat het prima, maar naarmate de uren verstrijken en zodra na de laatste snuif, het pieken wat verminderd, dan begint mijn neus vol te zitten met snot. (ok, bovenstaande zin is grammaticaal volstrekt waardeloos, maar hey, who cares?) Zodra ik dan weer een lijntje doe, heb ik er voor even geen last meer van. Nu, dik 40 uur wakker te zijn geweest en na een lekkere slaap periode van zo'n 10 a 11 uur, zit m'n neus helemaal dicht, telkens aan één kant wel te verstaan. Alsof ik zwaar verkouden ben. Ook voor het slapen gaan gisteravond, liep het vocht letterlijk m'n neus uit. Van ellende een neusgat dicht gepropt met een stukkie pleepapier en ben zo in slaap gevallen. Naarmate de aankomende week voorbij schiet, wordt het vanzelf minder en na zo'n 1,5 week is het 'neus' probleem weer zo goed als verdwenen. Maar je begrijpt, ik baal hier ontzettend van! Ik hoor je denken, doe dan een bommetje, dan is je neus probleem weg. Maar ja, ik ben niet zo van de bommetjes, 'k weet niet waarom, beetje eng idee. Wat ik nu wil weten is of er meer 'snuivers' zijn die net als mij daar ook zo'n last van hebben. Ik ga er vanuit dat ik echt niet de enige ben en vraag me dan ook af of er 'iets' aan/tegen te doen is? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?"
"Hmmm,... neusspray,..... Is dat verstandig? Ik bedoel, de neusvleugels zijn natuurlijk al geïrriteerd door de speed."